[poll] Idee: bronycamp

[quote1359043762=big_mac]
sounds really awesome, i got 2 tents and i have a car so some peeps can come with me if they want from belgium. hope this will go true. /)
[/quote1359043762]
Als dit doorgaat wil ik wel met je meerijden :D
Maar natuurlijk alleen als je dat zelf wilt...
 
[quote1359062569=AncientGecko]
[quote1359043762=big_mac]
sounds really awesome, i got 2 tents and i have a car so some peeps can come with me if they want from belgium. hope this will go true. /)
[/quote1359043762]
Als dit doorgaat wil ik wel met je meerijden :D
Maar natuurlijk alleen als je dat zelf wilt...
[/quote1359062569]

sure, but i'm from turnhout so you have to get here first, maybe by train
 
idd. Maar eerst een goede arganisatie maken om dit te kunnen doen. Heeft laserpon3 al mensen die hem helpen?
 
[quote1359180477=TCLF]
idd. Maar eerst een goede arganisatie maken om dit te kunnen doen. Heeft laserpon3 al mensen die hem helpen?
[/quote1359180477]

Ik heb zelf niet echt tijd.
Ik zou het fijn vinden als iemand het idee oppakt en hier iets mee doet indien mogelijk.
 
Locatie: ik denk dat we wel bij elke willekeurige camping terecht kunnen. Als we meer dan 2 dagen gaan, lijkt het me wel handig als we iets in de buurt hebben om te doen (stad, strand)
Misschien had ik hier al gepost, maar in ieder geval heel leuk idee, het bronykamp gaat er zeker komen!
 
[quote1359186161=LaserPon3]
[quote1359180477=TCLF]
idd. Maar eerst een goede arganisatie maken om dit te kunnen doen. Heeft laserpon3 al mensen die hem helpen?
[/quote1359180477]

Ik heb zelf niet echt tijd.
Ik zou het fijn vinden als iemand het idee oppakt en hier iets mee doet indien mogelijk.
[/quote1359186161]

Al zou ik willen, Ik ben nog een beetje te jong om dat allemaal te regelen. Al zou ik administratief wel veel kunnen doen.

In andere woorden. Als er mensen zijn die willen helpen met organiseren. PM mij, dan kijk ik wat we kunnen doen! (als laserpon3 dit goed vind)
 
Ik heb al paar keer gezegd dat ik een bronycamp ga organiseren. Ik zit hier bij Tavi een beetje te brainstormen. Hij kan mensen van busstation ophalen. Verder is er genoeg mogelijk (bagger internet dus eps ect moeten wel van tevoren gedownload worden.
Maar t is absoluut mogelijk. Dunno of anderen ook kampen willen organiseren.

Voordeel bij mij: Ik woon op boerderij dus genoeg ruimte, privacy, volume knop kan op 100, kampvuur :D, GRATIS SLAPEN
Nadeel: Ik woon in Zuid-friesland, Ik woon 7 km van busstation af (Octavia kan halen brengen met een 7 persoons auto), bagger internet
 
Maar maar maar kamperen thuis is geen kamperen hoor xD tenzij we op de wei mogen kampen (camper-sniper). Ik zou toch voor een camping gaan, eentje waar we niet door randvolk verkracht worden. Als alternatief is Stardust's crib natuurlijk ideaal.
 
Ik vindt alles prachtig als et maar muziek marshmallow en mede bronies zijn xD dan kan het voor mij al niet meer stuk!!
 
[quote1359230224=Bloodyking]
Ik vindt alles prachtig als et maar muziek marshmallow en mede bronies zijn xD dan kan het voor mij al niet meer stuk!!
[/quote1359230224]

YEAH!
 
[quote1359264663=TCLF]
[quote1359186161=LaserPon3]
[quote1359180477=TCLF]
idd. Maar eerst een goede arganisatie maken om dit te kunnen doen. Heeft laserpon3 al mensen die hem helpen?
[/quote1359180477]

Ik heb zelf niet echt tijd.
Ik zou het fijn vinden als iemand het idee oppakt en hier iets mee doet indien mogelijk.
[/quote1359186161]

Al zou ik willen, Ik ben nog een beetje te jong om dat allemaal te regelen. Al zou ik administratief wel veel kunnen doen.

In andere woorden. Als er mensen zijn die willen helpen met organiseren. PM mij, dan kijk ik wat we kunnen doen! (als laserpon3 dit goed vind)
[/quote1359264663]

Go for it!
 
Maar, maar Kampvuur D: dat mag niet op campings....
Maar oke Ik ben het wel met Discordian-d eens dat we eerst naar campings moeten kijken. Btw, moeder is atm aant bitchen dus opeens is de "ja sure leuk" naar een "we hebben het er later wel is over".
Mag het wel ga is los van dit wss wel iets dumpen, gwn op mini-meet ofzo.
En Discordian-d OFCOURSE MET TENTEN, naja voor de mensen die dat niet willen zijn er ook genoeg mogelijkheden om binnen (op stal) te slapen
 
Back
Top