Nabespreking Meet 5

[quote1337004236=Herder]
[quote1337003559=Wolfeh]
[quote1337003014=Herder]
[/quote1337003014]

Waitwhut o_O was dat nou van te voren aangekondigt of kwam ze gewoon aanbouncen op de meet?

[/quote1337003559]

Dat was vantevoren aangekondigd. Bij aanvang van de meet hebben we gemeld dat er een reporter was en die heeft in een hoek wat mensen kunnen interviewen en heeft geen foto's gemaakt van mensen die dat niet willen. Het is niet weer een BNN actie ;)
[/quote1337004236]

Aaah dat is nice :D fijn dat mensen nu wel normaal met ons omgaan.
 
Dit was mijn tweede meet en de beste.

samenvatting: http://dl.dropbox.com/u/68144637/Awesome%20Brony%20Meet.txt

ik praat te veel.

ik vraag me deze dingen nog af:
(Dusk weet niet veel hè?)

* met wie ik allemaal liep tijdens de Utrecht bart smit-raid. (ik post wel lijst van de namen die ik weet: (ik weet maar 3/4 :< )
Kaioha
Gerpie
Lite-Sparkle (ikzelf)
(het spijt me ik ben verschrikkelijk slecht met onthouden)

* wie de persoon in de trein was waarvan ik effe geen naam weet (spoor 8 de trein richting sloterdijk en zaandam. bij Su8perkillr, Marcooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, Wollemina_Pine & Lite-Sparkle)

(Beantwoorde vragen delete ik)
 
Rechtstreeks overgenomen van die ik op facebook gepost had. Er missen wat namen (en ik heb wat namen niet naar forumnamen overgezet) en natuurlijk spellingsfouten, deal with it.

Oja, de volgorde is ook een enorme chaos.
Voor herkenbaarheid, ik was die gast met het mane 6 manowar shirt.

TL;DR, In een lange tijd niet zo'n lol gehad, deze fanbase is geweldig.
Dus, een recapje.



Ik was om kwart over 9 uit bed gekomen, en om 10 uur naar de metro gefietst om vervolgens de trein van 10 voor 11 naar Utrecht te nemen. Ik was op tijd voor een een trein te vroeg en met een aardige vertraging kwam ik nog maar net op tijd aan bij de groep op Utrecht Centraal.

Vervolgens waren we richting de bushalte gelopen en kwamen we bij uitgang zuid, maar we moesten naar noord. Dat was 5 cm verderop wat ook weer verwarring zaaide.

Toen maar even op bus elf gewacht met een enorme groep bronies en twee cardboard ponies. De buschauffeur die aan kwam rijden trok dan ook een erg leuk gezicht toen hij onze groep zag. Ik zat achterin de bus met Jasper en Peter tegenover me, beetje gek doen, aandacht trekken van willekeurige mensen en random zwaaien naar andere voorbijgangers.

Bij de halte waar we moesten zijn er uit gestapt en door het gras de borden naar al 16 gevolgd, want het pad en Hal 16 waren te mainstream.

Eenmaal allemaal binnen gewacht op de opening en wat mensen ontmoet. Thomas vond het nodig om heel vaak Twiloght Sporkles Ballewn te roepen als we langs die ballon liepen en dat werd op den duur wel irritant.

Toen de quiz kwam hadden we een random groep gevormd en kregen we de naam "Team Applejack". Zelf vonden we dat we zelf een betere naam hadden en werd het "Team mane 6 met 2 keer Twilight Sparkle en Spike". Ik werd de Rarity van het team want dat was logisch. Vreemd genoeg hadden we die quiz ook nog gewonnen, 12 van de 15 goed. Ik zal nooit meer vergeten dat er 28 keer winter wrap up gezongen wordt in het gelijknamige nummer.

Er werd ook nog geprobeerd een groepsfoto binnen te maken, maar omdat de groep zo groot was werd dat al snel opgegeven en werd de groep naar buiten verplaatsd.

Toen hierna de parasprite polka aangezet werd ging er een pollonaise door het zaaltje die de vreemdste variaties van springen naar achteruit lopen had.

Rond een uur of 5 heb ik Thomas en Jori uitgezwaaid en ben ik zelf weer terug gegaan naar binnen. Toen kwam ik er achter dat ze een interview geregeld hadden via skype met de enige echte Livingtombstone. Wat vragen en antwoorden van hem(niet allemaal):

- Best pony, Pinkie Pie

- Favorite colour, *wijst naar zijn kamer met een overvloed aan blauw*


Lazerpon3 had vervolgens op de muur nog zijn werken geprojecteerd en na het interview werd er plaats gemaakt voor de veiling. Zelf ben ik gaan bieden op de Minuette blindbag die ik met mazzel voor 5 euro had. Iemand riep nog 7,50 maar toen was het net te laat.

Later nog meegeholpen met het opruimen van het zaaltje (alles tafels, bankjes en stoelen terugverhuisd naar de andere zaal) en vervolgens met TheArtrix meegereden naar Rotterdam waar we met een klein groepje eerst naar de Subway gingen die dicht was en daarna maar op zoek gingen naar de taco mundo.

Toen nog met de groep richting rotterdam centraal gegaan waar ik met de metro richting huis ging en 11 uur was ik eindelijk eens thuis.



Kort gezegd, ik heb mezelf enorm vermaakt en verlegen ben ik dankzij deze evenementen helemaal niet meer. Zeker de beste meeting waar ik tot nu toe heen geweest ben. De enorme luidruchtigheid en chaos horen juist bij de sfeer en maakten alles beter.
 
[quote1337013792=Lite-Sparkle]
ik had een Twilight Sparkle en een Minuette (Colgate) gekocht van het groepje dat hij had. (Hey Herder you mad? :troll:)
[/quote1337013792]

Yes, he mad! :(

Nah, have fun with it, ik heb de originele al. :p
 
[quote1337014187=Lite-Sparkle]
Dit was mijn tweede meet en de beste.

samenvatting: http://dl.dropbox.com/u/68144637/Awesome%20Brony%20Meet.txt

ik praat te veel.

ik vraag me deze dingen nog af:
(Dusk weet niet veel hè?)

* met wie ik allemaal liep tijdens de Utrecht bart smit-raid.

* ik ben het een beetje vergeten, wie bood me het croîssantje ook al weer aan?

* wie de persoon in de trein was waarvan ik effe geen naam weet.

[/quote1337014187]

fyi Bart smit en Intertoys zijn van dezelfde eigenaar

</smartass>
 
[quote1337027933=Darksight]
Die de ukalele (als ik het goed schrijf) speelde en de laser lampjes waren leuker :3 (six agreed with me So shush!! xD)
[/quote1337027933]

het is een ukelele ;) en thanks :)
volgende keer neem ik hem zeker weer mee en dan leer ik van te voren nog even wat extra pony liedjes :p
alleen de theme song is een beetje zielig :p

dit was mijn eerste meet en ik vond het erg leuk :)
had geen idee wat ik moest verwachten en was prettig verast met waar ik terecht kwam :)
 
De ukelele was cool! Misschien moeten we met zijn allen een.band beginnen! xD

En wat staan er nog weinig fotos in het album, ik had er wel meer verwacht, en nog videos :)

oh ja! En als wat Herder zei helemaal klopt dan komt ons artikel in het NHD vandaag uit!
 
erg leuke meet, alleen jammer dat philomina is meegenomen/ gevallen is / kwijtgeraakt is , of wat andere ermee doen, iig ze is zoek ;~;
 
[quote1337070077=Marcoooootje1]
oh ja! En als wat Herder zei helemaal klopt dan komt ons artikel in het NHD vandaag uit!
[/quote1337070077]

Is morgen geworden. :p
 
[quote1337074972=Herder]
[quote1337070077=Marcoooootje1]
oh ja! En als wat Herder zei helemaal klopt dan komt ons artikel in het NHD vandaag uit!
[/quote1337070077]

Is morgen geworden. :p
[/quote1337074972]

ASDF! I wanted to read that :( Hoe durf je te liegen XD
 
[quote1337076356=balthazar147]
erg leuke meet, alleen jammer dat philomina is meegenomen/ gevallen is / kwijtgeraakt is , of wat andere ermee doen, iig ze is zoek ;~;

[/quote1337076356]

noes! D: die was nog wel zo awesome!
 
Iemand trouwens al enig idee wanneer de groepsfoto word geupload? Of wie de foto heeft, of enige info over die foto?
 
[quote1337078673=krastian6]
Iemand trouwens al enig idee wanneer de groepsfoto word geupload? Of wie de foto heeft, of enige info over die foto?

[/quote1337078673]

Morgen staat die als het goed is op de front page ;)
 
Geweldige meet!

wel 1 ding, Geliefd bij de volgende verlichting bij de veiling en tekeningen te hebben, ik zag erg weinig.
 
2de keer dat ik op een officiële brony meet was. (M'n eerste was meet No 2) Het was gezellig, ik kwam zelf wat later aanzakken omdat ik 's ochtends nog moest werken, maar het was weer ouderwets gezellig buurten met een aantal bronies.

Ik heb een aantal foto's gemaakt met m'n telefoon. De fans hiervan kunnen ze hier vinden:
http://s17.photobucket.com/albums/b85/Dirk_Ermen/Bronymeet%20No%205%20-%2012%20Mei%202012/

Ik ben zelf wel benieuwd naar de grote groepsfoto die gemaakt is! Ik had wel verwacht dat deze ondertussen online stond maar ik kan nog niks vinden...

*nvm... Nu lees ik suddenly de laatste paar posts waarin staat dat deze morgen op de frontpage staat. Tof. ^^
 
Back
Top