[poll] Idee: bronycamp

lijkt me gezellig, maar mijn ouders zullen we weer vragen gaan stellen T_T. maar dat zoeken we lekker uit wanneer dat zo ver is!
 
[quote1357475917=repstar]
dus is dit nog steeds een idee voor komende zomer?
[/quote1357475917]
Ik denk dat het de zomer van 2014 wordt, dit wordt nu erg kort-dag.
 
Ik heb een twee-p tent, met een beetje proppen een drie-p ^^ Als er mensen niet bang zijn voor mij wil ik mijn tent best openstellen als 't brony camp er ooit van komt.
 
wat is er mis met onder de sterren hemel te slapen? en anders bouw je toch een slaap plaats.
 
[quote1358286019=skizo]
wat is er mis met onder de sterren hemel te slapen? en anders bouw je toch een slaap plaats.
[/quote1358286019]

Skizo, heb jij nog de oude vertrouwde poncho? Ik heb er vast ook nog wel een, dus tentje maken? Just need sticks, ropes, and marshmellows.
 
[quote1358290113=Discordian-D]
[quote1358286019=skizo]
wat is er mis met onder de sterren hemel te slapen? en anders bouw je toch een slaap plaats.
[/quote1358286019]

Skizo, heb jij nog de oude vertrouwde poncho? Ik heb er vast ook nog wel een, dus tentje maken? Just need sticks, ropes, and marshmellows.
[/quote1358290113]

En 2 liter benzine voor de ongeduldige :3
 
[quote1358339205=Darksight]
[quote1358290113=Discordian-D]
[quote1358286019=skizo]
wat is er mis met onder de sterren hemel te slapen? en anders bouw je toch een slaap plaats.
[/quote1358286019]

Skizo, heb jij nog de oude vertrouwde poncho? Ik heb er vast ook nog wel een, dus tentje maken? Just need sticks, ropes, and marshmellows.
[/quote1358290113]

En 2 liter benzine voor de ongeduldige :3

[/quote1358339205]

YUAH!
 
Tijdens de zomer verkoopt de Albert Heijn goedkope tentjes (voor 2 personen, als je veel ruimte inneemt 1).
En mijn idee is om het ongeveer een beetje zoals Moontunes meet te doen.
 
en waarom zie ik dit nu pas o_0 sowieso, count me in ^^ Wie komen er tot nu toe? Ik heb een eigen tent (pffff, fgts die niet in tenten willen slape..) dus bring it on, bitches!
 
[quote1358456157=Discordian-D]
[quote1358286019=skizo]
wat is er mis met onder de sterren hemel te slapen? en anders bouw je toch een slaap plaats.
[/quote1358286019]

Skizo, heb jij nog de oude vertrouwde poncho? Ik heb er vast ook nog wel een, dus tentje maken? Just need sticks, ropes, and marshmellows.
[/quote1358456157]

got the marshmallows at the ready, and the Hot Dogs!! we moeten wel een een paar emmers hale voor de chocolande regen. ik wil niet zonder chocolademelk zitten tijden het vuurtje.

ik kan misschien wel even kijken voor een grote tent voor 3 tot 4 personen maar dan heb ik wel een lift nodig.
misschien ook maar een gasstel meenemen, just in case
 
[quote1358456506=AppleTeeny]
en waarom zie ik dit nu pas o_0 sowieso, count me in ^^ Wie komen er tot nu toe? Ik heb een eigen tent (pffff, fgts die niet in tenten willen slape..) dus bring it on, bitches!
[/quote1358456506]
Haha, kan ik me in leven. Ik zie het ook veel te laat.

Maarja, ik zou graag meewillen maar dan moet de data van vertrek en terugkomst en locatie en al dat spul bekent zijn.
Ik ben nooit echt een man van het plannen geweest maar met dit soort dingen weer wel.

Ik ben raar, ik weet het. Blijkbaar normaal voor een Chemist. Best raar dat een Chemist raar is. Of ben ik nu gewoon raar?
Nou nee, ik ben een eerste klas idioot en er trots op ook! Hahahahahaha......

Note to self: Next time on the forum, make sure not to be high on fun.
 
Dit lijkt me heel erg leuk, maar ik vraag me af of een tienerpegasister zoals ik er wel thuis hoor... Nou ja, dat zie ik dan wel weer, eerst maar kijken of mijn ouders het accepteren :)
 
[quote1358981581=Darksight]
[quote1358290113=Discordian-D]
[quote1358286019=skizo]
wat is er mis met onder de sterren hemel te slapen? en anders bouw je toch een slaap plaats.
[/quote1358286019]

Skizo, heb jij nog de oude vertrouwde poncho? Ik heb er vast ook nog wel een, dus tentje maken? Just need sticks, ropes, and marshmellows.
[/quote1358290113]

En 2 liter benzine voor de ongeduldige :3

[/quote1358981581]

of zoals ze in moerkapelle doen met oud en nieuw. Schuur met auto erin aantal jerrycans benzine en branden maar. (Dit wordt georganiseerd door de gemeente voordat mensen gaan zeiken over vandalisme of wat dan ook)

Maar klinkt leuk. Als het me uit komt zal ik denk ook wel komen en neem dan een 6 persoonstent mee.
 
[quote1358986951=Astrera]
Dit lijkt me heel erg leuk, maar ik vraag me af of een tienerpegasister zoals ik er wel thuis hoor... Nou ja, dat zie ik dan wel weer, eerst maar kijken of mijn ouders het accepteren :)
[/quote1358986951]

Ik neem aan dat er wel meer meiden zullen zijn hoor :)

Ikzelf ga proberen komen, kan aan een tentje geraken enzo. enkel daar geraken kan een probleem worden en de stress onder controle houden. maar ik vindt het een pracht idee ^^
 
sounds really awesome, i got 2 tents and i have a car so some peeps can come with me if they want from belgium. hope this will go true. /)
 
Back
Top