[poll] Idee: bronycamp

[quote1343634163=Octavia]
Niets mis met in een tent slapen. :p
[/quote1343634163]Ik voel Chao's vloer nog in m'n schouder, dus tenten is misschien net ieeeetjes minder. Maar als dit doorgaat, ik welkom ben en ik kan, slaap ik van mijn part ondersteboven in een boom, it'll be worth it. :p (P.S. Dat is niet een challenge of verzoek)
 
gaan de 'goed idee' comment om het idee om iets te organiseren of om het bij mij te houden? ik voel me weer is belangrijk en aangesproken :p
 
[quote1344419792=Stardust]
gaan de 'goed idee' comment om het idee om iets te organiseren of om het bij mij te houden? ik voel me weer is belangrijk en aangesproken :p
[/quote1344419792]

Als je na kan vragen hoe veel het kost zou er misschien een begin aan het organiseren gemaakt kunnen worden (afhankelijk van hoeveel mensen ook echt willen).
 
ik weet dat een douchwagen 100 euro (volgens mij) is. als (Lees de als) het mag is slaap locatie gratis, ook is electro gratis, en internet (ik heb kut internet just saying). dus dan komt alleen voedsel nog bij. we hebben ergens nog wel een camping kooktoestel, en anders frituurpannen. en mijn moeder wil ook best naar de chinees rijden das goedkoop en goed. idk wat jullie nog willen. ik woon wel 7 km van t dorp vandaan. en slaapzak, (lucht)bed enzo is eigen spul. als ik iets vergeten ben, sorry vraag maar. en als het niet over mij gaat, ook sorry negeer t.
 
Omg,omg,omg! XD hahahaha, jullie raden nooit wat ik zokuist heb gedroomt.
Ik droomde over een dergelijk brony camp xD
Het werd gehouden in (schrik niet) een psychiatrisch gesloten af deling xD
Nadat we hadden geskate in de gymzaal ging iedereen naar een andere gymzaal, iemand trolde mij nog, en later zat iedereen bij elkaar te knuffelen en waren in ponies verandert......en....ze zongen een liedje met de tekst "wij zijn stoned! Wijjjj ziiij stoned!" herhaal dat nog een keer.
Ik dacht van "dafuq" ging erbij liggen want de ponies waren te schattig...en uiteindelijk werd ik ook een pony:pin die afdeling werden om de 5 minuten 10 patienten in een houd greep gelegd en in de separeer gedouwt o_O
Mijn neefje kwam er ook in voor, en die bleek de zelfde schoenen alleen kleiner te hebben. Dafuq?! Hij niet eens brony? XD
anyhoof, Brony camp? DOEN! XD wordt veel te lol....eventho ik meet angst heb....

Dit was thijs vanuit dromenland, terug naar jou reality:p
 
[quote1345206422=ZwamTek]
Omg,omg,omg! XD hahahaha, jullie raden nooit wat ik zokuist heb gedroomt.
Ik droomde over een dergelijk brony camp xD
Het werd gehouden in (schrik niet) een psychiatrisch gesloten af deling xD
Nadat we hadden geskate in de gymzaal ging iedereen naar een andere gymzaal, iemand trolde mij nog, en later zat iedereen bij elkaar te knuffelen en waren in ponies verandert......en....ze zongen een liedje met de tekst "wij zijn stoned! Wijjjj ziiij stoned!" herhaal dat nog een keer.
Ik dacht van "dafuq" ging erbij liggen want de ponies waren te schattig...en uiteindelijk werd ik ook een pony:pin die afdeling werden om de 5 minuten 10 patienten in een houd greep gelegd en in de separeer gedouwt o_O
Mijn neefje kwam er ook in voor, en die bleek de zelfde schoenen alleen kleiner te hebben. Dafuq?! Hij niet eens brony? XD
anyhoof, Brony camp? DOEN! XD wordt veel te lol....eventho ik meet angst heb....

Dit was thijs vanuit dromenland, terug naar jou reality:p


[/quote1345206422]

Dude jij moet NOOIT meer high maar bed gaan.
 
[quote1345208028=strepie93]
[quote1345206422=ZwamTek]
Omg,omg,omg! XD hahahaha, jullie raden nooit wat ik zokuist heb gedroomt.
Ik droomde over een dergelijk brony camp xD
Het werd gehouden in (schrik niet) een psychiatrisch gesloten af deling xD
Nadat we hadden geskate in de gymzaal ging iedereen naar een andere gymzaal, iemand trolde mij nog, en later zat iedereen bij elkaar te knuffelen en waren in ponies verandert......en....ze zongen een liedje met de tekst "wij zijn stoned! Wijjjj ziiij stoned!" herhaal dat nog een keer.
Ik dacht van "dafuq" ging erbij liggen want de ponies waren te schattig...en uiteindelijk werd ik ook een pony:pin die afdeling werden om de 5 minuten 10 patienten in een houd greep gelegd en in de separeer gedouwt o_O
Mijn neefje kwam er ook in voor, en die bleek de zelfde schoenen alleen kleiner te hebben. Dafuq?! Hij niet eens brony? XD
anyhoof, Brony camp? DOEN! XD wordt veel te lol....eventho ik meet angst heb....

Dit was thijs vanuit dromenland, terug naar jou reality:p


[/quote1345206422]

Dude jij moet NOOIT meer high maar bed gaan.

[/quote1345208028]
ik had niks op medicijnen uitgewerkt enzo.
Ik heb mezelf alleen aangeleerd om mijn dromen gedetaileerd te onthouden^^
Ik heb zoiezo bijna altijd leuke dromen<3
soms bizar maar niet al te hinderend
vroeger kon ik mijn dromen besturen, zogenaamde "lucide dromen"
Die zijn plots weg gegaan doir een ECHTE nachtmerrie:p
 
[quote1345416026=ZwamTek]
Omg,omg,omg! XD hahahaha, jullie raden nooit wat ik zokuist heb gedroomt.
Ik droomde over een dergelijk brony camp xD
Het werd gehouden in (schrik niet) een psychiatrisch gesloten af deling xD
Nadat we hadden geskate in de gymzaal ging iedereen naar een andere gymzaal, iemand trolde mij nog, en later zat iedereen bij elkaar te knuffelen en waren in ponies verandert......en....ze zongen een liedje met de tekst "wij zijn stoned! Wijjjj ziiij stoned!" herhaal dat nog een keer.
Ik dacht van "dafuq" ging erbij liggen want de ponies waren te schattig...en uiteindelijk werd ik ook een pony:pin die afdeling werden om de 5 minuten 10 patienten in een houd greep gelegd en in de separeer gedouwt o_O
Mijn neefje kwam er ook in voor, en die bleek de zelfde schoenen alleen kleiner te hebben. Dafuq?! Hij niet eens brony? XD
anyhoof, Brony camp? DOEN! XD wordt veel te lol....eventho ik meet angst heb....

Dit was thijs vanuit dromenland, terug naar jou reality:p


[/quote1345416026]
dafuq-did-i-just-read-meme.jpg

in positieve zin dan xD geniaal verhaal!
 
Dit lijkt mij ook echt een geweldig idee.
ik kom als ik dan kan en genoeg geld heb.
voor als het nodig is ik heb een 2 persoonstent met 2 persoonsluchtbed, als iemand erbij wilt moet ie alleen eigen slaapzak en kussen meenemen.
 
[quote1345505297=Stardust]
ik weet dat een douchwagen 100 euro (volgens mij) is. als (Lees de als) het mag is slaap locatie gratis, ook is electro gratis, en internet (ik heb kut internet just saying). dus dan komt alleen voedsel nog bij. we hebben ergens nog wel een camping kooktoestel, en anders frituurpannen. en mijn moeder wil ook best naar de chinees rijden das goedkoop en goed. idk wat jullie nog willen. ik woon wel 7 km van t dorp vandaan. en slaapzak, (lucht)bed enzo is eigen spul. als ik iets vergeten ben, sorry vraag maar. en als het niet over mij gaat, ook sorry negeer t.
[/quote1345505297]

Awesome, als het mag.
Als je weet of het mag, let us know =D
 
Ik zit nog steeds een subtiele manier te bedenken om het aan mijn ouders te vragen, vooral omdat ze mijn voorbereiding van gisteren (wat vriedne kwamen langs) zeer 'teleurstellend' vonden. Maar ik vraag het morgen.
 
Wheee bitch got news.
ik heb mijn ouders gevraagd, ze willen er overnadenken. dus idk wat dat betekent. maar even tussen door, waneer wouden jullie het ongeveer gaan organiseren?
oh en weten jullie wel dat ik in (zuid) friesland woon? even dat jullie weten dat ik niet super centraal woon.
 
ik heb het mijn ouders gevraagd, ze vinden het okee, maar niet meer dit jaar, "we hebben al heel wat feesten gegeven dit jaar, dus stel het maar uit tot volgend jaar" ofzo, dus jullie moeten voor dit jaar een nieuwe locatie vinden. Volgend jaar zijn jullie ALLEMAAL welcome :)
 
vraagje tussendoor.. waneer wouden jullie dit nou eigenlijk doen. oftewel. waar gingen jullie vanuit? nog deze herfstvakantie of toch pas volgend jaar in de zomervakantie ofzo?
 
Niemand heeft hiervoor volgens mij nog organisatie helemaal op zich genomen. Dus er is ook nog niet echt een idee voor een datum. Maar ik zal het nog een keer in de groep gooien bij de orga.
 
is de Meivakantie misschien een optie, want het weer lijkt mij dan beter vergeleken met de herfst
 
en de vakanties gaan volgens deze bron: http://www.schoolvakanties-nederland.nl/meivakantie-2013.html ook gelijk op.
 
Back
Top