Nabespreeking Meet #6

Beter laat dan nooit toch. In ieder geval, het was weer geweldig zoals altijd.

Ik had afgesproken met Luminis om samen te reizen, eenmaal op R'dam centraal aangekomen waren er steeds meer bronies die een groep vormden, wat de enorme omwegreis (bedankt NS) nog steeds erg leuk maakte.

Eenmaal in de zaal aangekomen bleef ik steeds om me heen kijken of ik niet besprongen werd door Persistency en toen kwam ik op het briljante idee hem te laten schrikken. Erg slim van me... Toen vond hij het leuk me iedere keer een hartverzakking te geven door op random momenten op mijn rug te springen. Moet hem nog steeds terugpakken.

De quiz. TJa, ik zat in het beruchte team Applejack, sorry daar voor.

Toen wist ik niet meer wat er allemaal gebeurde, too much to process.

Ik weet de terugreis nog, de groep die richting Rotterdam ging was eigenlijk best wel groot en erg gezellig. Er kwamen zoveel series ter sprake dat ik ze eigenlijk allemaal had moeten opschrijven omdat ze allemaal wel interessant klonken. En dan stap je de metro in en dan kom je er achter dat er nog bronies zijn die 1 halte later dan jouw uitstappen.

Also, die Persistency X Colgate blijf ik nog steeds grappig vinden.

TL;DR - Het was leuk.

Edit: Bijna het belangrijkste vergeten! Ik was die gast met het papiertje met een seductive kijkende Colgate er op die ook free hugs uitdeelde.
 
Ik heb mijn eerste blindbags gekocht op mijn eerste meet. Weet nu wel zeker dat ik geen collecter ben, of toch wel? (not a fan van de grote toys)
Heb wel veel plezier gehad en wat vrienden gemaakt. En zo veel hugs en brohoofs! Sweet bejebus.

Hopelijk wordt het volgende keer nog leuker.
 
[quote1341872175=OrangeBrave]
Hello. Ik zag bij de pics een apple bloom plushie. Mah ik vragen wie die had gemaakt?
[/quote1341872175]

Iemand had die van eBay. Volgens mij EvilPlatypus maar kan daar ook totaal naast mee zitten.

EDIT: Dus blijkbaar met 2 seconden tijd goed gegokt. xD
 
[quote1341872145=OrangeBrave]
Hello. Ik zag bij de pics een apple bloom plushie. Mah ik vragen wie die had gemaakt?
[/quote1341872145]Die Apple Bloom komt van [link=http://razielledbx.deviantart.com/]RazielleDbx[/link]. Ik wou dat ik plushies kon maken, al waren ze maar half zo goed...
 
[quote1341904039=Chaobaozi]
TL;DR : 110% Awesomeness compressed into 5 hours of madness.

Scumbag LoL-bronies die na afloop van de meet nog het LoL-drinking game wilden gaan spelen, maar pas laat besloten dat het toch te laat werd xD. Toch nog wel gezellig kunnen naborrelen met Shadow, pseudo, Appleteeny, Mono, en that guy I don't know his name of.
[/quote1341904039]

Sorry, door scumbag OV waren we pas op 2u bij Pseudo xD
That guy = Guido (geen brony)
Was inderdaad nog gezellig, maar volgende keer bij borellen mag iemand anders een rondje gaan geven want ik geef altijd veels te veel uit op meets :p

Binnenkort minimeet LAN-party/LoL-drinking game dan maar? :)Y
 
[quote1341917667=ShadowDash]
[quote1341904039=Chaobaozi]
TL;DR : 110% Awesomeness compressed into 5 hours of madness.

Scumbag LoL-bronies die na afloop van de meet nog het LoL-drinking game wilden gaan spelen, maar pas laat besloten dat het toch te laat werd xD. Toch nog wel gezellig kunnen naborrelen met Shadow, pseudo, Appleteeny, Mono, en that guy I don't know his name of.
[/quote1341904039]

Sorry, door scumbag OV waren we pas op 2u bij Pseudo xD
That guy = Guido (geen brony)
Was inderdaad nog gezellig, maar volgende keer bij borellen mag iemand anders een rondje gaan geven want ik geef altijd veels te veel uit op meets :p

Binnenkort minimeet LAN-party/LoL-drinking game dan maar? :)Y[/quote1341917667]

Iedereen weet dat jij toch te veel geld hebt anyway xD

LAN-party meet met LoL drinking game? Y/N

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
 
Het was voor ons (mn vriend en ik) ook de eerste meet. Ik moet eerlijk zijn dat ik niet zo blij verrast was door het feit dat er erg veel mensen van ver onze leeftijdsgroep rondliepen. Tuurlijk, jongere fans was verwacht, maar ik had toch iets meer 20 plussers gehoopt aan te treffen en iets minder onder 18. Jaren lang furmeets waar ik de jongste was (of iig een van de) hebben daar schuld aan.

En tja, niets tegen de jongere generaties hoor maar we voelden ons niet echt thuis en op ons gemak. Dus we zijn al wat aan de vroege kant weer vertrokken.

Geen pony overboord hoor, nu weten we dat dit niet echt ons ding is.

En aan t' Applejack cosplay meisje (je naam kwijt sorry): Ja, ik ben achteraf gezien wel wat te oud LOL maar dat geldt niet voor de show zelf :3
 
ik heb een vraagje, komen de tekeningen van de teken wedstrijd nog op de site??? ik zou het namelijk erg leuk vinden om te kunnen zien wat iedereen nou eigenlijk had gemaakt :)
 
vandaag na ... de grote meet naar een kliene meet geweest
zomaar op impuls
...........
GEWELDIG
serious... de trein had een ongeluk dus moest overnachten bij iemand ... met serious 20 % te veel pony swag ... en na een eerste meet dit
omg had een awsome time ..... veel verhalen
ik kom nu zeker vaker
en natuurlijk meer van dit soort mini meets
palm overigens ik reed mee in de auto ^^
en ik lees natuurlijk ook je posts
 
Back
Top