[quote1342957803=wettfox]
DUDE hell yeah !! ik ga ZO ongelovelijk hard mee
stel je voor , giggle at the ghostly zingen bij campvuur ...
TE EPIC GEWOON !!
[/quote1342957803]
Precies! En stel nou dat het aantrekkelijk wordt voor artists buiten nederland?
[quote1342957708=ghhumor]
Ik zou toch liever willen dat het in een overdekt scoutinghuis is ofzo. Dan hebben we ook tafels en geen last van regen enzo
[/quote1342957708]
Het is een kwestie van een beetje slim plannen en het juiste moment waarbij de kans op regen klein is.
Een scoutinghuis is zeer beperkt in ruimte en ook niet dynamisch, wat het hele idee van brony camp (dynamisch) gelijk tot een halt roept.
Daarbovenop denk ik dat het een stuk duurder is en gezien we geen educatief doeleind hebben dit niet zomaar verstrekt wordt.
[quote1342957971=Pony]
[quote1342767953=ghhumor]
Ik zou toch liever willen dat het in een overdekt scoutinghuis is ofzo. Dan hebben we ook tafels en geen last van regen enzo
[/quote1342767953]
Dus dat!
We moeten ook een weekend lang ponies kunnen kijken if all goes to crap.
Plus... ik ben niet van de tentjes. Slaap liever tussen 4 muren en met een dak boven mijn hoofd.
If it's 100 percent traditional tent only camping, I am out. Sorry. :x
[/quote1342957971]
Campings bieden per plek vaak stroom, wat je dan weer kan splitten met een splitter, laat vooral niet je luxe liggen, neem mee wat jij fijn en slim vindt op je eigen risco zou ik nu zeggen.
Als je computers en wifi wilt hebben zou er mischien iets geregeld kunnen worden zoals kluisjes *tegen het stelen* voor je dure electronica en een hotspot (al hoewel ik dit nog nooit eerder heb gezien op een camping plek)
Zelfs als er geen hotspot is, sinds het in ons eigen land is zouden we gewoon kunnen tetheren.
[quote1342958083=Yocote]
Suggestie voor een standplaats:
http://scoutnet.nl/~waterberg/. Ik heb hier met het eerstejaarsweekend van mijn studie gestaan.
Het is alleen een grasveld en er staat ergens een toiletgebouwtje met 2 WC's maar dat is het dan. Ligt midden in het bos en is een grote vuurplaats. En Arnhem ligt nog een klein beetje centraal in Nederland.
Google Maps
[/quote1342958083]
Ik zal er naar kijken.