[poll] FEEDBACK Meet 10.5 - Bronies to Heaven (12 oktober)

Het word nu zeker dat ik kom =) , eerst twijvelde ik want het is me eerste meet en dat ik in me eentje kom . meestal best awkward maar ik kom gewoon =d . trouwens weet iemand of je ergens in utrecht een beetje dichtbij games kan kopen? want die dag is pokemon x/y ook uit :)

Parkeren is best wel duur xD . maar ik ben bang voor treinen :3 , & De verbinding naar duitsland is er niet! dus kan ik maar beter met de auto gaan denk ,
Dus als er iemand via apeldoorn of almelo geen zin in de trein heb kan diegene meerijden =p zit toch in mijn route :)
 
Is er trouwens een verzamelpunt voor als je met OV gaat? Ik kan denk ik wel alleen ik ben niet echt van het reizen alleen met de bus. Of als er iemand dichtbij Vuren of Geldermalsen woont kan ik dan met diegene mee reizen? Zoja PM of Email me dan.

EDIT: NVM. Ik ga als ik naar de meet mag eerst naar de pre-meet
 
ik woon in tiel, dus ik kom langs geldermalsen met de trein. ik kan je wel oppikken op het station
 
[quote1381096531=skizo]
ik woon in tiel, dus ik kom langs geldermalsen met de trein. ik kan je wel oppikken op het station
[/quote1381096531]
Hoelaat ben je dan bij het station. Ik ben rond half 12 op het station aangezien ik ook naar de premeet ga. Anders zijn we toch erg en erg vroeg
 
[quote1381133697=skizo]
ik ga ook na de pre meet, als je wil kan ik er om half 12 er staan
[/quote1381133697]
Dat is goed, ik ben er niet precies om half 12 maar ietsie later. Ik reis tenminste dan niet alleen. En trouwens. Wordt wel een verwarring met namen. Aangezien ik ook David heet
 
WTF 5 Davids? Wat is die...this is gonna be some excellent chaos! Also, wat toevallig dat iemand "Blitzkrieg" heet én David, terwijl Skizo ook David heet én een OC heeft die Blitzkrieg heet... I do like this chaos..nomnomnom :3
 
[quote1381212454=Discordian-D]
WTF 5 Davids? Wat is die...this is gonna be some excellent chaos! Also, wat toevallig dat iemand "Blitzkrieg" heet én David, terwijl Skizo ook David heet én een OC heeft die Blitzkrieg heet... I do like this chaos..nomnomnom :3
[/quote1381212454]
LOL. Dat is gewoon echt excellent chaos. En Skizo's OC heet dus Blitzkrieg. ZO HEET MIJN OC OOK. Dit is echt gewoon chaos.
 
[quote1381224265=Flutterguy]

Parkeren is best wel duur xD . maar ik ben bang voor treinen :3 , & De verbinding naar duitsland is er niet! dus kan ik maar beter met de auto gaan denk ,
Dus als er iemand via apeldoorn of almelo geen zin in de trein heb kan diegene meerijden =p zit toch in mijn route :)

[/quote1381224265]

Parkeren in Utrecht is duur en het verkeer in de binnenstad is een ramp. Misschien is het een idee om je auto te parkeren bij de [link=http://www.slimutrechtin.nl/pagina/3/p-r-locaties/5/ten-oosten-van-de-stad-bij-de-a28-ligt-p-r-de-uithof/]P&R de Uithof[/link] of [link=http://www.slimutrechtin.nl/pagina/3/p-r-locaties/3/p-r-westraven-parkeren-en-gemakkelijk-utrecht-in-vanaf-de-a12/]P&R van Westraven[/link]. Je kan je auto voor €4,50 de gehele dag staan en krijg je een combi ticket naar het centrum met de tram of bus. Wil je nog die parkeerkosten besparen, bij bedrijventerrein Kanaleneiland aan de Europalaan kan je nog gratis parkeren vlakbij een tramstop naar het centrum.
 
Leuk om te zien dat er zo veel enthousiasme is!

Ik moet nog wel even opmerken dat er een of meerdere mensen zullen zijn om interviews af te nemen of foto's te maken van bepaalde mensen.
 
[quote1381248579=Yocote]
Ik moet nog wel even opmerken dat er een of meerdere mensen zullen zijn om interviews af te nemen of foto's te maken van bepaalde mensen.
[/quote1381248579]

Mij mogen ze gerust interviewen en fotograferen. Ik ben het fotograferen heel erg gewend van mijn moeder.
 
[quote1381266874=Yocote]
Leuk om te zien dat er zo veel enthousiasme is!

Ik moet nog wel even opmerken dat er een of meerdere mensen zullen zijn om interviews af te nemen of foto's te maken van bepaalde mensen.
[/quote1381266874]

Heb er niet zo veel problemen mee. Voor welke doeleinden en voor wie?
 
[quote1381304330=smiba]
[quote1381266874=Yocote]
Leuk om te zien dat er zo veel enthousiasme is!

Ik moet nog wel even opmerken dat er een of meerdere mensen zullen zijn om interviews af te nemen of foto's te maken van bepaalde mensen.
[/quote1381266874]

Heb er niet zo veel problemen mee. Voor welke doeleinden en voor wie?
[/quote1381304330]

Gaat om een fotocollage, waar het is voor is weet ik niet mee precies. En de mensen om wie het gaat zijn al gekozen.
 
Als ik erbij ben, dan trek ik mijn G1 shirt aan.

bmPAmIq.jpg
 
[quote1381317105=Octavia]
Als ik erbij ben, dan trek ik mijn G1 shirt aan.

bmPAmIq.jpg

[/quote1381317105]

Zo erg is G1 ook weer niet. Ze hebben betere merch dan G4
 
Back
Top