Nabespreeking Meet #6

[quote1341748229=xeross]
Geslaagde meet, was blij dat SharkWipf, Quanno, Pim18 en BlackEagle777 ook mee kwamen, heb eigenlijk geen klachten, alhoewel scumbag orga alles uit liet lopen of te laat deed starten.
[/quote1341748229]

Dat is standaard. :p
 
@All: oke de fotos heb ik net upgeload en je kan ze niet zien in het openbare internet alleen voor de gene die mijn vrienden zijn kan het zien (so don't worry if so ill take them off or awesome facacation)

@xeross: volume oke, maar nie dat je zo moet gaan staan
[youtube]7pdWAcK6Eh8[/youtube]
 
[quote1341749704=WildCard]
@All: oke de fotos heb ik net upgeload en je kan ze niet zien in het openbare internet alleen voor de gene die mijn vrienden zijn kan het zien (so don't worry if so ill take them off or awesome facacation)

@xeross: volume oke, maar nie dat je zo moet gaan staan
[youtube]7pdWAcK6Eh8[/youtube]
[/quote1341749704]
link voor foto's (facebook link)
 
@Koenlol5: als het werkt is dit me link:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.346844828725302.78297.100001993647324&type=1

verder het komt wel de volgende meet misshien dat wij samen kunnen Hunten for SWAG
 
[quote1341750215=WildCard]
@Koenlol5: als het werkt is dit me link:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.346844828725302.78297.100001993647324&type=1

verder het komt wel de volgende meet misshien dat wij samen kunnen Hunten for SWAG

[/quote1341750215]
link werkt niet en de volgende meet zeker weten ^^
en facebook naam? (pm kan ook)
 
@Koenlol5: oke dan is het goed dat de link niet werkt want dat ik had gelezen dat er paar zou zijn die bezwaar kunne hebben, zo heb je ook FaceBook oke ik PM je wel
Mare ik heb niet zoveel gemaakt het is eerder om aan me maaten te laten zien wat the hell ik gedaan heb daar zo erzijn maar 13foto's dat er al 4 van BlindBag conversions zijn
 
[quote1341750877=Guus]
Oh en appleteeny, moet ik je geld geven voor een nieuwe panty?
[/quote1341750877]
Hou ik je aan guus, geef mij volgende meet maar geld hoor :)
[quote1341750907=Scootashy]
[quote1341747726=Kaioha]
Fotos meet 6

http://bronies.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=4401

en alweer een geslaagde meet :), volgende meet NOG GROTER!, we moeten echt presentatoren van hasbro uitnodigen..mischien kunnen ze prototypen mee nemen of verkopen D:
[/quote1341747726]

Waarom ben ik (naast wat polonaisefoto's waar ik wel erg faal op sta) tijdens meets altijd zo goed in ongewild camera's ontwijken? xD
[/quote1341750907]
Be happy.. bij mij 3/4 foto's.. ik sta er falender dan faal op >.<
 
[quote1341751006=WildCard]
@Koenlol5: oke dan is het goed dat de link niet werkt want dat ik had gelezen dat er paar zou zijn die bezwaar kunne hebben, zo heb je ook FaceBook oke ik PM je wel
Mare ik heb niet zoveel gemaakt het is eerder om aan me maaten te laten zien wat the hell ik gedaan heb daar zo erzijn maar 13foto's dat er al 4 van BlindBag conversions zijn
[/quote1341751006]
friend request gestuurd
 
[quote1341752291=ShadowDash]
spoiler voor tl;dr post:
het was leuk ^^
[/quote1341752291]
ik lees het morgen wel verder.
 
Zow... drie uur 's middags en net uit bed. M'n eerste meet en het was een uitputtingsslag voor me. :) Had het echter voor geen goud willen missen! Jullie zijn echt stuk voor stuk awesome!

Volgens mij heb ik de helft van de meet zowat gemist, er was gewoon zoveel te doen... Wel een paar kleine dingetjes op de veiling kunnen winnen en die staan nu mooi opgesteld. Die veilig was ech insane!

De drukte op de meet als geheel werd me soms wel iets teveel, dus een plaats met iets meer rust zou op zichzelf wel heel erg gewaardeerd worden. uiteindelijk maar een stukje van het gebouw afgelopen, dat werkte ook wel op zichzelf. Je wilt echter niet te ver weg lopen, dan mis je veel teveel lol!

@sweetasyou: Heel veel plezier met die tas en, echt, je had um zo mogen hebben hoor! Verder excuses voor hoe het gesprek eindigde met Apple Bloom, ik ben sociaal nogal een kluns en had nogal de Fluttershies voor het merendeel van de dag. Hoop je in elk geval op een volgende meet weer te spreken!
 
ik ben blut... EN DIE LUNA POSTER IS AWESOME!!!!!

de meet was geweldig! thanks for everything.
 
MEET WAS AWESOME =3
veel geknuffeld, veel mensen gepord.
rit naar de meet en naar huis waren iet wat droog he darksight????

inb4 zeehond opmerking.

ook mensen die al eerder hadden gezegt dat ze elkaar zouden ontmoeten bij elkaar gebracht =3 ( lang leven mijn lange termijn geheugen.)
en nog het ( voormalige) free hugs button van leroy mogen dragen en het free hugs papiertje van percy gejat ...

=3
 
[quote1341756749=ValanciaChan]
MEET WAS AWESOME =3
veel geknuffeld, veel mensen gepord.
rit naar de meet en naar huis waren iet wat droog he darksight????

inb4 zeehond opmerking.

ook mensen die al eerder hadden gezegt dat ze elkaar zouden ontmoeten bij elkaar gebracht =3 ( lang leven mijn lange termijn geheugen.)
en nog het ( voormalige) free hugs button van leroy mogen dragen en het free hugs papiertje van percy gejat ...

=3

[/quote1341756749]

Jij dief ;o
 
Moeilijk maar ik heb mijzelf toch gevonden op 1 foto: http://bronies.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=5115 xD
 
[quote1341766819=Vanilla]
Na vele minimeets, mijn eerste officiële meet! Geweldig. Bedankt voor de lieve mensen die voor mij kammetjes hebben meegenomen! Sickpony bedankt voor de toffe celestia! Orga en Wettfox (!) voor de Honeybuzz en Evilplatipus voor de Pinkie ^^
Ik heb nu zoveel merch ;D *Brushie Brushie Brushie*

Ik heb zoveel toffe nieuwe mensen leren kennen. Geweldige community! Orga, jullie zijn geweldig!

hehe sorry dat ik zo flipte I3 , maar fijn dat je een leuke eerste meet had ;) en hopelijkook niet de laatste ,was erg leuk je erbij te hebben

[/quote1341766819]
 
[quote1341769141=Thermor]
[quote1341705045=MuffinSucker]
Trouwens, we hebben met een aantal bronies nog op Utrecht Centraal uitgehangen met een aantal furries en er was een hele coole brony die mogelijk wilde regelen om de brony en anime community wat dichter bij elkaar te brengen, misschien kunnen we de furries er ook bij betrekken. Ware toffe gasten. :3
[/quote1341705045]

Het was best wel awesome ja. We lopen gewoon wat rond op Centraal, vervolgens komen we een stel furries tegen, waar we mee in gesprek raken. We vertrekken richting een paar bankjes om wat te hangen en even later loopt er een cosplay anime groep langs die net vanuit walibi kwamen...

Ik moet zeggen, allemaal hele aardige mensen (er zat maar een halve hater tussen =O).
[/quote1341769141]

Hoi, ik ben dus een van de mensen van het cosplay groepje dat jullie per ongeluk tegenkwam. Niet dat ik nou dus jullie hele meet heb meegemaakt, maar ik vond het zeker gezellig om even met jullie (en de furries) te kletsen ^^ Jullie lijken me allemaal toffe, lieve mensen. Menno heeft als het goed is nog een groepsfoto van jullie, dus als ik die dan weer van hem krijg zal ik hem hier op zetten.

Knuffels van de oranje schoolgirl~
 
[quote1341770926=ghhumor]
[quote1341756749=ValanciaChan]
MEET WAS AWESOME =3
veel geknuffeld, veel mensen gepord.
rit naar de meet en naar huis waren iet wat droog he darksight????

inb4 zeehond opmerking.

ook mensen die al eerder hadden gezegt dat ze elkaar zouden ontmoeten bij elkaar gebracht =3 ( lang leven mijn lange termijn geheugen.)
en nog het ( voormalige) free hugs button van leroy mogen dragen en het free hugs papiertje van percy gejat ...

=3

[/quote1341756749]

Jij dief ;o
[/quote1341770926]
ik heb um weer terug gegeven... Volgende keer maak ik er zelf een en tape ik die aan me kleding vast.... Of ik maak een customised pony freehug shirt.... Hoe weet ik nog niet.
 
Het was zeker weer leuk :D al vond ik het wel jammer dat het deze keer een stuk rustiger was dan de vorige meet in Hal 16.
Maar de orga had het wel weer goed geregeld enzo, en het was fijn dat we uiteindelijk wel naar buiten mochten, want ik liep soms echt naar adem te snakken xD het was zeer warm binnen.
Misschien volgende keer ook maar meerdere shirts meenemen zoals Guynio deed, het is vervelend om de hele dag met een bezweet shirt rond te lopen.
Ook was het wel grappig om furries tegen te komen op het station, er waren een aantal die ik nog wel kon, heb ik die ook weer eens gesproken :3
Verder weet ik er weinig aan toe te voegen, behalve dat ik weer uit kijk naar de volgende meet ^^
En hopelijk komen er nog meer fotos! Grappig dat ik zover alles heb weten te ontwijken, behalve 1 maar die is helaas niet goed gelukt. Ninja skillz?

[quote1341768766=Enfy]
Moeilijk maar ik heb mijzelf toch gevonden op 1 foto: http://bronies.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=5115 xD
[/quote1341768766]

Wie ben je eigenlijk in de foto?
Lite-Sparkle of John had het vaak over je en ik moest je ook bellen om te zeggen dat we iets later kwamen, dus nu ben ik wel benieuwd xD
 
Back
Top