[poll] Idee: bronycamp

bronycamp? hell, ik ben scout, dus kamperen vind ik altijd wel prima. Kamperen met bronies? As a wise equestrian princess once said: "The fun has been doubled!" :D als de datum (en de kosten) me goed uitkomen ga ik zeker mee :D
 
[quote1347442486=DissOrder]
Jongens, de eerste camping meet staat al geplanned hoor...

Juni 2013 op de Defqon.1 camping! :D

xD
[/quote1347442486]
idd! dan wil ik ipv 3 daagjes ofzo een week! dan hoef ik tenminste niet met mijn ouders mee op vakantie x3
 
omg ik ben voor camperen! ik wil zelfs me tuin aanbieden om op te gaan kamperen. opzich worden er hier in de buurt veel kampjes gehouden. oa van de njn (natuur jongeren nog iets...) en er komen een hoop scholen hier kamperen. kwa datum zou ik niet gaan voor de herfts... want dan waait je tent de duinen in...
 
ik weet wel een scouting waar het gebouw afgehuurd kan worden? weet alleen de kosten niet, maar dat kan makkelijk gecheackt worden ;) mocht er intresse zijn natuurlijk
 
Ik denk dat ik wel een tent met 3 slaap ruimtes kan lenen van mijn vader, en in iedere ruimte passen 2 mensen, dus dat is genoeg voor max. 6, of eigelijk 5, ik zit liever alleen in een cabine.
 
okee ik heb t nog is aan mijn ouders gevraagd. Ik mag waarscheinlijk een bronykamp bij mij thuis hebben. maar ivm weer enzo zou dat pas volgend jaar lente/zomer worden :D
 
Sorry dat ik zo laat terug op dit thread terug ben gekomen.
Vindt het fijn om te merken dat het wel mensen aan het denken zet.
 
Ik heb in de animescene al veel soorten 'kampen' georganiseerd: een keer met tenten, een keer op een kampeerboerderij en een keer met 8-persoonshuisjes naast elkaar op Center Parcs. Ze waren allemaal leuk, maar CP is wat kostbaar (150-200 euro per persoon voor een midweek). Wel heel flexibel aanpasbaar obv het aantal inschrijvingen want je bestelt het aantal huisjes dat je nodig hebt en er is een vet relaxed zwembad om lol te trappen. De tenten zijn gezellig maar moeten op een zeer goede locatie liggen waar genoeg overdekt te doen is. De kampeerboerderij (en die heb je voor groepen van 20 - 100 man) zijn betaalbaar en hebben alles, ik geloof dat dat kamp destijds 100 of 125 euro incl. eten voor een week kostte.

Op zo'n kamp kun je met een grote groep veel leuke spelactiviteiten doen en alles in ponystijl gieten. Wat dacht je van FiM levend stratego e.d.? Als je hulp bij het organiseren kunt gebruiken hoor ik het graag. Dit is trouwens iets wat we lang van tevoren voor komende zomer moeten plannen, dan heb je de meeste kans op veel deelnemers. Vanaf 15 - 20 is het al echt leuk.
 
[quote1351438320=Woelzy]
Ik heb in de animescene al veel soorten 'kampen' georganiseerd: een keer met tenten, een keer op een kampeerboerderij en een keer met 8-persoonshuisjes naast elkaar op Center Parcs. Ze waren allemaal leuk, maar CP is wat kostbaar (150-200 euro per persoon voor een midweek). Wel heel flexibel aanpasbaar obv het aantal inschrijvingen want je bestelt het aantal huisjes dat je nodig hebt en er is een vet relaxed zwembad om lol te trappen. De tenten zijn gezellig maar moeten op een zeer goede locatie liggen waar genoeg overdekt te doen is. De kampeerboerderij (en die heb je voor groepen van 20 - 100 man) zijn betaalbaar en hebben alles, ik geloof dat dat kamp destijds 100 of 125 euro incl. eten voor een week kostte.

Op zo'n kamp kun je met een grote groep veel leuke spelactiviteiten doen en alles in ponystijl gieten. Wat dacht je van FiM levend stratego e.d.? Als je hulp bij het organiseren kunt gebruiken hoor ik het graag. Dit is trouwens iets wat we lang van tevoren voor komende zomer moeten plannen, dan heb je de meeste kans op veel deelnemers. Vanaf 15 - 20 is het al echt leuk.
[/quote1351438320]
Klinkt goed! :)
 
Sounds good! Count me in, even mijn tentje uit 't stof halen en een voorraadje marshmellows inslaan. Dat is 't enige juiste kampeervoedsel, ook volgens Applejack.
 
Zekers ja, ik heb alleen geen tent. ik heb gesurvivand in Noorwegen en moest steeds mijn eigen slaaplaats bouwen (helaas ook je eten zoeken).
 
ohoho, count me in, kmoet alleen de datum weten zodat ik dat met mn ouders kan bespreken. Ik heb zelf ook geen kleine tent ofzo dus kzou graag dibs bij iemand in de tent hebben ;3

Also... Levend pony stratego? YEESSS
 
effe kijken of ik wat aan tenten kan fixen via mijn oude collega's. zij gebruiken ze toch niet. betent wel dat iemand nodig heb om tenten te dragen.
 
is hier al iets meer over bekend voor eventueel de zomervakantie of kwa datum ofzo? nou is het nog een klein eindje weg.. maar volgens mij is er nu geen voortgang bezig :p

want this so much :p
 
Het zou inderdaad leuk zijn als dit idee aankomende zomervakantie eindelijk uitgevoerd kan worden.
Voor mijzelf word het wel aardig krap omdat ik ook nog twee weken naar Spanje ga en een weekend naar Duitsland voor Galacon. Maar als het daar buiten valt ben ik zeker aanwezig!

Mocht de organisatie er nog hulp bij nodig hebben, dan ben ik altijd bereid om te helpen (sjouwen, aansluiten, organiseren, etc.)
Volgensmij is de locatie nog wel een van de problemen :p
Waar kan je voor een aantal dagen een pakhuis vol bronies kwijt? In een pakhuis! Maar liever ergens buiten denk ik.
Wat me cool lijkt is om een weiland met een bos daarnaast te kiezen ofzo. En daar dan een kamp op te bouwen met een 'main hut' met allerlei tenten erom heen die mensen zelf mee kunnen brengen.
 
Back
Top