[poll] FEEDBACK Meet 10.5 - Bronies to Heaven (12 oktober)

[quote1381521648=Pseudonym]
Ik wil zelf liever niet op foto's zonder dat ik daar zelf geinformeerd over bent
[/quote1381521648]

o6Zj1.jpg


just sayin'....
 
Was maar een uurtje daar xD , moeder had een opgeblazen motor dus moest haar oppikken op de A1 , en bespaard me ook wat social awkwardness xD
 
Was een leuke meet, hebben ons wel vermaakt. Wel stom dat we van die "woedende" ouders moesten kappen met Ponyhunt omdat de kinderen zonodig aan een tafeltje moesten kleuren. :')
 
WAT EEN GEWELDIGE MEET ALWEER ^^ ECHT WAAR eerste ponyhunt -_- (stom he XD) maar ja echt van genoten gewoon weer zoals altijd
 
Awesome meet! Weer veel "oude" vrienden gezien en nieuwe gemaakt!

Also: Lite, volgens mij heb jij je treinshirt op de meet laten liggen
WJsFMSW.jpg
Ik neem 'm de volgende keer wel mee als we elkaar weer zien op een (mini-)meet
 
Ik was niet naar de meet, maar heb die avond wel op Utrecht CS een plushie gevonden. stuur me een pm als die van jou is.
 
[quote1381667998=Locutus]
Ik was niet naar de meet, maar heb die avond wel op Utrecht CS een plushie gevonden. stuur me een pm als die van jou is.
[/quote1381667998]
Als het een Pinkie Pie pluschie is dan is die van moonstormpony
 
Het was geweldig! Voor het eerst mee gedaan aan de Ponyhunt en heb mij erg vermaakt. De sfeer was uitstekend, heb heel erg veel gezellige mensen ontmoet en natuurlijk weer bekenden gezien! Ben benieuwd wat meet 11 voor ons in petto zal hebben!
pinkiehappy.png
 
Bij deze de foto's!!
https://www.dropbox.com/sh/1buzjyfd2cmmmtt/Ohy26mUiB_

nog even dit: ik heb grotendeels wel gevraagd of mensen op de foto wilden maar soms was de situatie zo dat ik toch echt eerst moest fotograferen omdat anders de situatie voorbij zou zijn! Ik heb daarna van niemand gehoord dat hij of zij het niet leuk vond, mocht iemand zijn foto niet op de dropbox willen hebben stuur me dan een PM dan haal ik m zsm weg!

Heel erg bedankt dat ik hier bij mocht zijn, ik hou jullie op de hoogte van verdere vorderingen :)
je kan meer van mijn foto's zien op mijn facebooksite: www.facebook.com/angenietberkersphotography
 
[quote1381691070=Angeniet]
Bij deze de foto's!!
https://www.dropbox.com/sh/1buzjyfd2cmmmtt/Ohy26mUiB_

nog even dit: ik heb grotendeels wel gevraagd of mensen op de foto wilden maar soms was de situatie zo dat ik toch echt eerst moest fotograferen omdat anders de situatie voorbij zou zijn! Ik heb daarna van niemand gehoord dat hij of zij het niet leuk vond, mocht iemand zijn foto niet op de dropbox willen hebben stuur me dan een PM dan haal ik m zsm weg!

Heel erg bedankt dat ik hier bij mocht zijn, ik hou jullie op de hoogte van verdere vorderingen :)
je kan meer van mijn foto's zien op mijn facebooksite: www.facebook.com/angenietberkersphotography
[/quote1381691070]
het zijn weer leuke foto's

ga zo door
 
[quote1381700756=Blitzkrieg]
[quote1381667998=Locutus]
Ik was niet naar de meet, maar heb die avond wel op Utrecht CS een plushie gevonden. stuur me een pm als die van jou is.
[/quote1381667998]
Als het een Pinkie Pie pluschie is dan is die van moonstormpony

[/quote1381700756]

schuldig van de mijne te verliezen :p
 
[quote1381703177=TornadoTwist]
Was een leuke meet, hebben ons wel vermaakt. Wel stom dat we van die "woedende" ouders moesten kappen met Ponyhunt omdat de kinderen zonodig aan een tafeltje moesten kleuren. :')
[/quote1381703177]
... Wat?

Was dit een kinderspeelplaats? Zo niet dan zou ik die ouders hebben uitgelachen en gewoon door zijn gegaan als ik jullie was.
 
Back
Top