[quote1429912240=DissOrder]
[quote1429911867=OceanBolt]
[quote1429911257=DissOrder]
[quote1429910714=OceanBolt]Sommige mensen moeten het maar kwijt als ze Ongesteld zijn.
[/quote1429910714]
En dan zeggen dat ze niet snappen dat ik klaag over vrouwonvriendelijkheid. Jezus man.
[/quote1429911257]
Moet je zelf maar ook geen achterlijk commentaar maken als je dit soort shit niet over je heen wilt. Geen Respect heen, geen Respect terug.
en waar valt er uberhaubt over te klagen? Gast dit is van fucking 2 geleden. heb jij weldegelijk discordian z'n comment gelezen?
Insum, paas mij die Popcorn maar Ff. dit kan nog leuk worden.
[/quote1429911867]
Achtelijk*
Doe eens even niet zo stoer, want jij bent zelf iemand waar over te klagen valt wat alcoholmisbruik betreft, zeker in combinatie met je condities. "waar valt er uberhaupt over te klagen?" hier dus.
En even voor de duidelijkheid, mijn comments eerder waren in support van de orga. Want ik vind dat voor alle moeite die zij doen om een locatie te zoeken, jullie niet moeten klagen over waar die gelegen is of dat je voor je drankje moet betalen. Dat is gewoon onbeschoft, en dat hoort niet. Dat ik daar wat van zeg, daar hoef je geen respectloze tirade over te gaan houden. Dat jij het niet eens bet met iemand z'n commentaar betekent niet dat je maar lekker de bigot mag gaan uithangen. Dat is serieus niet ok, gast...
[/quote1429912240]
Stoer man, GrammarNazi spelen. Zeker nooit een Voldoende gehad bij Nederlands dus nu maar Extra goed in het Woordenboekje kijken om toch nog wat Tof over te komen. Je mag trots zijn.
En niet de Bigot spelen? wie noemt hier iemand de "arme zielige colaloze stumper" en verwijst naar dingen in het Verleden om Punten te bewijzen? Ad Hominem.
Dat je de Orga verdedigt maak ik geen Punt van, maar je moet niet Raar opkijken als je het op zo'n manier uitbrengt. Ik pik dat namelijk ook niet. en dus Ook niet de mensen waar JIJ ook zo Neerbuigend op Reageert. En dat ik alleen maar laat weten dat ik er niet mee eens ben, wil niet zeggen dat ik niet bereid ben om er geld voor neerteleggen. (Zoals te zien in Discordian's Comment.)
Dus laat je me nog verder lachen, of zijn we nou klaar? anders >HahaDoei.