Meet 13.5 Cafemeet

Ik dacht "ik doe eens sportief en kom op de fiets". Toen bedacht ik me dat mijn luiheid ook nog bestaat, en kom ik dus met de brommer;)
Is er plek binnen om een beetje kwetsbare electronica veilig in een hoekje te zetten? (koffer van 45cm bij 60 bij 25)
 
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier maar ik wil graag eens kennismaken met mensen met een gelijkwaardige interesse en ben daarnaast erg benieuwd in het hoe en wat van dit fangenre. Tevens is het erg leuke om nieuwe mensen te leren kennen, dus ik wil graag van de partij zijn als het mag.
 
[quote1407581142=Ranulph]
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier maar ik wil graag eens kennismaken met mensen met een gelijkwaardige interesse en ben daarnaast erg benieuwd in het hoe en wat van dit fangenre. Tevens is het erg leuke om nieuwe mensen te leren kennen, dus ik wil graag van de partij zijn als het mag.
[/quote1407581142]

Ik ben geen orga maar ik zou zeggen leuk! Kom lekker langs!
 
[quote1407623731=Altera]
Effe een vraagje. Aangezien het een café meet is, zijn er ook daadwerkelijk mensen die van een biertje houden? Ik ga niet naar een kroeg als mensen niet zuipen met hun donder. :)
[/quote1407623731]

reken maar dat die er zullen zijn :p
 
Belangrijk voor alle mensen die hier naar toe gaan. Komend weekend is Utrecht Centraal een chaos omdat er grootschalige werkzaamheden zijn. Zoals het er uit ziet kom je alleen nog vanuit de richting Amersfoorst en Hilversum Utrecht nog normaal binnen. NS adviseert om op de dag zelf de reisplannen te checken.

Meer informatie: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/actualiteiten/werkzaamheden-bij-utrecht-centraal-juli-en-augustus.html
 
goed punt, utrecht was een chaos aan sporen, dus de oplossing is zoveel werk tegelijk te doen dat niemand het nog snapt :p
 
Lol, kom ik met de brommer, niks aan de hand. Kom ik met de trein, niks aan de hand... Amersfoort he;)
Aan de andere kant, als je wél met de trein komt naar Utrecht en je gaat via Zeist, kies een Besseling taxi (pendelen tussen de stations die dag), dan heb je kans dat je met de moeder van een brony mee gaat ;) (Pendeltaxi's zijn dienst van de NS, kost niks extra dus)

Also: hoop dat het een beetje weer is, het is nu zo wisselvallig dat ik toch twijfel om met het OV te gaan.
 
Veel plezier:D srry ben blut:( en de NS omleidingen nie luek:L oja de Cider daar is niet echt..hmm... ik zuip me hier wel klem :D eigengemaakte cider is ook lekker!

*edit*

leuk he nederlands :p
maar heb nog steeds niet het geld om op de meet te komen jammer dan. zie bericht bij het random happiness draadje,... die pannekoeken vries ik wel in -.-
aww Aluriya alleen met de trein.lol
 
[quote1407855493=RarAppleDash]
Veel plezier:D srry ben blut:( en de NS omleidingen nie luek:L oja de Cider daar is niet echt..hmm... ik zuip me hier wel klem :D eigengemaakte cider is ook lekker!
[/quote1407855493]
Nooit gedacht dat iemand zijn Nederlands er zo erg aan toe zou kunnen zijn.
 
[quote1407862848=TCLF]
[quote1407855493=RarAppleDash]
Veel plezier:D srry ben blut:( en de NS omleidingen nie luek:L oja de Cider daar is niet echt..hmm... ik zuip me hier wel klem :D eigengemaakte cider is ook lekker!
[/quote1407855493]
Nooit gedacht dat iemand zijn Nederlands er zo erg aan toe zou kunnen zijn.
[/quote1407862848]

Het kan nog veel erger
 
Veel plezier morgen avond, ik drink vanuit spanje een biertje mee !
 
What in Tarnation.. Join ik de community vandaag, schijnt er een meet te zijn op die dag. Dat wordt dus de volgende keer heen gaan. :)
 
[quote1408106789=Pekelived]
What in Tarnation.. Join ik de community vandaag, schijnt er een meet te zijn op die dag. Dat wordt dus de volgende keer heen gaan. :)
[/quote1408106789]

De meet is morgen (zaterdag), dus je kunt nog altijd komen!
 
DERP. Wou dat ik kon komen, Zit met de reiskosten. Ze zijn te dekken als ik het geld had, maar me geld is er woensdag pas T_T. En om nou zwart te rijden vanuit Groningen, lijkt me niet echt handig. :p
 
Aaaahh Crap!!

Ik kan helaas niet, heb andere verplichtingen, bij deze dus mijn afzeggen helaas :I
Moet echt beter op de agenda gaan letten!
Volgende keer ga ik wel echt mee! Hopelijk tot dan!
 
Voor de mensen die morgen gaan, maak er een gezellige middag en avond (misschien zelfs nacht) van. Helaas ben ik zelf verhinderd om te komen. Zie jullie ergens in de toekomst!
 
Back
Top