Aankondiging Meet 15 NL Nederlandstalig

Een tip voor de gene die met openbaar vervoer komen.
De Blokker heeft weer goedkope kaarten:
http://www.blokker.nl/nl/blknl/ns-dal-vrij-dagkaart-2015-1?utm_campaign=continu&utm_medium=affiliates&utm_source=tradetracker&utm_content=image&utm_term=46577
 
[quote1429616130=PrincessLuna]

Voor mensen die wel gratis willen drinken: Loop van die plek weg en ga lekker buiten ergens drinken met een groepje, scheelt weer gelduitgaven. ;)

~Leonardo

[/quote1429616130]

Euh... wat kan je dan wel gratis drinken als je buiten bent met een groepje? Amsterdams grachtenwater?
 
[quote1429616152=Discordian-D]
Hoe kom ik daar:

Vanaf Amsterdam Centraal Station kun je de locatie makkelijk lopend of via OV bereiken. Neem tram 1, 2, 13 of 14 en stap uit bij halte “De Dam”. Vanaf daar loop je ongeveer vijf minuten door op de Nieuwezijds Voorburgwal totdat je de ingang van de locatie bereikt hebt, aan de linkerkant van de straat. Ga de stenen trap op, het gebouw in en vanaf daar wijst het zichzelf. We raden reizen met OV ten zeerste aan, aangezien de locatie in het drukke centrum van de stad is, maar als je toch met de auto komt dan zijn dit de beste parkeermogelijkheden: het Q-Park aan de Nieuwezijds Kolk 18 of het Q-Park bij de Bijenkorf, aan het Beursplein 15. Hier parkeren kost je €2,00 per twintig minuten, tot een maximum van €52 voor een hele dag.
[/quote1429616152]

Lijstje OV:

Amsterdam
Vanaf Centraal:
1,2,5,13,17 (Uitstappen bij Dam) 2 Minuten lopen tot bestemming.
9 (Uistappen bij Dam) 4 Minuten lopen tot bestemming.
16 (Uitstappen bij Dam) 5 Minuten lopen tot bestemming.
(Overige Tramlijnen die bij Dam stoppen: 4,11,24) Geen INFO Beschikbaar!
170,172,174 (Uitstappen bij Raadhuisstraat) 2 Minuten lopen tot bestemming)
INDIEN JE VOOR DE DEUR GAAT SLAPEN (KAN JE DE NACHTBUSSEN NEMEN: 272,352,354,355,357,358,359,361,363,N70,N71)
EkKuniL.png

Bron: 9292
 
[quote1429617202=Sickpony]
[quote1429616130=PrincessLuna]

Voor mensen die wel gratis willen drinken: Loop van die plek weg en ga lekker buiten ergens drinken met een groepje, scheelt weer gelduitgaven. ;)

~Leonardo

[/quote1429616130]

Euh... wat kan je dan wel gratis drinken als je buiten bent met een groepje? Amsterdams grachtenwater?

[/quote1429617202]
Nee voor grachtenwater ben je geen groepje nodig. Je moet een beetje creatief zijn met je groepje voor gratis drinken.

Nee ff serieus, ik denk dat luna bedoeld dat je buiten je eigen drinken kan drinken.
 
Zal aanwezig zijn en hoogstwaarschijnlijk een verzamelpunt maken op Leiden Centraal. Uiteraard zal ik proberen om in mijn cosplay te komen, alhoewel deze wel ietjes is veranderd. >-> Anthro, or human, anthro or human.

Anyhow, zie jullie allemaal de 23ste weer!
 
Met alle Respect, maar Ik neem gewoon m'n eigen Eten en Drinken mee. Ik laat mij niet voor me Spreken dat ik niks voor m'n Diabetes mag meenemen.

Other then that: Ja, ik heb er zin in. :) Ik ben benieuwd hoe het deze Meet zal gaan.
 
[quote1429641147=RarityBelle]
Zal aanwezig zijn en hoogstwaarschijnlijk een verzamelpunt maken op Leiden Centraal. Uiteraard zal ik proberen om in mijn cosplay te komen, alhoewel deze wel ietjes is veranderd. >-> Anthro, or human, anthro or human.

Anyhow, zie jullie allemaal de 23ste weer!
[/quote1429641147]
Ik ga ook via Leiden, maar ik zal vroeger zijn dan jullie ik ben er al om 08:30 namelijk.
;)
 
[quote1429644073=OceanBolt]
Met alle Respect, maar Ik neem gewoon m'n eigen Eten en Drinken mee. Ik laat mij niet voor me Spreken dat ik niks voor m'n Diabetes mag meenemen.

Other then that: Ja, ik heb er zin in. :) Ik ben benieuwd hoe het deze Meet zal gaan.
[/quote1429644073]

Hey Ocean, eten kan natuurlijk wel en water mag ook. Maar ander eigen drinken meenemen is echt niet toegestaan. Dan krijgen we gezeik met de locatie. Het is toch wel mogelijk om je bloedsuiker goed te houden met wat eten neem ik aan? En er zal heus wel suikerrijke frisdrank zijn hoor, we zijn geen light hippies ;)
 
[quote1429655498=Discordian-D]
[quote1429644073=OceanBolt]
Met alle Respect, maar Ik neem gewoon m'n eigen Eten en Drinken mee. Ik laat mij niet voor me Spreken dat ik niks voor m'n Diabetes mag meenemen.

Other then that: Ja, ik heb er zin in. :) Ik ben benieuwd hoe het deze Meet zal gaan.
[/quote1429644073]

Hey Ocean, eten kan natuurlijk wel en water mag ook. Maar ander eigen drinken meenemen is echt niet toegestaan. Dan krijgen we gezeik met de locatie. Het is toch wel mogelijk om je bloedsuiker goed te houden met wat eten neem ik aan? En er zal heus wel suikerrijke frisdrank zijn hoor, we zijn geen light hippies ;)

[/quote1429655498]
Ja das mooi om te horen yo. :) en Sws Man, ik heb sowieso onder controle. al Ik moet eerlijk toegeven dat ik me wel wat veiliger voel als ik wat Dextro op zak heb, maar ik denk dat het wel goedkomt.
 
[quote1429812117=Aluriya]
Jammer dat dit op de dag van het songfestifal is QQ xD
[/quote1429812117]
Jammer dat het op een dag is dat er een MLP ep is :D
The Lost Treasure of Griffonstone Amy Keating Rogers; one of mah fav writer! :celesyay:
Ep online zien dan maar, uhm wacht... Furthermore, the venue won't be providing a wifi connection. :rdsad: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ponies vs fandom I can't choose! :ryell:
 
[quote1429888607=frankkienl]
Van alle lokaties.. 020.
Vooruit dan maar.
Zie jullie daar.
[/quote1429888607]
Had je maar moeten helpen met zoeken naar een betere locatie als je hier wat over te zeiken hebt ;)
 
[quote1429888670=Altera]
Songfestival is gay.
[/quote1429888670]
Songfestival is inderdaad erg fabuleus. Conchita Wurst was vorig jaar een toppertje. :pparty:
 
[quote1429888758=OceanBolt]
Met alle Respect, maar Ik neem gewoon m'n eigen Eten en Drinken mee. Ik laat mij niet voor me Spreken dat ik niks voor m'n Diabetes mag meenemen. [/quote1429888758]
Dit is echt onzin. Water is gratis beschikbaar en voor je diabetes kun je best betalen als je persé je colaatje wilt. In de supermarkt haal jij je cola ook niet gratis omdat je diabetes hebt.

Neem anders Dextro tabletjes mee. Suiker en koolhydraten zitten ook in eten. Genoeg manieren om voor jezelf te zorgen zonder een arme zielige colaloze stumper te gaan lopen uithangen hier....
 
Iemand anders nog onzin uit te braken, of ben ik weer klaar voor vandaag?

Wat de meet zelf betreft: Ik ga me er maar weer aan wagen na ruim een jaar. Het ziet ernaar uit dat de orga alles goed regelt, dus ik hoop dat het deze keer niet meer een bende wordt. De laatste keer zag ik een hoop alcoholmisbruik, vrouwonvriendelijkheid, werden er ongevraagd televisiebeelden gemaakt, en verder lag het spaghettigehalte erg hoog.

Hoop het deze keer wat meer naar m'n zin te kunnen hebben, anders zijn de bronymeets helaas niet meer aan mij besteed. Jammer, want ze waren ooit leuk en gezellig.
 
Dissorder vuile quadruipel poster!

Je kn ook op een normale manier mensen jouw mening geven, in plaats van te zeggen dat ze allen maar zeiken.
Doe je huiswerk, want Frankienl heeft wel degelijk zijn ideëen voor locaties gegeven.

Diabetes kan gewoon fucking erg zijn, je kan je mening geven zonder te zeggen dat hij een zielige colaloze stumper is.

Eerst anderen afkraken voor dingen die ze gewoon daadwerkelijk irriteren, maar vervolgens wel zelf janken dat "de meets niet leuk zijn" en er waren "Ongevraagde telivisie beelden" En qua "Alcoholmisbruik" en "vrouwonvriendelijkheid" snap ik al helemaal niet waar je het over hebt.
 
Back
Top