Het is wel een kwestie van je zin doordrijven, want jij staat niet open voor alternatieven en nu bepaal je zelf dat de discussie is gesloten. Ik stoor mij niet aan het rook omdat het kan. Ik stoor mij eraan omdat ik hoofdpijn kan krijgen als ik een hele dag in een ruimte sta waar ook gerookt wordt. Dit zou niet zo erg zijn als jij de enige was, maar er zijn meer rokers in de community. Als jij binnen mag roken, mogen zij dat ook. Het resultaat is dat je een blauw staand gebouw hebt, waar ook nog eens 90 man in staat.
Het is 50 meter lopen naar Artis waar de luidruchtigheid geen probleem is omdat het daar al druk is. Je bent binnen 5 minuten terug. Je zou er heel veel mensen een groot plezier mee doen, gezien de mensen die hier al vragen of er niet binnen kan worden gerookt.
Het is 50 meter lopen naar Artis waar de luidruchtigheid geen probleem is omdat het daar al druk is. Je bent binnen 5 minuten terug. Je zou er heel veel mensen een groot plezier mee doen, gezien de mensen die hier al vragen of er niet binnen kan worden gerookt.