Aankondiging Meet 15 NL Nederlandstalig

Ik las iets van geen wifi mogelijkheden.
Jij blijft thuis als er geen Episode kan worden uitgezonden?
Kom gewoon, rond 20.00 zijn alle HD streams op youtube gezet.
Of je komt en gaat rond 3 uur weer weg?
 
Ja, om nou thuis te blijven voor de episode vind ik onnodig. Je kan hem ook achteraf thuis kijken in HD, zoals PhoenixWing zegt. Het zou toch wat zijn als iedereen weg blijft van een gezellige dag om thuis de stream te kunnen kijken. :p
 
XD grappig zo alles te lezen.
nah ik kom misschien wel..
Ben gewoon een beetje aan met mieppen 20:00 ben ik nog lang niet thuis! Als ik om 20:30 de trein naar huis neem ben ik rond 0:15 thuis... lol afstand is gewoon zwaar... I need a teleport gun!
 
[quote1429970361=RarAppleDash]
XD grappig zo alles te lezen.
nah ik kom misschien wel..
Ben gewoon een beetje aan met mieppen 20:00 ben ik nog lang niet thuis! Als ik om 20:30 de trein naar huis neem ben ik rond 0:15 thuis... lol afstand is gewoon zwaar... I need a teleport gun!
[/quote1429970361]

Gewoon komen als je kan and If you happen to find a teleport gun or warp panel can I use it too :) ?
 
[quote1429983344=Lite-Sparkle]
Er zijn toch dagkaarten in die periode, of niet?
[/quote1429983344]

Kruidvad waren geldig tot en met die zaterdag maar neit meer te koop, kijk op marktplaats...
Blokker heeft ze nu (wellicht uitverkocht geen idee)
 
Ach, close enough voor hun die er wat aan hebben, meeste dagkaarten zijn tussen de 15-19 euro, dus voor mij is het zonde van't geld. (5 à 6 euro voor trein heen & terug is nog lekker goedkoopachtig enzo. :>)
 
Eindelijk on topic ^^
Natuurlijk is het zonde voor de mensen die lang moeten reizen. Uiteindelijk verplicht niemand je om stipt op tijd te zijn of om tot 20:00 te blijven. Vrije keus voor iedereen en we gaan zeker ons best doen om het de (lange) reis waard te maken :)
 
Nog even een mededeling voor de mensen die van plan zijn om elders drinken te halen.
Er loopt op de meet een lid van de vereniging waar we de zaal van huren rond. De persoon in kwestie kan je niet alleen wegsturen, hij/zij kan er ook voor zorgen dat we er in de toekomst niet meer welkom zijn.

Drank van buitenaf dus buiten opdrinken!
 
Misschien een idee om een vermelding op te hangen bij de ingang dat eigen consumptie niet is toegestaan?
 
[quote1430217148=Zenchi]
Dat gaan we zeker doen, maar we willen van te voren graag duidelijk zijn.
[/quote1430217148]
Wellicht op een vrolijke MLP manier als de meme;
No cider! :rdsad: & No Apples! :ashrug:
 
Eventjes een te late reactie hierop, maar toch lekker doen:

Dames en heren, appels en peren, regels zijn regels.
De meets zijn geen gelegenheid waar je alles kan doen waar je zelf zin in hebt. Het is opgezet in een bepaalde setting, door bepaalde mensen. Deze mensen hebben in afspraak met elkaar en met degene die de zaal verhuurt regels opgesteld. Als je welkom wilt zijn bij deze meets houd je je hier dus aan, ook al ben je het er niet mee eens. Dit is geen uitnodiging tot discussie trouwens, dit is simpelweg hoe het nu eenmaal werkt in het leven.


@Rar, ik vind het idee wel leuk, behalve dan dat het waarschijnlijk niet duidelijk overkomt. Wat wel zou kunnen is bijvoorbeeld de aankondiging op wat meer plekken hangen (buiten de poster waar de algemene regels op staan) in het accent van AppleJack of de taalstructuur en woordkeus van Rarity. Leuk plaatje erbij en hoppa, het thema is duidelijk en de regel ook :)
 
Ik snap eigenlijk niet waarom hier nu ook al weer een kleine discusse over is ontstaan.
Het is simpel.
Als je iets wil drinken wat niet bij de meet te krijgen is dan ga je ff naar buiten. De locatie zit echt vlak bij de dam, dus er zitten AH to Go's en allemaal fastfood restaurants op nog geen 5 minuutjes lopen van de locatie af. Als je daar wat te drinken of te eten haalt dan eet/drink je dat buiten op. En de prijzen van de drankjes op de locatie zelf vallen zowiezo allemaal reuze mee.

Ik weet niet hoe het met de meeste van jullie zit, maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om weer in spanning te wachten tot de orga een goeie locatie heeft gevonden.
We hebben nu weer een locatie, dus laten we dat niet proberen te verneuken
 
Zijn we hier ons overigens wel van bewust dat we beschikking hebben tot deze locatie, juist door het vooruitzicht dat ze kunnen verdienen op drank en versnaperingen? Nu kan iedereen wel buiten de deur zijn drank en voer halen en het daar opvreten (wat de buren leuk gaan vinden, vooral als jullie troep laten rondslingeren), maar daardoor zullen de inkomsten aan de bar flink tegenvallen. Wat er vervolgens weer voor zorgt dat we op de zoveelste plek al niet meer welkom zijn.

Echt, €1,50 is een meer dan normale horecaprijs voor een glas drinken en helpt ons aan een vaste locatie. Jullie willen geen entreegeld betalen omdat €5,- teveel voor jullie is? Best. Maar in vredesnaam, ga niet weer een locatie verpesten door cheap-ass te zijn en als het binnen je budget ligt, bestel dan aan de bar. Volgens mij waren er bij de Stairway to Heaven meets in Utrecht er al gedoe mee
 
Back
Top