[quote1372103964=Sickpony]
Ik nog een beetje nagevraagd. Allereerst moeten we eens een keertje onder ons nagaan wie er een EHBO diploma heeft. Dat zal wel eens een hoop kunnen helpen. Daarnaast moeten we vanaf 1 januari ook maar eens denken aan een algemeen alcohol verbod op de meets. Er wordt al weinig gedronken, en in 2014 is alcohol voor alle minderjarigen verboden.
Qua verantwoording gaf hij me vooral aan bij het gemeentehuis nog eens na te vragen, maar het lijkt me slim als de orga er over nadenkt om een vereniging op te richten, om in ieder geval te spreiden. Een buurt vereniging of een kerk kan ook zomaar een jeugdbijeenkomst regelen, en kunnen de verantwoording dragen door hun vereniging structuur. Bovendien helpt het een hele hoop als het eens serieus misgaat en we moeten een verzekering aanspreken.
[/quote1372103964]
Een vereniging waren ze geloof ik inderdaad van plan om die reden. Ik drink geen alcohol op meet, vind het naar dat het zo ver moet komen, maar een alcohol verbod stem ik toch voor.
Verder, yay, was het toch een goed idee van mij om eerst een EHBO diploma te halen voordat ik ooit iets organiseer.