Meet 13.5 Cafemeet

A

Anonymous

Guest
Fillies and gentlecolts,

Het is zomer, een perfect moment om samen van een biertje te genieten!
De orga heeft een plekje in cafe De Korenbeurs gereserveerd op zaterdag 16 augustus. Er is meer dan genoeg ruimte voor ons allemaal om te kletsen, tekenen, spelletjes te spelen etc.
Er staan ook tafels voor snooker en er zijn dartborden. Ook kunnen we gebruik maken van de beamer en de muziekinstallatie (dit keer echt).
Iedereen krijgt een gratis welkomstdrankje. Als je niet oud genoeg bent om alcohol te drinken ben je nog steeds van harte welkom!
Onthoud wel dat we niet alleen zijn in het cafe en ga ook geen eigen eten en drinken consumeren binnen.

s5_logo.png

Cafe De Korenbeurs ligt op de Croeselaan 91 in Utrecht (Website). We zullen zo een beetje rond 15:00 beginnen en het cafe blijft de hele avond open.

Als je met de trein aankomt op Utrecht Centraal loop dan niet richting het centrum maar ga naar het Jaarbeursplein. Vanaf daar is het 2 minuten lopen. Uitkijken met oversteken kinders!

Croeselaan91.png

-De orga
 
Misschien dat ik kom, zal een leuke afwisseling zijn van het geplande 10 jaren plan dat ik eindelijk eens wil gaan voltooien.

FYI: al mijn lego sets, set bij set bij elkaar zoeken.
 
Voor zij die er vroeg bij waren: de starttijd is nu 15:00, niet meer 14:00
 
Ik zou wel willen komen, maar ik ga al naar Ossie's en TT's Duinrell meet, alhoewel ik heb nog geen kaartje, maar Duinrell lijkt me wel leuker. Wie weet ben ik er al vroeg klaar me @ Duinrell dus ik ben er misschien bij
 
Ik heb zowiezo de Duinrell meet, en ik vond de laatste cafemeet niet echt top. Dus ik ben samen met Ossie iig naar Duinrell.
 
Al ik heel graag gewild had en altijd naar meets in utrecht ga kan ik die dag niet, want dan zit ik volgens mijn agenda in Doetinchem. Ik kijk nog wel.
 
I'll be there, assuming nothing comes up, or assuming nothing comes up that I can't shift to the oblivion of eternal procrastination.
 
I might or might not come. It depends on whether I'm done moving, packed my stuff for a week Manchester and finished like 5 cosplays for Buck and Abunai
 
Ik kom misschien ff langspiepen. Ben geen fan van bier though, beh. Maar gezelligheid gaat er altijd wel in!
 
gezellig ik ben er well weer bij ^^ hehe het maakt niet uit hoeveel mensen komen het is altijd gezellig om jullie als bronies weer ff te zien en miss ff te praten ^^
 
why no stairways?
en ik moet nog ff kijken, ga mischien ook airsoften dan... maar als dat niet doorgaat ben ik er wss wel bij ^.^
 
[quote1406995093=Dashbro]
Ik kom misschien ff langspiepen. Ben geen fan van bier though, beh. Maar gezelligheid gaat er altijd wel in!
[/quote1406995093]

u sir, are a boss.
 
Back
Top