Naast een plushie van Smokey the bear, nu ook Smokey the pony plushies! In veel verschillende kleuren, met verschillende tabak aroma's!
Mijn mening: Als niet, of ex- roker, kun je veel last hebben van de rook. Als er binnen in die ruimte gerookt wordt ruik/proef je dat overal. Dat het binnen mag, hoeft geen "moeten" te zijn, prima als je rookt, maar puur je zin doordrijven om koste wat kost binnen te roken terwijl er anderen last van hebben...
Ik zit vaak zat bij rokers, en in doorgerookte hokken. Als ik dan thuiskom en m'n kleren en haren nog nadampen kan ik me er behoorlijk aan ergeren. Daarom kies ik voor die dagen voor oude, non pony kleding, iets wat op de meets niet echt zal gebeuren denk ik.
Over de herrie kan ik kort zijn- dat is gewoon een kwestie van fatsoen. Als je in staat bent om met het OV te reizen zonder conducteursinterventie moeten mensen zichzelf ook in de hand kunnen houden, door schreeuwerig gedrag verpest je het al gauw voor iedereen.
True, bij bronymeets hoort wat herrie. Het gebeurt niet vaak, deze meets, en mensen zien elkaar vaak lange tijd niet. Maar als iedereen zich een beetje fatsoenlijk kan gedragen, scheelt dat de helft.