[poll] Kennismakingsactiviteit meet #13

goed plan, bij men eerste 2 meets kende ik ook nog niet iemand, en dan hang je mar wat rond niet goed wetend wat te doen. (zeker als je een verlegen persoon bent wat nogal veel bronies zijn)
 
[quote1397721679=Moonlight]

Nou in dat geval lijkt het me een goed idee. :p
Heb je dat ergens opgeschreven of lees ik daar overheen?
[/quote1397721679]

Ik heb het niet hier geschreven, maar ik heb het allemaal in een word documentje staan (omdat de groeps opdrachten dus best wel gedetailleerd beschreven zijn en het een wall-of-text zou zijn als ik het hier zou posten :p).
 
[quote1398090719=ridfer]
(zeker als je een verlegen persoon bent wat nogal veel bronies zijn)
[/quote1398090719]

Dat of je wil gewoon niet met mensen hangen die je vaag lijken, haha.
 
Het lijkt mij een goed idee om gewoon spelletjes te doen, lyke een potje kaarten, iets gezelligs waardoor je in contact kan komen. Dit soort meets zijn hartstikke leuk maar je moet zelf ook een stap zetten :)
 
[quote1398196603=sanok552]
Het lijkt mij een goed idee om gewoon spelletjes te doen, lyke een potje kaarten, iets gezelligs waardoor je in contact kan komen. Dit soort meets zijn hartstikke leuk maar je moet zelf ook een stap zetten :)
[/quote1398196603]
De eerste stap die je zet, is er naar toe gaan ;)
 
ik wil wat decks meenemen van de mlp ccg en kijken of iemand het wil proberen, leek me een leuk idee en tegelijkertijd leer ik langzaam wat mensen kennen (mits ik een lege plek op een tafel kan vinden)
 
[quote1398254804=Xiorc]
ik wil wat decks meenemen van de mlp ccg en kijken of iemand het wil proberen, leek me een leuk idee en tegelijkertijd leer ik langzaam wat mensen kennen (mits ik een lege plek op een tafel kan vinden)
[/quote1398254804]
Lijkt me echt vet om het spel te leren. :D
Zelf heb ik heel wat pakjes gekocht, maar helaas nog geen decks gevonden :(
 
Back
Top