[poll] FEEDBACK Meet 10.5 - Bronies to Heaven (12 oktober)

[quote1381704316=DissOrder]
[quote1381703177=TornadoTwist]
Was een leuke meet, hebben ons wel vermaakt. Wel stom dat we van die "woedende" ouders moesten kappen met Ponyhunt omdat de kinderen zonodig aan een tafeltje moesten kleuren. :')
[/quote1381703177]
... Wat?

Was dit een kinderspeelplaats? Zo niet dan zou ik die ouders hebben uitgelachen en gewoon door zijn gegaan als ik jullie was.
[/quote1381704316]

ja het was een kinderspeel verdiepje (dat ik persoonlijk zeer gevaarlijk vondt door de hoogte enzo XD)
 
[quote1381704379=Angeniet]
Bij deze de foto's!!
https://www.dropbox.com/sh/1buzjyfd2cmmmtt/Ohy26mUiB_
[/quote1381704379]

Toch wel stoer dat ik als (relatief) newfag helemaal op de eerste foto sta *squee*
 
[quote1381704607=Weerwolfje]
Toch wel stoer dat ik als (relatief) newfag helemaal op de eerste foto sta *squee*
[/quote1381704607]
That's because you're awesome
dealwithit.png
 
Toffe meet en de onverwachte after-party was nog beter. Buck Legacy is voor herhaling vatbaar.
Pre-meet stelde alleen niet zo heel veel voor, maar wel 50 euro aan cd's kunnen halen. xD
 
[quote1381739652=Angeniet]
Bij deze de foto's!!
https://www.dropbox.com/sh/1buzjyfd2cmmmtt/Ohy26mUiB_

nog even dit: ik heb grotendeels wel gevraagd of mensen op de foto wilden maar soms was de situatie zo dat ik toch echt eerst moest fotograferen omdat anders de situatie voorbij zou zijn! Ik heb daarna van niemand gehoord dat hij of zij het niet leuk vond, mocht iemand zijn foto niet op de dropbox willen hebben stuur me dan een PM dan haal ik m zsm weg!

Heel erg bedankt dat ik hier bij mocht zijn, ik hou jullie op de hoogte van verdere vorderingen :)
je kan meer van mijn foto's zien op mijn facebooksite: www.facebook.com/angenietberkersphotography
[/quote1381739652]

Leuk! Heb je er nog meer?
 
De meet was echt erg leuk alleen ik was veel te lang gebleven. Na een tijdje merkte ik dat het helemaal mis ging met me. Nu nog steeds last van. Maar voorderest was het echt leuk maar druk. En mijn moeder was zoals gewoonlijk een beetje kwaad dat ik wat geld heb uitgegeven
 
eerste meet, en ik kan maar tot een conclusie komen: dit had it veel en veel en veeeeeel eerder moeten doen.

first of many!

-Scott-
 
[quote1381830219=Kaas]
Toffe meet en de onverwachte after-party was nog beter. Buck Legacy is voor herhaling vatbaar.
Pre-meet stelde alleen niet zo heel veel voor, maar wel 50 euro aan cd's kunnen halen. xD
[/quote1381830219]

en ik bijna 60 :p bedankt daarvoor :) plato is best een goede zaak :D

ik had het ook zeker naar mijn zin op de meet, lekker druk doen, gezelligheid, ponyhunt en whatnot.

volgende meet weer CD's halen Kaas? :p
 
Leuk om zo veel positieve reacties te lezen!

Niet alles liep geheel volgens de afspraak die we hebben gemaakt met de Stairway (en dan bedoel ik van hun kant). Op enkele klachten over herrie en drukte na hebben we verder geen commentaar van de Stairway gekregen.
Echter het feit dat wij moesten verplaatsen met het spelen van ponyhunt was niet volgens de afspraak aangezien wij gewoon het hele achterste gedeelte van de tent tot onze beschikking zouden moeten hebben gehad. Ook werd er veel minder positief gereageerd op het draaien van eigen muziek dan tijdens het plannen van deze meet.
Ik ga het hier nog met ze over hebben.

Ik hoop dat we in de toekomst weer een dergelijke meet op kunnen zetten want ik heb zelf erg genoten.


Ik heb nog een paar feedback vragen:

- Wat vonden mensen van de prijzen in de Stairway?
- Was er genoeg ruimte en was het duidelijk dat we ook in de rest van het cafe mochten zitten?
- Was 15:00 als starttijd goed, te vroeg of te laat?
 
Prijzen vond ik wel prima, is ongeveer wat je zou verwachten van een dergelijke zaak.
Er was ook wel genoeg ruimte en de ligging is zo dat mensen makkelijk even ergens anders heen kunnen. De meet is wat dat betreft niet beperkt tot het café. Alleen voor ponyhunt was eigenlijk niet genoeg ruimte binnen, had ik het idee.
15:00 was misschien een beetje laat. Als het eerder kan beginnen, zou dat wel cool zijn.

All in all, top-meet!
 
Ik vind dat mensen niet moeten zeuren. Het gebeurt niet vaak dat er een meeting komt en tot zo lang duurde het ook weer niet. Het was maar voor enkele uurtjes dus mensen moeten zich niet zo druk maken. En als je er last van hebt ga je maar ergens anders heen. Btw wat moet je uberhaubt met kleine kinderen in een cafe? :') Moeten ze echt perse kleuren in de kleuterhoek? Ik moest altijd gewoon netjes aan tafel blijven zitten. /grootmoeder modus

Zo dat moest even. :p
 
Goed om e weten van die feedback van Stairways. Had ik kunnen verwachten van die muziek.

In het dagelijks leven vinden veel mensen de muziek al bagger. De publieke opinie is (helaas, zeker in Nederland)DE graadmeter voor wat 'normaal&goed' is radio 538 en die SHIT is als honing voor de KAKLKERLAKKEN!(ben ik nu iets te ver gegaan:p die stations dreaaien alleen maar hetzelfde also ze een deal hebben met sommige muziekanten :p $$$$rules:p) Ik had wel eens waar veel muziek op de stick gezet die erg 'mainstream' was en gevarieerd; van rock/ska/jaszz/techno/tekno/dance/vocals/trance/relax/ambient/enz... alleen alles wel pony-proof. Ook een aantal instrumentaal.

Maar dat mocht niet baten dus... weer een tegenslag voor mij om uit de 'stal' te komen, denk dat ik voorlopig stop met socializing me de ponyfandom en gewoon op de oude voet verder ga; verzamelen en online kijken en luisteren Me Myself&ponies xenofoob:L ik pas toch nergens 'bij' (maar wil ik dat dan? nope!)
 
[quote1381854998=Yocote]
Ik heb nog een paar feedback vragen:

- Wat vonden mensen van de prijzen in de Stairway?
- Was er genoeg ruimte en was het duidelijk dat we ook in de rest van het cafe mochten zitten?
- Was 15:00 als starttijd goed, te vroeg of te laat?
[/quote1381854998]

Ik vond de prijzen zelf aan de hoge kant. Ik schrok toen ik een rekening van 11 euro kreeg voor 2 licht alcoholische drankjes en heb het daar bij gelaten omdat ik simpelweg niet veel te besteden had.
Ik weet niet of er genoeg ruimte om iedereen een plek te geven. Het was druk, maar iedereen zat of had wat te doen, maar dit kwam deels omdat een sommige mensen naar buiten vertrokken om ponyhunt te doen. Vond het zelf zeer jammer dat een groep van 20 man maar even ergens anders moest gaan zitten omdat 2/3 kinderen van hun ouders in de kinderhoek moesten gaan spelen, zeker als ik nu hoor dat dat deel ook voor ons was bestemd.
Het was mij van te voren al duidelijk welk deel voor ons was bestemd. Ik ben er eerder geweest en wist dus hoe het cafe er uit zag. Ook de hoge concentratie blije mensen met pony shirts en plushies gaf duidelijk aan waar de pony meet was in het cafe :)
Ik had zelf geen probleem met de late begin tijd. Ik ben voor de meet nog even door de stad gelopen met TornadoTwist en vond het wel lekker dat we dat nog konden doen én uit konden slapen. Mochten we langer zijn gebleven dat nam ik aan dat het cafe nog gewoon beschikbaar was om na te kletsen en te drinken, maar dat ook normale cafebezoekers er bij konden.

Ik geef zelf de voorkeur aan meets die de orga volledig organiseert in een zaal (zoals de normale meets), omdat ik dit veel prettiger vind dan een cafe dat we delen. Ik geef namelijk liever mijn 10 euro aan de orga uit dan aan overpriced drankjes. En ook al krijg ik niets direct terug voor die 10 euro, ik weet dat de orga het goed besteed (Ik doneer ook altijd na een meet als ik niets op de veiling koop).

Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn feedback :3
 
Ik heb nog een paar feedback vragen:

- Wat vonden mensen van de prijzen in de Stairway?
Ik vond de prijzen wel normaal voor een café, qua eten was het ook goedkoper dan in de directe omgeving

- Was er genoeg ruimte en was het duidelijk dat we ook in de rest van het cafe mochten zitten?

Ik denk het wel genoeg ruimte, maar het was mij niet duidelijk dat we ergens anders ook konden zitten.

- Was 15:00 als starttijd goed, te vroeg of te laat?
Ik vond het wel prima tijd, maakt mij ook niet veel uit zolang het niet vroeg in de ochtend is.

Nog meer feedback
- Ik vond de ruimte wat donker
- Er had van mij ook wel iemand beneden de bar kunnen bedienen


Voor de rest was het gezellig en de afterparty nog gezelliger
 
Prijzen vond ik over het algemeen wel ok.

De hoeveelheid ruimte was volgens mij wel genoeg voor het aantal mensen dat er was. Iedereen kon zitten. :)

15:00 als starttijd vond ik prima, het was niet te laat in ieder geval.

Wel jammer dat de Stairway zich niet aan de afspraken heeft gehouden.

Ik vond het in ieder geval erg gezellig en heel leuk om weer allemaal nieuwe mensen te ontmoeten! :)
 
Back
Top