[poll] Meet #12 Nabespreking

PrincessLuna

Well-Known Member
Fillies and Gentlecolts,

Tell me!

Hoe je het vondt.
--Verbeteringen.
-Wat je zou willen terug zien.

Mijn mening:

Ik vondt het weer awesome maar Meet #11 was beter vond ik.
Locatie was iets minder...
Van mij mag er ook iets meer gebeuren meer activiteit variatie enzo.

Cijfer: 9/10

Good job Orga :3

-Leonardo (Princess Luna)
 
Mijn eerste grote meet, maar had er eigenlijk wel wat meer verwacht om eerlijk te zijn.
Ik heb zelf niet al te veel contact gemaakt, en had zelf gehoopt dat er meer uhm... dingen zijn om samen te doen en plezier te maken.

De live episode vielt het tegen dat et niet uitbundig gezongen werd met de opening.

Heb toch wel een aardige dag gehad en toch wel paar contacten kunnen leggen gelukkig.
Ik geef deze meet een 7, omdat er weinig te doen wad en ook niet echt iets georganiseerd was. Pas vanaf dat de live stream begon tot het schoonmaken waren de beste uren.

Sorry als ik niet exact kan vertellen wat ik wil zeggen, want ik zit nu in de trein terug naar huis en kan niet voluit normaal typen en herder denken.

Aan iedereen: BEDANKT!! :-D
 
Ik vond het ook een leuke dag en ook ik had het koud.

Voor degenen die de locatie "minder" vonden. Geef aan wat je minder vond. Te groot of te klein, ligging etc.
 
Persoonlijk vond ik de staat van t gebouw een beetje te slecht. Het was ook wat killer imo dan Haarlem, ook was t koud en in het gedeelte bij de bar was t vrij krap. Maar dat kan ook komen omdat er veel mensen mss stonden. De toiletten vond ik ook smerig. Ik zit liever in Haarlem maar daar is de locatie weer wat minder. :p Maar goed ik kan begrijpen dat wegens de prijs de orga t hier heeft houden.

Nogmaals ondanks dit was t allemaal gezellig hoor. Bedankt allen!
 
Ik vond het gezellig
Leuke gebouw erg ruimtelijk.

het enige minpunt:
Het was wel koud maar dan kan je volgende keer een extra trui aantrekken (neemt volgende keer trui mee).
 
Als mensen scherpe foto's hebben van mijn Twicane, zouden jullie die dan mij kunnen pm'en? Ik zoek nog goede foto's voor m'n deviantart.

Meet was tof en de locatie was veel beter dan in Haarlem. Afgezien dat het wat frisjes was, was deze zaal in alle aspecten beter. Gezelligere uitstraling, betere en bereikbare locatie en veel goedkoper.

Veiling viel erg tegen qua aantal spullen. De biedingen gingen wel weer eens lekker, maar ik hoop dat de volgende keer er toch weer meer items zijn.
 
[quote1390684989=Kaas]
Veiling viel erg tegen qua aantal spullen. De biedingen gingen wel weer eens lekker, maar ik hoop dat de volgende keer er toch weer meer items zijn.
[/quote1390684989]
Voor hoeveel gingen mijn tekeningen weg

-Filly Luna (3x)
- Applejack (ingekleurd op een huis)

Anders vraag ik dat wel aan Yocote of aan 1 vam de orga leden.

-Leonardo
 
Het was zeker een geslaagde meet, maar ik vond de zaal niet zo super... Vergeleken met de zaal in Haarlem was het een stuk luchtiger, maar ook een stuk kleiner...
 
Het was kouddd.
In Haarlem was het heel warm dus ik dacht slim te doen door een iets kouder shirtje aan te trekken, niet dus :B
Leek net alsof de zaal niet geïsoleerd was.

Maar verder was het awesome ^^
 
Wat betreft bereikbaarheid was de locatie prima. Goed bereikbaar via OV. De plek zelf was een beetje koud inderdaad.

Er was een tekentafel, maar er kwamen minder tekenaars op af. Ik heb wel wat mensen zien tekenen verspreid over de plekken, maar er kwamen ook minder artists deze keer.
Toch wel een leuke tijd gehad.

De veiling was inderdaad een beetje karig. Ik zou best wel wat van mijn tekeningen op de veiling willen proberen de volgende keer.

De Luna die ik had gekocht op de veiling is in mijn tas helaas gedeeltelijk uit elkaar gevallen
pinkiesad2.png
ik zit haar nu weer aan elkaar te lijmen (gelukkig gaat dat nog wel prima).
Ik denk dat wat bubble wrap of kranten de volgende keer wel handig zullen zijn om ze te vervoeren.

Morgen ga ik lekker mijn nieuwe tekeningen inscannen en hier op de meet zetten. Ook die Luna met Man-Tears. Vandaag ben ik le tired.
 
Meeting was geslaagd : ) ,maaruhm ik vond het inderdaad wel erg koud , en teveel echo in de open ruimte ( Was moeilijk om iets via de microfoon te verstaan )

Bereikbaarheid was zéér goed!
 
T was wel cool zoals gewoonlijk, ook letterlijk cool in dit geval. ik vind t zo jammer dat er een soort van 3 verschillende zalen waren, een grote zaal voor een beetje alles, een kelder voor de ds en ponyhunters en een bar voor de magicers en tekenaars, dat vond ik vrij jammer, in haarlem had je nog een sfeer dat iedereeen hoe dan ook bij elkaar zat. maar alsnog, goede meet.
 
heb een leuke aftermeet gehad en was pas om 3 uur thuis :D (pokke nacht bussen die niet rijden moest lopen...)
het was goed te berijken
maar vond de zaal niet echt een fijne sfeer hebben, het was (erg) koud, vond de ruimtes niet goed ingedeeld, wc's waren smerig

maar voor de rest vond ik het wel erg gezellig (niet dankzij de zaal :( )
4RUC6PP.jpg

WhrDU9Y.jpg

dNLeVmC.jpg

3TKx57p.jpg
 
Waar ik mij de vorige meet mezelf nog af vroeg of ik nog wel zou komen in het verveolg, heb ik deze meet juist als veel prettiger ervaren (Hoewel dat ook kwam door de aanwezigheid van bepaalde personen).

Het is inderdaad zo dat qua ruimte en comfort de zaal in Haarlem stukken beter is dan deze zaal, echter was deze zaal ook prima in mijn ogen. Het enige wat ik graag anders zou zien (maar waar de orga waarschijnlijk niets aan kan doen), is de aanwezigheid van meer grotere tafels en minder kleine.
Het was overigens inderdaad niet warm in de zaal, maar dit zal mede komen doordat de deur de hele dag open was.

Het feit dat de zaal op loopafstand van het station was, is voor mij zeker een groot pluspunt.
 
hmm, ik ben benieuwd waar alle foto's komen, ben nog steeds benieuwd naar die van de vorige meet. Meet was leuk alleen zoals velen al gezegd hebben, de ruimte was niet geweldig. Wel vond ik het fijn dat het was frisser was, raakte ik niet meer zowat overhit.
 
op de meet gister hadden we een hele mooie caramel dansen sessie, zouden mensen die het gefilmed hebben of fotos hebben gemaakt ze kunnen PMen naar mij?
 
Ik vond het best een geslaagde meet! Het was mijn eerste meet, dus ik heb niet echt een idee van hoe de vorige meets waren. Ik moet echter wel opmerken dat het inderdaad best koud was in de zaal. Wat ik ook minder vond was de "echo" die je in de open ruimte hoorde, ik kon namelijk weinig verstaan van wat er door de microfoon gezegd werd. :I


Voorderest vond ik het echt een hele leuke en gezellige meet! De cosplayers waren awesome, en iedereen was gewoon vriendelijk. 't Was echt leuk, ik hoop dat ik de volgende meets ook bij kan wonen! :3 Het was wel jammer dat ik niet wist dat je niet per sé een MLP character moest cosplayen, anders was ik in mijn Kagamine Rin cosplay gekomen. (Mja, 't is natuurlijk m'n eigen fout, ik had het moeten vragen. :p)


Oh, en btw, voor degenen die niet wisten wie ik was, ik was het meisje die helemaal in 't zwart was gekleed, met een kattenmuts op. :3
 
Back
Top