[poll] Idee: bronycamp

DUDE hell yeah !! ik ga ZO ongelovelijk hard mee :p stel je voor , giggle at the ghostly zingen bij campvuur ...

TE EPIC GEWOON !!
 
Suggestie voor een standplaats:http://scoutnet.nl/~waterberg/. Ik heb hier met het eerstejaarsweekend van mijn studie gestaan.
Het is alleen een grasveld en er staat ergens een toiletgebouwtje met 2 WC's maar dat is het dan. Ligt midden in het bos en is een grote vuurplaats. En Arnhem ligt nog een klein beetje centraal in Nederland.

Google Maps
 
[quote1342212269=Yocote]
Suggestie voor een standplaats:http://scoutnet.nl/~waterberg/. Ik heb hier met het eerstejaarsweekend van mijn studie gestaan.
Het is alleen een grasveld en er staat ergens een toiletgebouwtje met 2 WC's maar dat is het dan. Ligt midden in het bos en is een grote vuurplaats. En Arnhem ligt nog een klein beetje centraal in Nederland.

Google Maps
[/quote1342212269]
That's cool :D
 
als het tijdens de zomer plaats zal vinden ben ik er bij!
Zal moeilijker worden met eten en zo, maar toch een gewweldig idee!
 
Ik zou toch liever willen dat het in een overdekt scoutinghuis is ofzo. Dan hebben we ook tafels en geen last van regen enzo
 
[quote1342767953=ghhumor]
Ik zou toch liever willen dat het in een overdekt scoutinghuis is ofzo. Dan hebben we ook tafels en geen last van regen enzo
[/quote1342767953]
Dus dat!
We moeten ook een weekend lang ponies kunnen kijken if all goes to crap.
Plus... ik ben niet van de tentjes. Slaap liever tussen 4 muren en met een dak boven mijn hoofd.
If it's 100 percent traditional tent only camping, I am out. Sorry. :x
 
[quote1342777241=ghhumor]
Ik zou toch liever willen dat het in een overdekt scoutinghuis is ofzo. Dan hebben we ook tafels en geen last van regen enzo
[/quote1342777241]

Paar party- en/of legertenten opzetten. Anders gewoon een gevalletje man-the-buck-up. :p
 
[quote1342957803=wettfox]
DUDE hell yeah !! ik ga ZO ongelovelijk hard mee :p stel je voor , giggle at the ghostly zingen bij campvuur ...

TE EPIC GEWOON !!
[/quote1342957803]

Precies! En stel nou dat het aantrekkelijk wordt voor artists buiten nederland?

[quote1342957708=ghhumor]
Ik zou toch liever willen dat het in een overdekt scoutinghuis is ofzo. Dan hebben we ook tafels en geen last van regen enzo
[/quote1342957708]

Het is een kwestie van een beetje slim plannen en het juiste moment waarbij de kans op regen klein is.

Een scoutinghuis is zeer beperkt in ruimte en ook niet dynamisch, wat het hele idee van brony camp (dynamisch) gelijk tot een halt roept.

Daarbovenop denk ik dat het een stuk duurder is en gezien we geen educatief doeleind hebben dit niet zomaar verstrekt wordt.


[quote1342957971=Pony]
[quote1342767953=ghhumor]
Ik zou toch liever willen dat het in een overdekt scoutinghuis is ofzo. Dan hebben we ook tafels en geen last van regen enzo
[/quote1342767953]
Dus dat!
We moeten ook een weekend lang ponies kunnen kijken if all goes to crap.
Plus... ik ben niet van de tentjes. Slaap liever tussen 4 muren en met een dak boven mijn hoofd.
If it's 100 percent traditional tent only camping, I am out. Sorry. :x
[/quote1342957971]

Campings bieden per plek vaak stroom, wat je dan weer kan splitten met een splitter, laat vooral niet je luxe liggen, neem mee wat jij fijn en slim vindt op je eigen risco zou ik nu zeggen.

Als je computers en wifi wilt hebben zou er mischien iets geregeld kunnen worden zoals kluisjes *tegen het stelen* voor je dure electronica en een hotspot (al hoewel ik dit nog nooit eerder heb gezien op een camping plek)
Zelfs als er geen hotspot is, sinds het in ons eigen land is zouden we gewoon kunnen tetheren.

[quote1342958083=Yocote]
Suggestie voor een standplaats:http://scoutnet.nl/~waterberg/. Ik heb hier met het eerstejaarsweekend van mijn studie gestaan.
Het is alleen een grasveld en er staat ergens een toiletgebouwtje met 2 WC's maar dat is het dan. Ligt midden in het bos en is een grote vuurplaats. En Arnhem ligt nog een klein beetje centraal in Nederland.

Google Maps
[/quote1342958083]

Ik zal er naar kijken.
 
ik ben overal voor in, normaal gesproken als ik ga kamperen slaap ik op een veld bet onder niets meer dan een boom of hooguit een zeil, wat gebouw betreft, word al snel duur, en ik kan waarschijnlijk wel een (paar?) grotere tenten regelen
al met al nog steeds een vet idee en ben nog steeds voor :D
 
Ik zou het awsome vinden. Maar mensen Srsly koop een tentje. Iedereen kent wel van die 1 tot 2 persoons festival tentjes. kosten niet zo heel veel en die kunnen best een paar jaar mee. Als je zoiets doet moet het wel georganiseerd zijn. Ik heb zelf best veel kampeer ervaring dus ik wil best mensen helpen. maar je moet wel een beetje een basic kit hebben. voor de rest komen we er denk ik samen wel uit maar net als wat zenchi zegt niet dat mensen aankomen met het idee ik zie wel waar ik slaap. Denk zoiezo dat als dit tot stand komt er een paar general afspraake gemaakt moeten worden. not to be a party pooper maar sommige mensen willen wel graag om 4 uur snachts eens wat shut eye. net als dat alcohol (als de locatie het toestaat) wel kan maar ken je eigen grensen, ik denk zoiezo dat drugs een slecht idee zou zijn om te gaan gebruiken op zoon gelegenheid. niet aleen voor de mensen die dus geen drugs gebruiken maar ook voor een deel naar de mensen die het terein aan ons verhuren. plus dat we ook moeten kijken hoe we het gaan regelen met eten drinken etc etc. daar moet ook natuurlijk wat geld voor neergelegt worden maar goed dat is voor dan alvast ik laat het leen alvast ff weten :p
 
het lijkt me denk wel leuk, ik weet alleen niet of ik het aan druf:$
ik klik JA, maar ik moet nog kijken of ik het aankan:)
mijn beste vriendin is ook brony, dus als ik met haar ga durf ik het denk wel
 
Okee, als ik mag ben ik er sws bij. en wij hebben een 6 p tent, met nog een tussenstuk waar nog 3 in kunnen. dus ik denk dat ik een tent heb voor al de dames, al hoewel ik geen moeite heb om met mannen te slapen.

en even over de plaats. als je het heel goedkoop wilt houden.... ik woon op een boerderij met redelijk wat land. just saying. ik woon 6 km van een dorp, en het is niet een camping ofzo, maar het zou kunnnen, je huurt een toilet/douche wagen en je bent klaar.

ik zie net dat mensen niet in tenten willen, er is binnen in de stal ook genoeg plaats, ik heb een feest van 150 gehouden en er bleven zo'n 75 slapen, zonder ook maar 1 tent te gebruiken, dus dat kan ook. moet je wel zelf alsnog matras/luchtbed meenemen. in onze 'oude' stal kan je een grote plattewagen (hebben wij) neer zetten met al het eten.
btw, vraag guynio of justlikefm hoe het er uit ziet, zij waren op mijn feest. en weten dus hoe het er uit ziet. nee je slaapt niet tussen de schapen -.- het is allemaal schoon gespoten enzo, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

ik moet natuurlijk wel mijn ouders vragen. maar het is een idee
 
dit vind ik ook wel een leuk idee :p zal zien of ik ook kom afhnkelijk van de uiteindelijke locatie / datum
 
Back
Top