Nabespreeking Meet #6

Long-ass posts....nou dat niet, maar ik wil wel even zeggen dat ik het een super gezellige community vind en dat ik het ontzettend gaaf vind dat dit allemaal gratis word geregeld!
Toen ik binnenkwam in het begin was het wel nog al een chaos, maar snel raakte ik er aan gewend!
Heb een paar bekende gezien en nieuwe mensen ontmoet en ik vond het superleuk!
Maar niet iets wat ik iedere maand zou doen though =p
Maar dit zal zeker niet de laatste meet voor me zijn.
 
Guys. Seriously, you guys... This was a great time and I hope everyone had as good a time as I did.

En ik ben blij om mensen te hebben geintroduceerd met Fluxx. ;3
 
Deze meet was geweldig! Ik heb mijzelf kunnen zijn terwijl ik met anderen praatte, dat komt niet vaak voor tenzei ik die mensen goed ken :3
 
De meet was inderdaad weer geweldig. Erg tof om jullie allemaal weer te zien (inclusief een hele hoop nieuwe gezichten).

En MuffinSucker, FLuxx was inderdaad geniaal.
 
Na vele minimeets, mijn eerste officiële meet! Geweldig. Bedankt voor de lieve mensen die voor mij kammetjes hebben meegenomen! Sickpony bedankt voor de toffe celestia! Orga en Wettfox (!) voor de Honeybuzz en Evilplatipus voor de Pinkie ^^
Ik heb nu zoveel merch ;D *Brushie Brushie Brushie*

Ik heb zoveel toffe nieuwe mensen leren kennen. Geweldige community! Orga, jullie zijn geweldig!
 
Supervet om met zoveel gelijkgestemden/gelijkgestoorden te zijn! Mijn eerste meet en enthousiast voor meer!
 
Was echt een super gave meet. Wel jammer dat ik niks heb kunnen kopen bij de auction. Sommige van jullie geven echt veels te veel geld uit :p
 
ik vond t wederom een supergezellige meet!
heb t heel erg naar mn zin gehad, maar toch heb ik betere meets meegemaakt :p oh well, disregard other meets, had a great time ^.^
 
Geniale meet uiteraard. ;)
Na toch wat meer namen van het forum te kennen is het interessant om iemand te spotten met die nametag op zijn shirt. xD
Misschien dat ik morgen een lang verhaal ga typen, maar nu niet.

Beetje irritant dat mijn ouders er nog steeds moeilijk over doen dat ik vaker naar dit soort meets wil. Ook al zijn het dan minimeets uiteraard.
 
[quote1341696176=Melon]
Was echt een super gave meet. Wel jammer dat ik niks heb kunnen kopen bij de auction. Sommige van jullie geven echt veels te veel geld uit :p
[/quote1341696176]

Ik voel me niet aangesproken :D
Fluttershy is heel aangekomen en vooral in de bus naar huis kreeg ik lekker veel vreemde blikken.

Furry-anime-brony meet = best meet xD. Wat was het nog gezellig op Utrecht Centraal. Maar de hele dag was tof en ik ben kapot.
 
[quote1341696294=Melon]
Was echt een super gave meet. Wel jammer dat ik niks heb kunnen kopen bij de auction. Sommige van jullie geven echt veels te veel geld uit :p
[/quote1341696294]
110 euro voor Luna. Kugh
 
[quote1341696496=Koenlol5]
[quote1341696294=Melon]
Was echt een super gave meet. Wel jammer dat ik niks heb kunnen kopen bij de auction. Sommige van jullie geven echt veels te veel geld uit :p
[/quote1341696294]
110 euro voor Luna. Kugh
[/quote1341696496]
*fluit onschuldig en kijkt hyfnae aan* zeg, is je portemonee nog in leven?
 
[quote1341697039=mysterybo]
ik vond het het echt super vet en, ga zeker nog een keer komen
[/quote1341697039]
Het is grappig want Milkshake zo groot als jouw hoofd :p
 
[quote1341698488=Antarus]
[quote1341697039=mysterybo]
ik vond het het echt super vet en, ga zeker nog een keer komen
[/quote1341697039]
Het is grappig want Milkshake zo groot als jouw hoofd :p
[/quote1341698488]
lol.
Ja dat had ik nog nooit opgemerkt, dus nu kan ik uitrekenen hoeveel liter er in mijn hoofd past!
 
Meet was awesome :eek:
iets totaal anders dan de BE meets(uitbundiger? op BE meets word ik nooit tacklehugged als ik aankom =p) sowieso groter en vond het eigenlijk ook leuker (of zou het beter vinden als ik wat meer mensen kende).

unrelated: vraag me af hoeveel ik heb overpaid voor die bronycon poster :3 was t in elk geval waard.
 
[quote1341699491=Wolf]
Meet was awesome :eek:
iets totaal anders dan de BE meets(uitbundiger? op BE meets word ik nooit tacklehugged als ik aankom =p) sowieso groter en vond het eigenlijk ook leuker (of zou het beter vinden als ik wat meer mensen kende).

unrelated: vraag me af hoeveel ik heb overpaid voor die bronycon poster :3 was t in elk geval waard.
[/quote1341699491]

oooow, dus jij was die gek die 110 euro voor dat stukkie papier heeft betaald? /sarcasm

Ach lekker belangrijk, zolang jij het maar waard vind.



Maar even On Topic, super gezellige meet, ik heb me heel erg vermaakt, en ik hoop dat de volgende weer groter en leuker is =D
 
Back
Top