Nabespreking Meet 5

roflbot.jpg
 
Het was zeer gezellig, ik vond alleen zelf de 4e meet leuker.
Dit kan ook komen omdat 2 van mijn vrienden op het laatste moment afgezegd hebben en 1 eerder was weggegaan...

Misschien is het trouwens een idee om bij de volgende meet een zaaltje te regelen waar noch rook noch muziek is?

Kudo's aan de organisatie, trouwens. Het moet een ramp zijn om voor 150 man een zaal te regelen.

Weet iemand al met hoeveel we waren? Misschien kunnen er koppen geteld worden op de groepsfoto...
 
Normaal ben ik niet zo persoon die veel typed maar voor deze topic wil ik best een uitzondering maken.

De dag begon niet al te best. Ik had met een mede-brony afgesproken om 10:00 op het station in Alkmaar maar hij is niet komen opdagen op de afgesproken plek.
Maar goed daardoor laat je je dag niet verpesten en uiteindelijk kwam ik aan bij de BK in UC. Er stonden al iets van +- 50 bronies en zoals gewoonlijk was het merendeel in het begin weer 'shy'.
Het was heel bijzonder om met de bus te gaan met 50 man en de bus zat dan ook echt stampvol. LOL.
Bij hal 16 hebben we met z'n allen eerst even wat stoelen en tafels zitten sjouwen en daarna begon iedereen zijn 'stuff' uit te pakken. We hadden tekentafels, schildertafels, muziektafels, tafels waaraan verkocht werd en nog veel meer.
De fanfic en teken wedstrijden deed ik zelf niet aan mee maar iedereen heeft zich er goed aan vermaakt neem ik aan.
Het skype moment met de living tombstone heb ik zelf niet meegemaakt omdat ik buiten lekker in het zonnetje stond en er geen weet van had.
De veiling was supergeining. Sommige boden echt hoge bedragen en dat maakte wel indruk op me. Zelf niks gekocht vanwege mijn lage cashflow op dit moment.
Nog even gezeten aan de tafel. Beetje chillaxen en tekenen en dan was het alweer 7 uur! Het opruimen was supersnel gedaan.
Ondertussen waren er al wat mensen naar huis gegaan maar er waren nog steeds wel +80 bronies over die allemaal erg honger hadden. Een groepje ging naar de KFC en andere weer naar de MAC/BK. Zelf ging ik naar de KFC en voor 10 euro had ik een bucket die ik NOOIT opkreeg. Meegenomen in de tas dus en toen ik vandaag wakker werd had ik een KFC ontbijt LOL.
Veel mensen gingen naar het eten met de trein weg en er bleven nog maar iets van 10 bronies over. Nog even een lekker biertje gedronken bij een terras van waar ik de naam niet ken maar het was vlakbij de Stairway to heaven.
Weer naar het station om wat mensen weg te brengen en toen waren we nog maar met 6 man over.
Iemand had het idee om naar de MAC te gaan voor een MC flurry. Toen we met z'n allen aan de tafel zaten kwamen er nog wat mensen lastig doen omdat ze een giant derpy zagen. Gelukkig was er geen ruzie ontstaan en we konden wel om de 'gemene' meneer lachen. Hij heeft ons wel geleerd dat het niks kost (Ok je zal het alleen begrijpen als je erbij was :p)
Rond kwart voor 12 ging de groep naar het station terug en hebben we nog wat op de bank gezeten en nog diepgaand gefilosofeerd over het leven.

Ok ik heb heel veel getyped en ik verwacht dat niemand het leest maar toch vond ik het wel waard om te typen want ik zie het allemaal nog voor me alsof het de dag van gister was.

Ter afsluiting nog een cliche uitspraak: BEST MEET EVER!
 
[quote1336941078=Chrisje]
Toen we met z'n allen aan de tafel zaten kwamen er nog wat mensen lastig doen omdat ze een giant derpy zagen. Gelukkig was er geen ruzie ontstaan en we konden wel om de 'gemene' meneer lachen. Hij heeft ons wel geleerd dat het niks kost (Ok je zal het alleen begrijpen als je erbij was :p)
[/quote1336941078]

It had to happen, so here we go:
wkNH5.jpg

edit: zie nu pas die McDonalds medewerker op de achtergrond met een dafuq-face kijken :D
 
Lol ^
Moar captions!

Oh ja, en komt er nog een samenvatting van de meeting voor EQD enzo?

[quote1336952567=LanceArrow]
Waar? :D
[/quote1336952567]

In Almere ^^
 
Awesome meet mensen :p leukere zaal ook! Deed me denken aan m'n middelbare schooldagen *is zo oud >.<*
Nice muziek, cool dat dr een rookhok was en ook leuk meegedaan aan weerwolven :D
would do again 10/1

Anyways, tip voor de organisatie: als jullie weer een meet aankondigen schrijf er gelijk bij dat mensen VAN TE VOREN moeten pinnen. Dit is al de 2e keer en ik weet zeker dat jullie hierdoor redelijk wat donaties zijn misgelopen.
 
tombstone vertelde me dat hij geen sandwich voor me kan maken mbt dat hij de ingredienten niet goed kan vervoeren en waarschijnlijk zal het niet lekker zijn xD

Maar hij maakt me iets anders!

Hoe dan ook.
Was gezelli, was beetje laat.
Ben daarna nog met rachel rond blijven hangen en mcdonalds.
Was hartstikke leuk!

Oh er was trouwens iemand die mij vroeg of ik op een DA een berichtje wou achterlaten.

Kan diegene zicht melden? haha
 
[quote1336985398=ShadowDash]
It had to happen, so here we go:
wkNH5.jpg

edit: zie nu pas die McDonalds medewerker op de achtergrond met een dafuq-face kijken :D
[/quote1336985398]

Maar hij brengt je wel overal heen :p

Oh en heeft iemand als iets vernomen of we nog ergens in de krant stonden? Er was een vrouw die verscheidene bronies heeft geïnterviewd en foto's heeft lopen maken inclusief de groepsfoto. Ik weet zelf niet meer van welke krant ze was, misschien dat iemand dat nog weet?
 
[quote1336993379=Chrisje]
[quote1336985398=ShadowDash]
It had to happen, so here we go:
wkNH5.jpg

edit: zie nu pas die McDonalds medewerker op de achtergrond met een dafuq-face kijken :D
[/quote1336985398]

Maar hij brengt je wel overal heen :p

Oh en heeft iemand als iets vernomen of we nog ergens in de krant stonden? Er was een vrouw die verscheidene bronies heeft geïnterviewd en foto's heeft lopen maken inclusief de groepsfoto. Ik weet zelf niet meer van welke krant ze was, misschien dat iemand dat nog weet?
[/quote1336993379]

Morgen staat het in het Noord Hollands Dagblad. We krijgen er ook een kopietje van doorgestuurd. Dan gaan we die vertalen en sturen we die, samen met de recap, naar EQD waarschijnlijk. ^^
 
[quote1336994693=Madelonetjj]
Wie had nou eigenlijk mijn 'Princess GLaDOS' tekening gekocht? :O
[/quote1336994693]

http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?31932
 
[quote1337003014=Herder]
[quote1336993379=Chrisje]
[quote1336985398=ShadowDash]
It had to happen, so here we go:
wkNH5.jpg

edit: zie nu pas die McDonalds medewerker op de achtergrond met een dafuq-face kijken :D
[/quote1336985398]

Maar hij brengt je wel overal heen :p

Oh en heeft iemand als iets vernomen of we nog ergens in de krant stonden? Er was een vrouw die verscheidene bronies heeft geïnterviewd en foto's heeft lopen maken inclusief de groepsfoto. Ik weet zelf niet meer van welke krant ze was, misschien dat iemand dat nog weet?
[/quote1336993379]

Morgen staat het in het Noord Hollands Dagblad. We krijgen er ook een kopietje van doorgestuurd. Dan gaan we die vertalen en sturen we die, samen met de recap, naar EQD waarschijnlijk. ^^

[/quote1337003014]

Waitwhut o_O was dat nou van te voren aangekondigt of kwam ze gewoon aanbouncen op de meet?
 
[quote1337003559=Wolfeh]
[quote1337003014=Herder]
[/quote1337003014]

Waitwhut o_O was dat nou van te voren aangekondigt of kwam ze gewoon aanbouncen op de meet?

[/quote1337003559]

Dat was vantevoren aangekondigd. Bij aanvang van de meet hebben we gemeld dat er een reporter was en die heeft in een hoek wat mensen kunnen interviewen en heeft geen foto's gemaakt van mensen die dat niet willen. Het is niet weer een BNN actie ;)
 
Back
Top