Meet 13.5 Cafemeet

De cafe-meet word helaas niks voor mij, maar ik zou heel graag eens weer bij een grote meet willen zijn. Binnenkort wil ik ook weer eventjes naar Nederland toekomen en het zou heel fijn zijn als ik dit optijd kon plannen.
Kan iemand mij misschien informeren wanneer de eerstvolgende groot meet plaatsvind? Dank u :)

Iniedergeval, veel plezier op de cafe-meet toegewenst.

[quote1408133823=KnifeH]
I would but I'm moving back to Sweden on Monday and can't really spend 18 euro for traveling (+drinks) :(...
[/quote1408133823]

Fin resa tilbaka :)
 
je kunt altijd een anonieme OV kaart kopen(bij een krantenwinkel e.d. opwaarderen en gaan), papieren kaartjes zijn er niet meer...
 
Ze zijn er nog wel, maar daar zit net zo goed een chip in. En je betaalt nog extra geld ook voor die krengen. Nog een betere oplossing dat zo'n anonieme kaart want nadat je je vervangende ov chipkaart hebt gebruik je die anonieme kaart niet meer.
 
Voor de trein zijn die er wel degelijk... Ik kocht er afgelopen week nog eentje bij het station. Gewoon bij zo een apparaat.
 
Aww yea, ik ben der zo ook bij ^^

En ik neem Buck Legacy mee. Ik geloof dat een aantal peeps nog wel geïnteresseerd waren om mee te spelen, maar de mini-meet heeft nooit plaatsgevonden. Tot zo :)
 
De KORENBEURS IS DICHT, IK HERHAAL, DE KORENBEURS IS GESLOTERISEERD. THAT IS ALL.

(Eerder gesloten, duinrell gangers zouden voor een gesloten deur kunnen komen te staan, vandaar dit bericht)
 
???? goed dat ik niet gegaan ben, was op het punt vandaag te gaan, maar had net genoeg voor trein + 1 consumptie, maar het regende dus ik bleef thuis. Ik heb geluk gehad!
 
[quote1408225479=Aluriya]
Was leuk met mijn Asexuele slet en lelijke lesbian.
[/quote1408225479]
ik hou ook van jou dikke koe met lekkere tieten <3
 
Back
Top