Aankondiging Meet 15 NL Nederlandstalig

Daar komt nog bij dat wij een soort van borg hebben neergelegd waarmee wij garant staan voor een minimale afname aan de bar. Wordt dat gehaald, dan krijgen we dat geld terug. Halen we dat niet, omdat iedereen buiten de deur drinken gaat halen, dan zijn we een deel van dat geld gewoon kwijt.

Wat Sickpony al zegt: wij hebben nu eindelijk een beter passende locatie gevonden waarmee we nu al in bespreking zijn voor meets in de toekomst (vaste locatie?) en we zouden het heel erg jammer vinden als dat voor ons allemaal niet doorgaat. Inderdaad, normale horecaprijzen en we gaan onze stinkende best doen om het zo leuk mogelijk te maken voor iedereen.

Ik heb het volste vertrouwen dat het allemaal gewoon heel goed kan gaan en dat we deze locatie kunnen behouden voor langer dan één meet. Ik ben er zelf al binnen geweest en het is echt heel erg nice.
 
wees gerust, ik ga gewoon geld meenemen, en binnen drinken kopen, (ja ik gaat ook komen) 1.50 is netjes en te doen.

en een ander ding/ideetje, episode tijdens de meet + beamer + 4G = episode?

dan is dat ook geen excuus meer.

ik bedoel, ik kan me flaptop wel meenemen en een ander z'n wifi gaan bruteforcen of airsnorten, maar daar zit ook niemand op te wachten :wink:

in ieder geval, tot dan, hoop wat gezichten achter de plaatjes te ontmoeten.

(ik zal die maffe gast zijn met de blauwe trui met enorm rd cutiemark op de rug, of met het t-shirt met het enorme twi cutiemark op de rug :p
 
Ik ben al lange tijd chronisch blut, maar ik ga mijn best doen om een paar biertjes te kopen. 1,50 voor een biertje! Not bad at all.

[quote1430325032=Sickpony]
Volgens mij waren er bij de Stairway to Heaven meets in Utrecht er al gedoe mee
[/quote1430325032]
Maar Stairway to Heaven was volgens mij gewoon prijzig. Hier is dit een totale non-issue, deze prijzen matsen zo erg dat ik geen reden zie om elders drinken te halen.
 
@merte
4G? Ik zeg ja! Als je jezelf en je 4G internet vrijwillig aanmeld dan zijn we daar ook weer vanaf ;) Maar we vinden hopelijk wel een oplossing.
 
Ik wil mijn 4G internet wel vrijwillig aanmelden ik heb een 3GB abonnement dus waarschijnlijk genoeg om de hele episode mee te kijken
 
[quote1430371310=chainsaw]
Ik wil mijn 4G internet wel vrijwillig aanmelden ik heb een 3GB abonnement dus waarschijnlijk genoeg om de hele episode mee te kijken
[/quote1430371310]
3GB? Thats cute.
http://imgur.com/6l5oWp9
 
Ik ga nog wel even naar 'mijn' forniturenzaak A.Boeken < :p toepasselijke naam boeken. :tyay:

Daar verkopen ze een speciaal soort borduurgaren die ik nodig heb voor een pak...
Op de Albert Kuyp zijn altijd veel stoffenzaken (die verkopen ook fakefur voor plushie/fursuits Flufflepuff stof verkopen zij daar)die ik aandoen, dus teveel in 1 dag as useal :celesyay:
 
Als er behoeft is aan een lijst met mensen die wel of niet komen, dan kan ik daar wel een thread voor maken hoor.
Bijhouden in het OP, zoals gebruikelijk bij minimeets.

Bij deze:
[link=http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?197033]http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?197033
[/link]
 
ff tussendoor
is er parking in de buurt ondanks dat ik met de wagen kom en heb geen zin om de dag zelf nog vaal gaan rond te rijden

verder zoals altijd ik heb nog 1 plaatje vrij in de wagen als er iemand interese moet hebben om mee te rijden ik kom van richting eindhoven
 
[quote1431778453=Sloppy]
ff tussendoor
is er parking in de buurt ondanks dat ik met de wagen kom en heb geen zin om de dag zelf nog vaal gaan rond te rijden

verder zoals altijd ik heb nog 1 plaatje vrij in de wagen als er iemand interese moet hebben om mee te rijden ik kom van richting eindhoven
[/quote1431778453]
Je kan in de straat van de meet gewoon parkeren, maar het staat hoogstwaarschijnlijk vol zoals altijd en er is een Q-Park in de buurt, maar ik kan het je heel sterk afraden om in Amsterdam Centraal te parkeren, tenzij je net de Postcode Kanjer ofso heb gewonnen
 
Back
Top