@ Discordian:
Leuke opbrengst door de veiling mede door mijn neef met zijn kussen
en natuurlijk de TwiCane
En dan het blikje bier, je sik en de MOOIE tekening van Lite-Sparkle
Ik vond wel dat de microfoon heel slecht te verstaan was vanwege het grote galm in de zaal (ik kon eigenlijk helemaal niks verstaan...), maar bij de veiling viel dat weer reuze mee. Komt vast vanwege hoe de persoon erdoorheen praat.
De evenementen of het bij betrokken zijn ervan viel voor mij zwaar tegen eigenlijk. Pas vanaf 16uur met het opzetten van de life stream t/m het opruimen was voor mij de grootste hoogtepunt van de dag.
Ik wil zeker vaker komen naar de grote meets indien mogelijk (en als het natuurlijk niet te duur wordt i.v.m. OV) en hoop daarbij ook dat ik meer betrokken raakt met andere brony's omdat ik mijzelf echt heel erg terughoudend opstel en het ook eigenlijk niet durf om iets te doen.
Wat veranderd mag worden:
- Warmte in het gebouw
- WC's die schoon zijn, want ze waren uitermate smerig
- beter uitleg met waar en wanneer welke evenement is (iemand vroeg of ik aan ponyhunt mee wilde doen, maar wilde wel meekijken. blijkt dus dat het al ergens beneden bezig was zonder dat ik het wist)
- loterij beter lootjes trekken
(serieus 1 persoon die 3 dingen gewonnen had is bijna niet mogelijk
)
verder weet ik ff niks meer.
Wat ik wel goed/leuk vond was:
- de veiling
- cosplay wedstrijd
- live stream (alhoewel ik ECHT had gehoopt dat iedereen mee zou zingen met de openingstune...)
- contact met de mensen die met mij een praatje wilde maken. dat heb ik echt nodig
Als het aan mij ligt (en ik kan goedkoop ernaartoe komen) ben ik er de volgende keer er weer bij. Of in ieder geval EEN volgende keer