LONG ASS POST INCOMING ITS OVER!
Zo dus ik nam de trein vanuit assen maar werd omgeleidt via hilversum, (gelukkig nog net op tijd)
Heb met wat mensen gesproken bij de BK en toen bustijd.
Ik had nooit verw8 dat er zoveel bronies in 1 bus konden.
dus aangekomen op de meet,opeens springt gerpie mij opeens PATS BOEM in de armen en toen sprong ik nog eviplaytus en eponay in de armen :3.
Gerpie had voor mij nog wat stickers meegenomen voor me aj hodje ^^ en evilplaytus had me t-shirt mee (nog TY voor dat) want hij zei: je t-shirt is nog niet binnen dus hoop erm aar niet op.
Toen weer een hug van gerpie omdat we alle2 nieuw t-shirt hadden. toen werd ik dus met nerf-guns beschoten (THX BOEM)
toen was het tijd voor groepsfoto (wat ik in die tussentidj heb gedaan is teveel) yay voor groepfoto.
toen met ze alle ponies the antology II gekeken super awesome ^^
toen veiling tijd heb de aj gekocht voor 55 euro van kaas ^^, (EN WIE HAD DIE DERPY OOK ALWEER ONDER MIJN NEUS WEGGEKAAPT)
en toen de grote fluttershy voor maar 45 euro ;_; lucky kaas. en toen was het alweer het einde van hal16 afscheid genomen van iedereen en hug gegeven en door naar de bushalte. 0moest 24 min w8 op de scumbag bus)
toen kwam er een hele grote groep bronies aan en we hadden weer een soort van brony bus.
toen aangekomen op het station afscheid genomen van de brony bus.
had net mijn trein gemist (ong 7 min) toen kwam ik boem777,comrade,livingpixel,sandman,en jurjen tegen dus met hun weer teruggereist ^^. en dat was my day