[poll] Meet #12 Nabespreking

Vond de zaal zelf erg tegen vallen in vergeleiking met HaarlemBuisnesscenter / Hal16 er was inderdaad veel ruimte maar ook erg tochtig / gehoorig. ook ergerde ik me een beetje aan het feit dat er erg weinig stoelen waren. qua gezeligheid weet ik mezelf altijd wel te vermaken dus daar was niks mis mee.
 
Goed bereikbaar: 9/10
OV was goed te doen, zelfs de loop afstand van station naar locatie was kort.
Bus weet ik niet want daar kwam/ging ik niet mee.

Leuke Locatie 8/10
fijn ingedeeld, 3 ruimtes is genoeg en best wel KING, reden dat het zo "krap was" is omdat er misschien meer tafels en stoelen beschikbaar waren in de HUB (dus waar je je snacks en drinken kon fixen en naar beidde andere zalen kon lopen) dan andere zalen.

De kou waar mensen het over hebben kan ik me niet in vinden maar ik denk dat dat komt omdat ik continu rondliep of iig in beweging bleef en naar AppleTeeny keek <3.

Wat betreft de klachten(?) over het gebrek aan evenementen:

Ik zelf heb hier geen moeite mee, voornamelijk omdat de Orga toestond om zelf evenementen in te sturen en er klaarblijkelijk weinig aan gedaan werd door de community zelf(dat of de evenementen waren niet goed gekeurd).

Other than "Watching the Episode" weet ik ook niet wat de Orga aan evenementen fixed dus in dat perspectief heb ik ook weinig toe te voegen. (excuses!)

Mijn tips voor volgende meet op zelfde locatie:

Meer tafels en stoelen, bronies houden van zitten en discussieren/lui zijn / bord-of-video-spelletjes.

De zalen individueel labelen waar ze voor bestemd zijn of waar ze het best voor gebruikt kunnen worden lijkt me ook een fijn idee maar kan begrijpen dat dit niet altijd werkt. (geen idee hoe ik dit beter verwoord, kom ik misschien nog op terug :p)

Verbeteringen voor mijzelf:
Evenementwise had ik graag zelf 2 of 3 dingen gedaan maar had te weinig tijd om dat voor te bereiden so perhaps next time!

All in all:
Ik ben blij weer te zijn gekomen na 3 meets te hebben gemist en volgende keer hoop ik dat ik langer kan blijven (silly wok-party super vroeg en zoooo)
 
Het was mijn eerste meet en vond het erg gezellig!

De locatie was wel ietwat fris, maar de verdeling van de drie zalen was erg goed!

Verder me uitstekend vermaakt met geklets, gepokemon en alle random antics eromheen.
 
ik vond de meet goed, wel minder dan de andere keren, en persoonlijk zou ik een andere zaal willen voorstellen als ik er eentje wist. maar de meet was alles behalve saai met natuurlijk als persoonlijk hoogtepunt
[youtube]NhsLc0pz7SM[/youtube]
 
Hoewel ik erg enthousiast was om naar mijn eerste grote meet te gaan, ben ik helaas veel vroeger vertrokken dan de bedoeling was, dus heb ik alles na half 3 niet mee kunnen maken. De reden dat ik zo vroeg vertrok is meer een persoonlijke reden dan iets anders, en heeft niets te maken met de regeling van de meet of het gebouw of iets dergelijks. Ik had dolgraag langer willen blijven maar het lukte gewoon niet. (Ik ga er nu liever niet op in, maar PM me gerust mocht je het willen weten). Ik houd het voorlopig nog even op kleine meets, tot ik me wat gemakkelijker voel in zo'n grote groep mensen. (NO OFFENCE *rent weg*)

Negativiteit daargelaten :p, de locatie was wel redelijk goed te vinden (ondanks bijna de verkerde kant op te zijn gelopen, maar de borden Artis hebben me goed geholpen). De eerste zaal (meteen als je binnen komt) vond ik wel een beetje aan de krappe kant, waarschijnlijk omdat het eten en drinken daar stond opgesteld, en vergeleken daarmee leek de grote witte zaal juist een beetje leeg. Nogmaals, ik ben maar tot half 3 gebleven, dus ik weet niet hoe het verder is verlopen. Het was redelijk frisjes, maar ik was redelijk erop gekleed, dus ik heb er weinig van gemerkt, maar ik snap dat andere er meer problemen mee hadden.
 
Ik snap niet wat mensen tegen de zaal hebben, ik vond het er best
.
.
.
Chill

[img width= 200]http://denver.mylittlefacewhen.com/media/f/img/mlfw8253-30630.gif[/img]
 
Mijn eerste meet. Ik had drie uur nodig voordat ik met mensen ging praten, maar uiteindelijk heb ik mijn inner pony embraced en had ik een geweldige tijd. Ik kreeg zelfs nog een hug van Rainbow Dash, squee~ /)^.^(&#092;
 
Was een awesome meet! Alleen Gerpie moest onze plushies weer eens stelen...
unsuresweetie.png

(btw, ik was: de PIXELDUDE ( i
heart.png
pixels), en degene die na een tijdje zijn jas aantrok vanwege de al meerdere malen besproken kou. Als dit nog niet verduidelijkend genoeg was was ik ook nog eens de gast die visitekaartjes uideelde, halverwege de veiling wegging en het derpy schilderij'tje kocht.
yay.png
)
 
[quote1390747996=Yo_Brony]
Was een awesome meet! Alleen Gerpie moest onze plushies weer eens stelen...
unsuresweetie.png

(btw, ik was: de PIXELDUDE ( i
heart.png
pixels), en degene die na een tijdje zijn jas aantrok vanwege de al meerdere malen besproken kou. Als dit nog niet verduidelijkend genoeg was was ik ook nog eens de gast die visitekaartjes uideelde, halverwege de veiling wegging en het derpy schilderij'tje kocht.
yay.png
)
[/quote1390747996]

All plushies belong to meeee ;D
 
Ik vondt het een best wel toffe meet. :)

Ik vondt de Hal wat minder though, Ik hoop dat we weer een hal kunnen vinden zoals Hal 16, want dat was echt een chille plek.
 
Ik vond het een leuke en gezellige meet! En dat de zaal wat frisser was heb ik eigenlijk niets van gemerkt, ik had het zelfs nog best warm. Het enige wat mij nogal stoorde was dat de toiletten nogal vies waren. Maar verder was het awesome :3
 
[quote1390766054=Yo_Brony]
Was een awesome meet! Alleen Gerpie moest onze plushies weer eens stelen...
unsuresweetie.png

(btw, ik was: de PIXELDUDE ( i
heart.png
pixels), en degene die na een tijdje zijn jas aantrok vanwege de al meerdere malen besproken kou. Als dit nog niet verduidelijkend genoeg was was ik ook nog eens de gast die visitekaartjes uideelde, halverwege de veiling wegging en het derpy schilderij'tje kocht.
yay.png
)
[/quote1390766054]
Die wilde ik
fluttercry.png
 
Ik vond het een erg geslaagde meet! Persoonlijk niet zo heel veel gemerkt van de kou (cosplay ftw) en het gebrek aan evenementen, want ik was de hele tijd in beweging xD

De cosplay competitie had niet heel veel deelnemers dus eigenlijk was iedereen winnaar, maar ze hadden het dan ook wel allemaal erg leuk gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar, hopelijk zijn er de volgende keer nog meer deelnemers :)

Ik hoop trouwens dat men tevreden was over hoe ik de veiling deed. We hadden leuke items en een mooie opbrengst voor de volgende grote meet.

10/10 would go there again
 
@ Discordian:
Leuke opbrengst door de veiling mede door mijn neef met zijn kussen :p en natuurlijk de TwiCane :D
En dan het blikje bier, je sik en de MOOIE tekening van Lite-Sparkle :p

Ik vond wel dat de microfoon heel slecht te verstaan was vanwege het grote galm in de zaal (ik kon eigenlijk helemaal niks verstaan...), maar bij de veiling viel dat weer reuze mee. Komt vast vanwege hoe de persoon erdoorheen praat.

De evenementen of het bij betrokken zijn ervan viel voor mij zwaar tegen eigenlijk. Pas vanaf 16uur met het opzetten van de life stream t/m het opruimen was voor mij de grootste hoogtepunt van de dag.

Ik wil zeker vaker komen naar de grote meets indien mogelijk (en als het natuurlijk niet te duur wordt i.v.m. OV) en hoop daarbij ook dat ik meer betrokken raakt met andere brony's omdat ik mijzelf echt heel erg terughoudend opstel en het ook eigenlijk niet durf om iets te doen. :)


Wat veranderd mag worden:
- Warmte in het gebouw
- WC's die schoon zijn, want ze waren uitermate smerig :(
- beter uitleg met waar en wanneer welke evenement is (iemand vroeg of ik aan ponyhunt mee wilde doen, maar wilde wel meekijken. blijkt dus dat het al ergens beneden bezig was zonder dat ik het wist)
- loterij beter lootjes trekken :p (serieus 1 persoon die 3 dingen gewonnen had is bijna niet mogelijk
mlp-dehappy.png
)

verder weet ik ff niks meer.


Wat ik wel goed/leuk vond was:
- de veiling
- cosplay wedstrijd
- live stream (alhoewel ik ECHT had gehoopt dat iedereen mee zou zingen met de openingstune...)
- contact met de mensen die met mij een praatje wilde maken. dat heb ik echt nodig :)

Als het aan mij ligt (en ik kan goedkoop ernaartoe komen) ben ik er de volgende keer er weer bij. Of in ieder geval EEN volgende keer :D
 
ik vond het weer een hartstikke gezzellige meet veel met mensen gesproken, was leuk ^^

ik vond alleen de zaal bagger omdat:
1 het zag er niet uit
2 het was redelijk koud binnen
3 er was overal geluid, tijdens ponyhunt kon je erlkaar nouwlijks verstaan, en niewe episode kon ik ook niks van verstaan.
4 vijling was kut :( (dit heeft niet zozeer met zaal te maken, maar de veijling was gwn kut Dx )

ondaks dat was het tuurlijk wel een leuke meet
 
[quote1390825384=ridfer]

4 vijling was kut :( (dit heeft niet zozeer met zaal te maken, maar de veijling was gwn kut


[/quote1390825384]

Kun je iets specifieker zijn?
 
[quote1390827201=Dragonshy]
De evenementen of het bij betrokken zijn ervan viel voor mij zwaar tegen eigenlijk.
[/quote1390827201]

Ja, het was jammer dat er niemand was die wat organiseerde. Hopelijk heb ik volgende keer weer tijd. Zou er, naast een quiz, iets zijn wat je graag als event zou zien?
 
Gewoon een goeie meet in mijn mening, maar ja de locatie was hartstikke kut. Ik heb denk ik toch liever dat we iets langer moeten wachten op een meet en dat de ORGA dan wat meer tijd heeft om geld in te leggen bij het fonds wat uit de veiling wordt gemaakt.

Ik persoonlijk zou het niet eens zo erg vinden als er een entree moet worden betaald om de meets te sponsoren. Weet je een entree van €5,- ofso, maar dan heb je dus ook weer dat er tickets of een lijst moeten worden gemaakt en dat er constant iemand bij de deur de wacht moet houden, wat ook niet echt gezellig is denk ik. En het leuke aan de meets is natuurlijk dat ze voor iedereen zijn en voor sommigen kan €5,- al gewoon te duur zijn.

We zien wel hoe het gaat lopen. Ik heb gehoord dat de veiling kut ging en daarom is de volgende meet denk ik niet in Hal 16, of Haarlem Bussines Center.

Maar ondanks de kutterige locatie heb ik het toch gezellig met jullie gehad. En ik zie jullie graag allemaal op de volgende meet!

mlp-ceyay.png
 
Back
Top