Nabespreking Meet 5

[quote1336867608=ValanciaChan]
shadowdash achterna gerent voor een hug.
[/quote1336867608]

ik ben nogsteeds buiten adem :D

[quote1336867609=Kaas]
Jammer dat ik deze keer niet met m'n pony yu gi oh deck heb kunnen spelen, maar dat kom wel de volgende meet ;D.
[/quote1336867609]

yup, volgende meet iedereen zijn kaarten meenemen, heb super veel mensen horen zeggen 'jammer dat ik ze niet mee had nu ik mensen zie spelen'!

[quote1336867621=Gerpie]
Dit was mijn eerste brony meet maar.... EFF! Dat was egt het BESTE ding ooit....
[/quote1336867621]

agreed ^^


nou, dan maar even mijn woordje:

het was inderdaad kortweg geweldig :)
heeeeel veel gedaan, zoveel mogelijk nieuwe mensen leren kennen (sorry als ik niet iedereen herinner bij naam, 150 man is wel erg veel :D) en natuurlijk oude gezichten weer terggezien.

Zat al een lijste in me hoofd te maken van mensen om speciaal te bedanken, maar eigenlijk is dat helemaal niet nodig, want iedereen heeft meegeholpen deze meet geweldig te maken. Of je nou mijn OC voor me had gemaakt (thanks ^^), yugioh tegen me gespeeld hebt, ponyhunt gedaan hebt, een banaan in me gezicht gegooit hebt of gewoon gezellig een praatje gemaakt hebt, iedereen heeft het gewoon gezellig gehouden!

nog even voor mini-organisatie gespeeld (chaos everywhere :D), weer veel te veel uitgegeven (zoals normaal), veel mensen gehugged...

nouja, ik kan nog wel een half uur doortypen, maar het is alweer veels te laat, het was gewoon AWESOME en daarvoor wil ik iedereen bedanken!
 
I just wanna say....

Mijn rainbow dash cupcakes op EqD... Booyah :D

http://www.equestriadaily.com/2012/05/nightly-roundup-316.html


Maarre... Meet was super as altijd. Voor de mensen die meededen aan mijn fanficwedstrijd, feedback in mijn fanfic thread sticky hierboven) wordt zeer gewaardeerd.
 
Yay afterparty thread! :p
Het was zeker zeer gezellig, ik zeg het ook altijd maar deze grote meet was de beste tot nu toe!
Ik heb niet met veel activiteiten mee gedaan omdat het wat te druk was, maar ik mengde me net zo lief in de drukte :D
En ja ik kon ook wel de rokersruimte in, maar daar was het veels te rustig en ik hou niet van rook! xD
Op sociaal gebied leek de meet ook wel aardig goed te gaan. Ik denk dat ik nu wel 80% van de aanwezigen ken/onthoud! En zelf ben ik eigenlijk heel socially awkward (waar er veel van jullie last van hebben merkte ik!) maar dat viel me eigenlijk heel erg mee, het was gezellig druk en ik voelde me erg op m'n gemak, naar veel brony meets gaan heeft z'n grote voordelen :)
Verder was het nog cool dat jullie de Skype interview met The Living Tombstone hebben kunnen regelen, al wist ik zelf niet echt iets te vragen.
En natuurlijk nog de interview voor het Noord Holland's Dagblad, ik benieuwd hoe het artikel er uit ziet want ik heb er wel een positief gevoel over, en de dame die de interview deed was ook erg aardig, ik dacht eerst dat ze bij onze groep hoorde :p

Ik hoop veel van jullie terug te zien bij Guynio's barbeque op de 26e, wat natuurlijk ook awesome gaat worden! :D

En ja verder bedankt allemaal voor de leuke dag!
Gawd... Ik wou dat dit elk weekend was xD
Dank aan MichaelMuesli voor z'n badeendjes verslaving, en dank aan de organisatie voor het... organiseren!
Op een dag dat ik veel geld over heb doe ik nog wel eens een grote donatie.
 
ik ben gisteren niet gegaan omdat ik moe was van mijn ludieke week maar als ik dit allemaal lees denk ik BUCK! ik had moeten gaan. maarja volgende keer beter.
 
Beste meet tot nu toe :D

Ik was net op tijd op Utrecht Centraal, want op het moment dat ik aankwam begon iedereen te lopen :p Daarna propte we ons even met zijn 70e in de bus en reden we naar Hal 16.
Daar heb ik mijn eerste pony merch gekocht en heb ik nog wat nieuwe vrienden gemaakt :D
Daarna nog meegedaan met de quiz als team Applejack, en we hebben nog gewonnen ook, een zak snoep weliswaar, waarvan ik alle bananaantjes heb opgegeten :D (Dank Jori voor de foto)
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/303318_302288186518400_100002116643579_645074_1876064063_n.jpg[/img width=800][/spoiler]
Ik ben diegene die helemaal rechts staat :P
Verder heb ik nog meegedaan aan de veiling, waar ik voor €15,- een McDonalds Fluttershy heb gekocht. Daarna zijn we met een stuk of 8 mensen naar de KFC gegaan en daarna was het alweer tijd om naar huis te gaan.

T'was geweldig :D

P.S weet iemand hoe ik foto's in de Gallery zet? Ik heb er geprobeerd in te loggen maar dat lukt niet met dit account, en als ik probeer te registreren staat er dat de naam Filly al in gebruik is.
 
Ik heb een Album aangemaakt en daarin staat weer een map Uploads. Iedereen kan zijn foto's in Uploads zetten en dan ga ik ze sorteren, filteren, etc en ze in de hoofdmap zetten. Je moet wel inloggen om te kunnen uploaden.

[quote1336895205=Filly]
P.S weet iemand hoe ik foto's in de Gallery zet? Ik heb er geprobeerd in te loggen maar dat lukt niet met dit account, en als ik probeer te registreren staat er dat de naam Filly al in gebruik is.
[/quote1336895205]

Het is idd zo dat veel van de accounts hier naar de gallery gekopieerd zijn omdat die 2 geintegreerd moeten worden maar dat werkt helaas nog niet. Wat je kunt doen is een Password Recovery doen om je wachtwoord daar te resetten. Als je dan bent ingelogd, kun je in het uploads mapje je foto's plaatsen.

Verder is het natuurlijk onhandig om de foto's een voor een te uploaden. Als je de foto's in ZIP-files zet, kun je die ZIP-file uploaden en zullen alle foto's die daarin staan automagisch uitgepakt worden en opgeslagen. De zip-file mag niet groter zijn dan 256MB dus resize je foto's aub als je daar overheen komt. :p

@ghumor, is het goed dat ik dit ook in de top post zet? :p
 
Het was een geslaagde dag!

Een verslagje van een filly:
's Ochtends op Amsterdam Centraal stond er al een heel aardig kluitje bronies voor de Smullers, waar ik me snel bij voegde. Heel fraai om te zien hoe er op ons en de grote Derpy gereageerd werd: ik hoorde dat een mevrouw al eerder die ochtend 'Kijk! Bambi!' geroepen had, en ook nu wisten mensen duidelijk niet waar ze ons moesten plaatsen. In de trein naar Utrecht Centraal vulden we een halve coupé af: een mevrouw vluchtte wat schichtig weg na het zien van een bord 'Beware of Ponies', maar andere mensen konden er wel mee lachen. Er werd flink gekletst en ik deelde cupcakes uit.

Op Utrecht stond een nog grotere verzameling bronies klaar: met een stuk of 40-50 bronies in totaal waren we nu klaar om buslijn 11 te veranderen in in een 'Bronymeet on Tour'. Een jongen naast me (sorry, ben slecht met namen!) kwam voor het eerst op een bronymeet, maar vond het nu al helemaal geslaagd. Het viel ons op hoe relaxt iedereen met elkaar omgaat, alsof je al vrienden bent zodra je elkaar ontmoet. Eenmaal bij Hal16 (waar op verdacht veel plaatsen de letter 'H' was weggesloopt) vielen Eynav en ik half achterover van de giga hoeveelheid mensen. Gelukkig dat het er zo ruim is, waardoor je met zijn allen toch lekker aan een tafeltje kon zitten. Een scherm erbij was fraai geweest (om PMV's enzo te kijken), maar petje af voor de locatiekeuze!

Ik ging de tafeltjes af om te kijken wat iedereen had meegenomen: enkelen stalden hun artwork in de vorm van tekeningen, schilderijen of custom blind bag pony's uit. Zag er puik uit! Aan andere tafels werd vlijtig getekend, waar ik later ook aan meedeed en zo ontstond mijn eerste G4 tekening. Het is een heerlijke stijl, dus de komende tijd ga ik me er verder in verdiepen en meer tekenen! Een journaliste van het Noord-Hollands dagblad interviewde enkelen van ons, waaronder ook mij. Ben benieuwd naar het artikel! Het was grappig om te zien hoeveel mensen Eynav trouwens herkenden van 'Man Bijt Hond'. Ondertussen raakte ik met tal van leuke mensen aan de praat, en een meisje liet me de 'nyandance' zien die blijkbaar bij de theme hoorde, en anderen bleken de complete soundtrack van alle MLPliedjes uit hun hoofd mee te kunnen zingen. Volgens mij kunnen we best een keer een karaoke doen, lijkt me wel tof!

Later op de middag kwam er een fanfic wedstrijd. Eynav en ik waren inmiddels behoorlijk melig geworden en besloten om samen mee te doen. Ons verhaal ging over pony's die in Amsterdam met hun luchtballon neerstortten en per ongeluk langs de wallen en coffeeshops geraakten…en sloeg dus helemaal nergens op. XD Later werd de fic nog voorgelezen ook (als ik dat had geweten had ik me misschien wat meer ingehouden bij het schrijven arg XD) en we hebben de 3de prijs gewonnen: een Pinkie Pie raamsticker. :D
Een beetje jammer dat ponyhunt in de rokersruimte was, want daar kan ik niet zo goed in ademen, als het volgende keer elders is doe ik weer mee.

De randomness nam met het uur toe. Er ontstond een soort party hard dansparade, waar ik toch net niet aan mee durfde te doen (maybe next time). Toen ik bijna moest gaan omdat ik een collega te eten had gevraagd startte een soort gigantische bronypolonaise, en het bronygevoel was compleet.

Thanx organisatie voor de geslaagde middag!

Nog een paar foto's:
bronymeet4.jpg


bronymeet4b.jpg


bronymeet4c.jpg


bronymeet4d.jpg


bronymeet4e.jpg


bronymeet4f.jpg


bronymeet4g.jpg


bronymeet4h.jpg


bronymeet4i.jpg


bronymeet4j.jpg
 
Oh wow, die foto's van Max z'n customs zijn goed gelukt. Ik heb die al vaak geprobeerd, maar dan zaten we in een donkere ruimte en moest ik flits gebruiken. Flits + macro gaat niet samen xD.
 
Lange verslagen doe ik niet aan. Ik zeg gewoon dit: ik moest een dikke 2:45u rijden naar Utrecht (en terug)... but it was totally worth it!

Ik moet gaan oefenen op bananen gooien
(maar in my defence, ik speel support, geen AP! x3)
 
dit was mijn eerste meet, en het was zeker voor herhaling vatbaar!
iedereen ontzettend bedankt! =)
ik was in het begin een beetje fluttershy, zoveel nieuwe gezichten enzo, maar ik heb lekker meegedaan met ponyhunt, en heb yu-gi-oh zitten spelen, en gewoon zitten kletsen met mensen, ik vind het echt geweldig dat dit gewoon kan! gewoon een zaal huren, en het daar met 150 man ontzettend gezellig maken!
shine on everypony!
 
BEST MEET YET! Ga zeker weten naar de volgende. En ga natuurlijk ook weer een video maken :) Heb volgens mij een paar uur aan video dus... zal redelijk lang duren voordat alles klaar is :p
 
Het was me eerste meeting en ik vond het ook super gezellig.
Ik had een hoop gezellig mensen ontmoet en ook een hoop gezellig mensen uit Amsterdam.
 
[quote1336902691=FireFly]
Also, ik heb een banaan in Shadow's nek gelegd. U MAD BRO?

[/quote1336902691]

hij was koud.... :S


[quote1336902709=Secret]
Ik moet gaan oefenen op bananen gooien
(maar in my defence, ik speel support, geen AP! x3)
[/quote1336902709]

pffff pseudo miste van 3 meter afstand een banaan naar me hoofd :D I've got them moves like Jagger!
 
[quote1336903532=Woelzy]
Een jongen naast me (sorry, ben slecht met namen!) kwam voor het eerst op een bronymeet, maar vond het nu al helemaal geslaagd.
[/quote1336903532]

Volgens mij bedoelde je mij daarmee ;] (ook te zien bij pinkie pie op de derde foto links ;])
 
Back
Top