Nabespreeking Meet #6

was echt geweldig was samen met een paar mensen(weet niet meer wie precies) nog in utrecht geweest spullen kopen, dat was geslaagd. op de terugweg gaat McNickdude wat drinken halen en vergeet vervolgens zijn tas en later nog zijn boek. dus wij waren zonder hem terug gereden waar ik dus echt heeeeeeel veel spijt van had en toen hij aankwam alles met hem uitgepraat. vervolgens tijdens de veiling de laatste fluttershy gekocht en een lyra blindbag verkocht voor vijf euro oftewel awsome dag
 
Ik had in de verkeerde thread gepost.
Too lazy to write something new.
[quote1341700546=Comrade]
Het was zeer gezellig, en de veiling was hilarisch.
[/quote1341700546]
 
de meet was echt super geweldig , wel jammer van die beamer schermen though XD .

voorderest was het awesme dat ik mijn art comissions op display mocht zetten en het schilderij dat ik heb mogen weg laten veilen als donatie was ook awesme .
ik kom al since de aller eerste meeting en ik moet zeggen dat het steeds leuker word eerlijk waar ,
maar nu ga ik weer naar bed mr jah slaap lekker iedereen ;)
 
het was super leuk!!!
Was vooral leuk wat forum namen te herkennen
en mensen ontmoeten en alles
was ook echt super om samen met andere muziek te maken met gitaar en ukelele enzo
tekenwedstrijd was awesome
oftewel: was SO AWESOME /)^3^(\
 
Het was leuk, maar geen Kolonisten van Catan meer, dat duurt te lang, en Wettfox, ik ben heel blij met de klok.
 
Zeer gezellige meet , zelfs de pre-party po utrecht centraal xD.
De treinrit heen deed eer aan het teamspeak niveau .

Dus dag begon goed , en eindigde beter :D Desperado+ renard = ftw!!
 
Trouwens, we hebben met een aantal bronies nog op Utrecht Centraal uitgehangen met een aantal furries en er was een hele coole brony die mogelijk wilde regelen om de brony en anime community wat dichter bij elkaar te brengen, misschien kunnen we de furries er ook bij betrekken. Ware toffe gasten. :3
 
De brony- én de furrycommunity? Straks moeten we de hele Jaarbeurs nog afhuren om iedereen in de zaal te krijgen. xD
 
[quote1341705045=MuffinSucker]
Trouwens, we hebben met een aantal bronies nog op Utrecht Centraal uitgehangen met een aantal furries en er was een hele coole brony die mogelijk wilde regelen om de brony en anime community wat dichter bij elkaar te brengen, misschien kunnen we de furries er ook bij betrekken. Ware toffe gasten. :3
[/quote1341705045]

Het was best wel awesome ja. We lopen gewoon wat rond op Centraal, vervolgens komen we een stel furries tegen, waar we mee in gesprek raken. We vertrekken richting een paar bankjes om wat te hangen en even later loopt er een cosplay anime groep langs die net vanuit walibi kwamen...

Ik moet zeggen, allemaal hele aardige mensen (er zat maar een halve hater tussen =O).
 
1 - JULLIE TREINREGELING TREKT OP NIETS! Eerst een bus die te laat komt, en dan nog eens een trein die (bij toeval) te laat vertrekt.

2 - Wie was dat weer waar ik nou een liedje voor moet maken? :3

3 - HUGS AND GLOMPS! SO MUCH LOVE AND TOLERANCE!

4 - Thank you Dutch orga voor zo'n geweldige meetup. Ze zijn totaal verschillend van de Belgische (die veel rustiger zijn), maar minstens even episch. :)

5 - (made by Scootashy for me)
120708_014139.jpg

120708_014217.jpg


6 - Brohoofs!
 
de reis naar de beurs was geweldig
heb kunnen lachen,maar vond het eerste deel van de dag een beetje saai
einde van de dag heeft dat wel omgedraait met geert wilders pony
anthology..( helaas op slecht scherm wat het niet ten goede doet
veiling en natuurlijk flink feesten met een afro en pinkie gear
 
Was een zeer leuke meet, ben wel lichamelijk uitgeput, maar totaal niet moe nu :p

Echt de moeite waard geweest om te komen
 
Zeer leuke meet!
Veel positieve reacties gehad op AJ cosplay!
behalve 1 gast op t station: 'moet ik je geld geven voor een nieuwe panty, meisje?' grrrrr...
Zoveel nieuwe en lieve bronies ontmoet! squee!
Ook al bekende vrienden tegengekomen, was erg fijn!!
ZOVEEL HUGS!!!!!!!!!!
NOG MEER HUGS!!!!!
zweepje...giggedy.... (inb4 reaction of repstar..)

goede meet zeker :3 ietsjes <_< ieeeeeetsjes minder dan die op 4 feb maarja.. da was dan ook mn eerste meet :3
 
Erg geslaagde meet. Was m'n eerste meet, en de goeie orga en community heeft me zeker weten overgehaald om vaker te gaan!
De veiling was echt hilarisch, toch jammer dat ik niet genoeg geld bij me had :p
 
het was weer erg gezzelig! Nerf pistols are best pistols x'D
alleen wel jammer van het feit dat ik ineens spontaan weg moest en de helft niet gedag kon zeggen omdat me ns trein een halfuur eerder ging en ik die wel moest hebben... k*t NS.. :/
 
WHY CANT I HOLD ALL THESE PONIES?
Ik heb veel nieuwe ponies gekocht op de meets en lekker veel hugs met Yannick, Michiel en de rest :3 Me ouders boos dat ik al mijn geld kwijt was... En voor degene die aan het filmen was: zet ALLES op youtube (behalve als iemand bezwaar heeft omdat hij/zij erop staat)
 
[quote1341732824=MuffinSucker]
Trouwens, we hebben met een aantal bronies nog op Utrecht Centraal uitgehangen met een aantal furries en er was een hele coole brony die mogelijk wilde regelen om de brony en anime community wat dichter bij elkaar te brengen, misschien kunnen we de furries er ook bij betrekken. Ware toffe gasten. :3
[/quote1341732824]

kijk dat vind ik nou een leuk idee , comunities samen brengen .

furries en bronies zijn best openminded , van anime fans weet ik het zo neit zeker maar dat kan ook erg leuk worden , kan IEMAND mlp als een anime style animeren ? XD hebben hun ook wat alure I3
 
[quote1341732918=AppleTeeny]
Zeer leuke meet!
Veel positieve reacties gehad op AJ cosplay!
behalve 1 gast op t station: 'moet ik je geld geven voor een nieuwe panty, meisje?' grrrrr...
Zoveel nieuwe en lieve bronies ontmoet! squee!
Ook al bekende vrienden tegengekomen, was erg fijn!!
ZOVEEL HUGS!!!!!!!!!!
NOG MEER HUGS!!!!!
zweepje...giggedy.... (inb4 reaction of repstar..)

goede meet zeker :3 ietsjes <_< ieeeeeetsjes minder dan die op 4 feb maarja.. da was dan ook mn eerste meet :3
[/quote1341732918]

dat klingt als een cocaine verslaavde teeny D: niets beters dan je eerste fix ;) , maar geloof me de meets worden nog meer awesome !! WHOOOOOTTTT PAAAARRTTTEEEEEYYYYYYY!!!!!
 
[quote1341734958=boem777]
het was weer erg gezzelig! Nerf pistols are best pistols x'D
alleen wel jammer van het feit dat ik ineens spontaan weg moest en de helft niet gedag kon zeggen omdat me ns trein een halfuur eerder ging en ik die wel moest hebben... k*t NS.. :/
[/quote1341734958]
Maar je ging nog wel met 6 andere bronies terug ;D
 
Back
Top