Nabespreking Meet 5

[quote1336903588=ShadowDash]
[quote1336902709=Secret]
Ik moet gaan oefenen op bananen gooien
(maar in my defence, ik speel support, geen AP! x3)
[/quote1336902709]

pffff pseudo miste van 3 meter afstand een banaan naar me hoofd :D I've got them moves like Jagger!
[/quote1336903588]
bitch please! meter of 5 "hey shadow!" *throws banana in shadows face*

u mad bro? :p
 
wie was diegene voor wie ik die custom blindbag had gemaakt? (die van de OC van een vriendin van haar diegene die gewldig kon tekenen)
ik wig graag een pic ^^
 
[quote1336905001=RainbowBrony]
BEST MEET YET! Ga zeker weten naar de volgende. En ga natuurlijk ook weer een video maken :) Heb volgens mij een paar uur aan video dus... zal redelijk lang duren voordat alles klaar is :p
[/quote1336905001]
Zet gewoon alle videos op youtube xd
Ik heb wel zin om anderhalf uur dat te kijken ;D
 
[quote1336905474=Woelzy]
Ja dat was jij idd :3
[/quote1336905474]
Over het algemeen... WAS HET EEN UBER MEET! dang... WIl er HEEEL graag nog een keer heen ^^
 
...welp, alles wat ik wilde zeggen is allang gezegd!

Maarja, beste meet ooit, veel thanks en hugs naar de orga en de bronies die het ook zo leuk maken!

Also,
[quote1336905284=Marcoooootje1]Ik hoop veel van jullie terug te zien bij Guynio's barbeque op de 26e, wat natuurlijk ook awesome gaat worden! :D[/quote1336905284]

Waar? :D
 
Ik ga hier nu niet een heel verslag van 4 a4-tjes schrijven over elk ding wat ervoor heeft gezorgd waarom ik de meet zo geweldig vond.. (kost me iets teveel tijd ":S)

Maar ik wil in ieder geval wel even kwijt dat dit echt een van de beste dagen uit mijn leven was, en dat ik de volgende keer ook zeker weer kom :D

Ook wil ik iedereen die op de meet was bedanken om het zo'n awesome dag te maken :D
 
Wel jammer van die halve zool die met dat paarden masker aan het rondrennen was.

Oh, wacht. Dat was ik.
uwKLQ.jpg
 
[quote1336908157=PredatorDuck]
Wel jammer van die halve zool die met dat paarden masker aan het rondrennen was.

Oh, wacht. Dat was ik.
uwKLQ.jpg

[/quote1336908157]
yay dat zijn mijn hooves <3 ik heb ze later weer verkocht aan iemand anders xD
 
Het was zeker leuk, maar ik vond de belgische meet leuker ^^ (misschien omdat ik dan meer te doen heb met de organisatie enzo)
 
Eindelijk een moment gevonden om te reageren.
Woelzy heeft groot gedeelte al verteld dus hier de aanvulling :)

Ik vond het echt supergezellig, leuke mensen gesproken en met blind bags maak je blijkbaar vrienden hihi. Degenen die aan het customizen en tekenen waren, erg mooi!
Sommige dingen zoals het dansen moest ik even aan wennen.
Ik kom zeker een volgende keer en ik hoop dan ook langer te blijven.

Toporga thanks :)
 
Ik kan nu wel reageren, maar iedereen heeft het al voor me verwoord.

Dus ik vat het in mijn samenvatting eventjes samen, dus samengevat: Het was awesome. Scumbag Hyfnae liet me alleen staan in een kilt, maar nontheless worth it! xD

Eindelijk wat tijd gevonden om mijn Tau Devilfish te schilderen, nu nog een Rarity theme erop en is ook gelijk fabulous =P

Potje Ponyhunt meegedaan, en ofcourse was herder weer de bolt xD Why would nopony listen!? =P Verder lekker mede gedronken en genoten van de enthiousiaste bronies everywhere.

Thx for the awesome day~!
 
Eerste meet? Yes! Laatste meet? Hell no.

Het was een geweldige dag met veel random dingen maar wel erg gezellig. Heb meegedaan met de fan-fic wedstrijd, maar werd helaas verrast door de tijdslimiet. Dus daar gaat nog voor geoefend worden voor de volgende meet.

Het skype gesprek met The Living Tombstone was random maar ook wel erg tof dat het geregeld was, en tijdens de veiling heb ik de Pinkemina Diane Pie poster gewonnen, die moest ik gewoon hebben ^__^

Kan niet wachten op de volgende!
 
ik kon lekker men ding doen en blij zijn ^^ en ik heb lukker kunnen dansen... heeft iemand mij dansend gefilmd? i hope so ^^
 
[quote1336920285=toxic-stylez]
ik kon lekker men ding doen en blij zijn ^^ en ik heb lukker kunnen dansen... heeft iemand mij dansend gefilmd? i hope so ^^
[/quote1336920285]

Ik heb wel een paar dans fragmentjes opgenomen, de mosh pit, polka's en polonaise, was gewoon geweldig
 
YUP! die heb ik weet je nog? :D
voeg me toe op msn en kan ik hem wel evne toe stuuren!
vagegastrubendehamer@hotmail.com ....moet echt een neuwe e-mail hebben :S
 
[quote1336921416=Kaioha]
YUP! die heb ik weet je nog? :D
voeg me toe op msn en kan ik hem wel evne toe stuuren!
vagegastrubendehamer@hotmail.com ....moet echt een neuwe e-mail hebben :S
[/quote1336921416]
done^^
 
Ik ben niet zo van die lange verhaaltjes dus ik hou het kort :).
Eerste meet, bij het begin was ik beetje een Fluttershy maar naar mate had ik mijn kudde gevonden en zat te praten met andere bronies alsof ik hun al jaren kenden :D. Nieuwe vrienden gemaakt en veel lol gehad met hun :). Was echt een top dag, ik kan niet wachten tot de volgende meet :].

Kudos voor de orga :D
 
Back
Top