Aankondiging Meet 15 NL Nederlandstalig

h9zBDe6.gif


popcorn party
 
[quote1429912240=DissOrder]
[quote1429911867=OceanBolt]
[quote1429911257=DissOrder]
[quote1429910714=OceanBolt]Sommige mensen moeten het maar kwijt als ze Ongesteld zijn. :p
[/quote1429910714]
En dan zeggen dat ze niet snappen dat ik klaag over vrouwonvriendelijkheid. Jezus man.
[/quote1429911257]
Moet je zelf maar ook geen achterlijk commentaar maken als je dit soort shit niet over je heen wilt. Geen Respect heen, geen Respect terug. ;)

en waar valt er uberhaubt over te klagen? Gast dit is van fucking 2 geleden. heb jij weldegelijk discordian z'n comment gelezen?

Insum, paas mij die Popcorn maar Ff. dit kan nog leuk worden. :)
[/quote1429911867]
Achtelijk*

Doe eens even niet zo stoer, want jij bent zelf iemand waar over te klagen valt wat alcoholmisbruik betreft, zeker in combinatie met je condities. "waar valt er uberhaupt over te klagen?" hier dus.

En even voor de duidelijkheid, mijn comments eerder waren in support van de orga. Want ik vind dat voor alle moeite die zij doen om een locatie te zoeken, jullie niet moeten klagen over waar die gelegen is of dat je voor je drankje moet betalen. Dat is gewoon onbeschoft, en dat hoort niet. Dat ik daar wat van zeg, daar hoef je geen respectloze tirade over te gaan houden. Dat jij het niet eens bet met iemand z'n commentaar betekent niet dat je maar lekker de bigot mag gaan uithangen. Dat is serieus niet ok, gast...
[/quote1429912240]
Stoer man, GrammarNazi spelen. Zeker nooit een Voldoende gehad bij Nederlands dus nu maar Extra goed in het Woordenboekje kijken om toch nog wat Tof over te komen. Je mag trots zijn.

En niet de Bigot spelen? wie noemt hier iemand de "arme zielige colaloze stumper" en verwijst naar dingen in het Verleden om Punten te bewijzen? Ad Hominem. ;) Dat je de Orga verdedigt maak ik geen Punt van, maar je moet niet Raar opkijken als je het op zo'n manier uitbrengt. Ik pik dat namelijk ook niet. en dus Ook niet de mensen waar JIJ ook zo Neerbuigend op Reageert. En dat ik alleen maar laat weten dat ik er niet mee eens ben, wil niet zeggen dat ik niet bereid ben om er geld voor neerteleggen. (Zoals te zien in Discordian's Comment.)

Dus laat je me nog verder lachen, of zijn we nou klaar? anders >HahaDoei.
 
Ik wil best kappen, maar als je zulke ontiegelijk foute reacties blijft geven, de discussie door blijft drijven, en mij dus uit uitdaagt, maar tegelijkertijd de verantwoordelijkheid om de discussie te staken bij mij legt... Manipulatief hoor! Geen goeie eigenschap.

Verder dragen gifjes ook niet bij aan een discussie, en probeer je nu alleen maar een bully te zijn. Ik voel me helaas niet geïntimideerd door jou, sorry.

edit: Oh en mijn cijfers bij Nederlands en andere vakken waren altijd erg goed. Waarom moet je gelijk doen alsof je doorhebt wie ik ben?
 
En je kunt mijn kritiek niet serieus nemen en het wegwuiven door te zeggen niet te snappen waar ik het over heb, maar het is wel waarom een hele hoop mensen al een tijd niet meer komen en ook nooit meer zullen komen. Zo'n imago wil je niet hebben, en in plaats van het te ontkennen en te gangen op iemand die erover klaagt, kun je het ook serieus nemen en eraan werken, want het is niet echt bepaald een probleem om licht over te doen.
 
Wow, these guys are a special kind of stupid :^)

Edit : Post 800 :D
 
[quote1429914548=DissOrder]
En je kunt mijn kritiek niet serieus nemen en het wegwuiven door te zeggen niet te snappen waar ik het over heb, maar het is wel waarom een hele hoop mensen al een tijd niet meer komen en ook nooit meer zullen komen. Zo'n imago wil je niet hebben, en in plaats van het te ontkennen en te gangen op iemand die erover klaagt, kun je het ook serieus nemen en eraan werken, want het is niet echt bepaald een probleem om licht over te doen.
[/quote1429914548]
Dus wat jij nu eigenlijk zegt is dat ik Maniputalief bezig ben, terwijl jij hier nu diegene bent die probeert wijs te maken dat ik jou een Slecht Imago geef? Tuurlijk. Andere Mensen nodig hebben om naar te wijzen maar wel jezelf Heilig verklaren. nee dat maakt jou Trots ofniet? Ik ben btw geen Bully, since it takes One to Know One.

Klagen dat je de Meets kut vind, maar dan nu ook zelf tegen de Orga's en anderen mensen zeiken dat het niet leuk meer is volgens jou. Misschien moet jij ook maar eens even inzien dat ik/wij/hun eraan werken. inplaats van dit soort afzeik commentaar te maken. want als je dat werkelijk ook kon inzien, dan begon je deze discussie ook niet.
 
Jongens kan het ontopic blijven, als jullie willen discussiëren doe dat even in een private chat.
Jullie hebben jullie standpunten duidelijk gemaakt, hou het daarbij.
 
[quote1429917109=DissOrder]
[quote1429910714=OceanBolt]Sommige mensen moeten het maar kwijt als ze Ongesteld zijn. :p
[/quote1429910714]
En dan zeggen dat ze niet snappen dat ik klaag over vrouwonvriendelijkheid. Jezus man.
[/quote1429917109]

I don't wan't to be rude, but are you a women or a dude ? Because if you aren't then why bother complaining about a joke about girls that doesn't make most women grazy mad or something. Well at least it doesn't make me mad.
 
Woman, yes, fyi. En best rude ook, ja.

Dus. >:l

Tot op de meeting fellas <3 dat die maar plezierig voor iedereen moge weze
 
En ik maar denken dat het gisteren al voorbij kon zijn na mijn comment. I was wrong. Blij dat het nu wel voorbij is.
 
Mod edit: niet zo netjes om op die manier die aandoening erbij te betrekken. Leave that jokes voor in je eigen vriendenkring
 
Ontopic...
Misschien heb ik er (weer0 overheen gelezen door alle commtie van sommige heren (ahem)
Maar is er tijdens de meet een stream?
Ik weet nu wel dat 9 mei geen episode is AWSOME! maar helaas de 23e wel... ikr dramaqueen XD Maar ben nu eenmaal een diehard MLP fan...fans vs episode.. uhm episodes win No ep blijf thuis kijken! (zeker na alle commotie eerder dit draadje ben ik net als Tank in Hybernation!)

Maar er kan vanalles veranderen uiteraard!
Zijn er pannekoeken? PUN!(want ik mag ze niet meenemen LOL)
 
Back
Top