[quote1412096939=RarAppleDash]
nope geld is op...jammer, heb een hekel aan liften of geld lenen.
(had ik dan niet naar Discordian-D verjaardag moeten gaan? Geld kun je maar 1 keer uitgeven ...awwww choices choices choices AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH)
btw waarom deze datum? Wisten jullie dat EqG2 rond die datum op de HUB zou zijn? Darn ik zag die commercial weer te laat op de HUB. Streamen jullie op meet 14 of?
In dat geval moet ik maaar mijn lever verkopen om aan geld te komen.:/
[/quote1412096939]
Mischien een baantje er bij zoeken heb je meer inkomsten.
Of beter in en uitgaven patroon bij houden.
Sorry dat dit moet maar een belangrijke mededeling:
Vorige keer zijn er klachten vanuit de buurt gekomen over de herrie door de mensen die roken of rondhangen voor de voordeur. Doe dit aub niet. Als je de straat uitloopt richting Artis en voor de parkeerplaats links afslaat is er een klein parkje waar je kunt zitten. Bedankt!
[quote1412318234=Yocote]
Sorry dat dit moet maar een belangrijke mededeling:
Vorige keer zijn er klachten vanuit de buurt gekomen over de herrie door de mensen die roken of rondhangen voor de voordeur. Doe dit aub niet. Als je de straat uitloopt richting Artis en voor de parkeerplaats links afslaat is er een klein parkje waar je kunt zitten. Bedankt!
[/quote1412318234]
Van de eigenaar van het pand mag binnen gerookt worden. Dus zorg ervoor dat de asbakken op tafel staan.
[quote1412318484=Altera]
Van de eigenaar van het pand mag binnen gerookt worden. Dus zorg ervoor dat de asbakken op tafel staan.
[/quote1412318484]
Van de eigenaar mag het misschien, maar ik heb samen met wat anderen last gehad van die rook binnen. Het zou fijn zijn als die rook dus buiten blijft deze keer.
[quote1412322105=Kaas]
[quote1412318484=Altera]
[/quote1412318484]
Van de eigenaar mag het misschien, maar ik heb samen met wat anderen last gehad van die rook binnen. Het zou fijn zijn als die rook dus buiten blijft deze keer.
[/quote1412322105]
[quote1412324097=Kaas]
[quote1412318484=Altera]
[/quote1412318484]
[/quote1412324097]
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.