Ik heb in de animescene al veel soorten 'kampen' georganiseerd: een keer met tenten, een keer op een kampeerboerderij en een keer met 8-persoonshuisjes naast elkaar op Center Parcs. Ze waren allemaal leuk, maar CP is wat kostbaar (150-200 euro per persoon voor een midweek). Wel heel flexibel aanpasbaar obv het aantal inschrijvingen want je bestelt het aantal huisjes dat je nodig hebt en er is een vet relaxed zwembad om lol te trappen. De tenten zijn gezellig maar moeten op een zeer goede locatie liggen waar genoeg overdekt te doen is. De kampeerboerderij (en die heb je voor groepen van 20 - 100 man) zijn betaalbaar en hebben alles, ik geloof dat dat kamp destijds 100 of 125 euro incl. eten voor een week kostte.
Op zo'n kamp kun je met een grote groep veel leuke spelactiviteiten doen en alles in ponystijl gieten. Wat dacht je van FiM levend stratego e.d.? Als je hulp bij het organiseren kunt gebruiken hoor ik het graag. Dit is trouwens iets wat we lang van tevoren voor komende zomer moeten plannen, dan heb je de meeste kans op veel deelnemers. Vanaf 15 - 20 is het al echt leuk.