Ahh, ik was graag even langsgekomen, maar dat gaat niet lukken helaas. Ik had een 'Maybe' gestemd. Ik ga wel proberen om bij de volgende brony meet te zijn
Thanks . ik zal effe kijken welke het beste zou zijn =D Want ik wil niet echt al te lang lopen ( ik ken utrecht nog zo goed nie ), ik weet wel dat jaarbeurs echt Bucking duur is xD 12.50 voor gehele dag. Ik ga zowiezo die andere plekkies proberen,
Hmmm... Tot hoe laat was de ruimte gereserveerd? Ik heb overdag schijnbaar nog wat dingen te doen dus ik ben er waarschijnlijk tegen de avond pas. (Rond 7 uur oid)
[quote1381435299=Flutterguy]
@ Sickpony
Thanks . ik zal effe kijken welke het beste zou zijn =D Want ik wil niet echt al te lang lopen ( ik ken utrecht nog zo goed nie ), ik weet wel dat jaarbeurs echt Bucking duur is xD 12.50 voor gehele dag. Ik ga zowiezo die andere plekkies proberen,
[/quote1381435299]
Parkeer bij het transferium net buiten Utrecht. €4,50 voor hele dag, gratis vervoer de stad in en uit voor maximaal 5 personen. Vanaf het transferium is het 10-15min met de tram naar Centraal Station.
Ik neem mijn eigen setje ponyhunt mee (30 kaarten, dus orga neemt setje mee ja) en een setje dobbelstenen voor een spelletje Liar Dice :3 prepare to lose all your money buying booze for me
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.