Meet 13.5 Cafemeet

Ik heb toch zo een hekel aan cafe meets !!!
Maar goed mischien kom ik wel, want anders is het zo lang terug dat ik op een grote meet geweest ben.
De vorige meet was ik lekker op vakantie.
 
[quote1407238352=Yocote]
Fillies and gentlecolts,

Het is zomer, een perfect moment om samen van een biertje te genieten!
De orga heeft een plekje in cafe De Korenbeurs gereserveerd op zaterdag 16 augustus. Er is meer dan genoeg ruimte voor ons allemaal om te kletsen, tekenen, spelletjes te spelen etc.
Er staan ook tafels voor snooker en er zijn dartborden. Ook kunnen we gebruik maken van de beamer en de muziekinstallatie (dit keer echt).
Iedereen krijgt een gratis welkomstdrankje. Als je niet oud genoeg bent om alcohol te drinken ben je nog steeds van harte welkom!
Onthoud wel dat we niet alleen zijn in het cafe en ga ook geen eigen eten en drinken consumeren binnen.
s5_logo.png

Cafe De Korenbeurs ligt op de Croeselaan 91 in Utrecht (Website). We zullen zo een beetje rond 15:00 beginnen en het cafe blijft de hele avond open.

Als je met de trein aankomt op Utrecht Centraal loop dan niet richting het centrum maar ga naar het Jaarbeursplein. Vanaf daar is het 2 minuten lopen. Uitkijken met oversteken kinders!

Croeselaan91.png
-De orga
[/quote1407238352]


Ben in Roemenië dus dat gaat moeilijk! Ik kom Meet 14 wel met wat dingen.

~Leonardo
 
Ben helaas al bij de Duinrell meet, anders was ik wel gekomen :) Nja misschien als er nog tijd is dat ik na de Duinrell meet nog ff langskom ;)
 
[quote1407284165=Blaze]
Ben helaas al bij de Duinrell meet, anders was ik wel gekomen :) Nja misschien als er nog tijd is dat ik na de Duinrell meet nog ff langskom ;)
[/quote1407284165]
als je wil kan je met mij mee reizen met 40% korting
 
Stefan, Blaze ik was ook van plan, als meet #13.5 lang genoeg doorgaat na Duinrell naar Utrecht te gaan, zullen we misschien met ze 3-en (Als er niemand anders ook nog meewilt) vanaf Duinrell naar Utrecht?
 
Effe een vraagje. Aangezien het een café meet is, zijn er ook daadwerkelijk mensen die van een biertje houden? Ik ga niet naar een kroeg als mensen niet zuipen met hun donder. :)
 
[quote1407320084=Altera]
Effe een vraagje. Aangezien het een café meet is, zijn er ook daadwerkelijk mensen die van een biertje houden? Ik ga niet naar een kroeg als mensen niet zuipen met hun donder. :)
[/quote1407320084]

Ben 15 Drink Alcohol :S Nee gaat niet goed samen. En nee kom me niet uit Roemenië slepen en nee want nee. Zogezegd: Ik kom (m.uitzondering.v.) als mijn ouders het goed vinden op meet 14.
Dan neem ik nog heel wat dingen mee.

~Leonardo

Lol about CAFÉ is niet om je plat te zuypen. Mer egt om gewoon gezellig te drinken. Om te zuypen heb je een bar. Veel beter!
 
[quote1407331148=Altera]
Effe een vraagje. Aangezien het een café meet is, zijn er ook daadwerkelijk mensen die van een biertje houden? Ik ga niet naar een kroeg als mensen niet zuipen met hun donder. :)
[/quote1407331148]
Ik kan opzich wel een paar biertjes hebben, voordat ik me ''raar'' begin te gedragen, alleen met die klote verhoging van de minimum alcohol leeftijd mag ik ook niet meer drinken, al wordt er wel heel weinig naar me ID gevraagd, dus ik kan het proberen. en ander moet iemand even voor me bestellen.
 
[quote1407342831=Altera]
Effe een vraagje. Aangezien het een café meet is, zijn er ook daadwerkelijk mensen die van een biertje houden? Ik ga niet naar een kroeg als mensen niet zuipen met hun donder. :)
[/quote1407342831]

Speciaal daarvoor zijn er biermeets :)
 
[quote1407347008=Altera]
Effe een vraagje. Aangezien het een café meet is, zijn er ook daadwerkelijk mensen die van een biertje houden? Ik ga niet naar een kroeg als mensen niet zuipen met hun donder. :)
[/quote1407347008]

Zie je daar.
 
[quote1407359395=Skullcoat]
Stefan, Blaze ik was ook van plan, als meet #13.5 lang genoeg doorgaat na Duinrell naar Utrecht te gaan, zullen we misschien met ze 3-en (Als er niemand anders ook nog meewilt) vanaf Duinrell naar Utrecht?
[/quote1407359395]
Nja ik rijd met Dark-Light mee naar Duinrell en hij neemt nog 2 matties mee naar Duinrell...en voor de weg terug...ik weet niet wat zijn ideeën zijn om ook nog naar de Korenbeurs te gaan (als er nog tijd over is)...als hij niet gaat en die anderen willen ook niet, dan ga ik ook niet. Al kan ik altijd nog besluiten om op de fiets naar de Korenbeurs te gaan, is maar 30 minuten fietsen vanuit Nieuwegein/IJsselstein.
 
[quote1407363053=Altera]
Effe een vraagje. Aangezien het een café meet is, zijn er ook daadwerkelijk mensen die van een biertje houden? Ik ga niet naar een kroeg als mensen niet zuipen met hun donder. :)
[/quote1407363053]
Tuurlijk zijn er mensen die van bier houden.
 
[quote1407405199=JackySparrow]
Speciaal daarvoor zijn er biermeets :)
[/quote1407405199]

Hebben ze ook een zuipevent :3
Dan wil ik wel meekijken :3

~Leonardo
 
Volgens Marcel zou ik om de vijf minuten zeggen: "Ik heb wel zin in een biertje!" op onze TeamSpeak server.
Betekent dit dat ik een alcoholist ben? =D
 
[quote1407422358=Hawk]
dat, of je hebt een probleem met je short term memory
[/quote1407422358]

Als gevolg van een alcoholprobleem? :p
 
Back
Top