De ligging van het gebouw was perfect! Echt heel goed om te bereiken.
Kou? Je hebt gelijk het is inderdaad winter, maar dan nog heb je mensen die koukleumen zijn en het toch wel warm verwacht in een gebouw/woning/etc. Dus ja dan hoor je altijd wel wat.
Het enige ECHTE erge wat ik vond aan het gebouw waren de wc's.
De wc's beneden waren niet in gebruik en ik kon ook zien waarom (verstopping ofzo?), maar de wc's die wél in gebruik waren, waren zo vies als WAT. Dat vond ik echt een schande als je mensen ontvangt.
Voor de rest was het geluid erg galmend inderdaad. De stream kon je nauwelijks horen en ook als er door de microfoon werd gesproken, maar als je even het geluid aanpast of de manier van spreken, dan kan dat zeker al verbeterd worden.
Voor de rest vond ik het wel goed neergezet, alleen de duidelijkheid van evenementen e.d. vond ik wat minder.
En volgende meet MEER dingen om te doen
Samen gamen, Pony-karaoke, Pony-quiz etc.
Het maakt niet uit wat, als er maar meer dingen met elkaar gedaan wordt i.p.v. praten.
Ik ben zelf toch wel social awkward, dus had meer gehoopt dat er evenementen waren die je met mensen samen kon doen. Ik heb t/m 16uur eigenlijk vrijwel niks gedaan alleen maar beetje gezeten (ook omdat ik mensen niet zomaar kan aanspreken ligt aan mijzelf hoor). Daarna was het echt GE-WEL-DIG de 1 na andere gezamelijke ding dat is wat mij echt veel plezier deed.
Misschien dat je er wat aan hebt, maar misschien ook niet
Het is tenslotte ook allemaal de orga's keuze met wat er allemaal gepland wordt enzo.