[quote1336867608=ValanciaChan]
shadowdash achterna gerent voor een hug.
[/quote1336867608]
ik ben nogsteeds buiten adem
[quote1336867609=Kaas]
Jammer dat ik deze keer niet met m'n pony yu gi oh deck heb kunnen spelen, maar dat kom wel de volgende meet ;D.
[/quote1336867609]
yup, volgende meet iedereen zijn kaarten meenemen, heb super veel mensen horen zeggen 'jammer dat ik ze niet mee had nu ik mensen zie spelen'!
[quote1336867621=Gerpie]
Dit was mijn eerste brony meet maar.... EFF! Dat was egt het BESTE ding ooit....
[/quote1336867621]
agreed ^^
nou, dan maar even mijn woordje:
het was inderdaad kortweg geweldig
heeeeel veel gedaan, zoveel mogelijk nieuwe mensen leren kennen (sorry als ik niet iedereen herinner bij naam, 150 man is wel erg veel
) en natuurlijk oude gezichten weer terggezien.
Zat al een lijste in me hoofd te maken van mensen om speciaal te bedanken, maar eigenlijk is dat helemaal niet nodig, want iedereen heeft meegeholpen deze meet geweldig te maken. Of je nou mijn OC voor me had gemaakt (thanks ^^), yugioh tegen me gespeeld hebt, ponyhunt gedaan hebt, een banaan in me gezicht gegooit hebt of gewoon gezellig een praatje gemaakt hebt, iedereen heeft het gewoon gezellig gehouden!
nog even voor mini-organisatie gespeeld (chaos everywhere
), weer veel te veel uitgegeven (zoals normaal), veel mensen gehugged...
nouja, ik kan nog wel een half uur doortypen, maar het is alweer veels te laat, het was gewoon AWESOME en daarvoor wil ik iedereen bedanken!