[poll] Kennismakingsactiviteit meet #13

Zenchi

New Member
Hey iedereen,

De afgelopen meets is mij opgevallen dat er altijd een aantal mensen zijn die het moeilijk vinden om aansluiting te vinden bij de groep. Ook geven veel mensen aan dat ze verlegen zijn en het moeilijk vinden om contact te leggen.
Daarom had ik het idee om een soort van ‘kennismakingsevent’ te organiseren op meet #13. Door middel van een groepsactiviteit leer je hierbij (hopelijk) zo veel mogelijk nieuwe mensen kennen.

Ik had zelf al een aantal ideeën, maar ik wil graag aan jullie vragen of hier überhaupt animo voor is. En zo ja, wat lijkt jullie leuk om tijdens zo’n activiteit te doen?
 
Mogelijk een idee om een soort Friendship Speed-dating te doen? Events met groepjes lijken me ook leuk met een quiz, opdrachtjes, etc.
 
Ik heb inderdaad HEEL wat moeite om contact te zoeken met de andere nieuwe mensen. Meer ook omdat meet 12 mijn eerste (grote) meet was en ik dus vrijwel niemand kende...

Het lijkt mij een vet idee om zoiets te doen.
Sowieso denk ik dat het leuk is om groepjes te maken, en dan om de zoveel tijd af te wisselen, zodat je meer persoonlijk contact maakt en zo meer mensen (iets) beter leert kennen.
pinkiehappy.png


maar hoe uit te werken of WAT te doen precies... ik zit er aan te denken, maar er kom niks in mij op op dit moment
mlp-fpanic.png
 
klinkt als een leuk idee, mocht ik niet veel te doen hebben op het moment van dit evenement, zou ik er graag aan deel willen nemen. :)
 
Klinkt leuk. Ik ken ondertussen al aardig wat bronies, ook op de meets, maar het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
pinkiehappy.png
 
zelf vind ik het redelijk vaag klinken, maar ik denk voor mensen die iets minder snel contact durven te leggen met anderen is het een leuk initiatief denk ik
 
Be a Flutters then be a Dashie <3

That's the power of Friendship

en ja helemaal mee eens maar ik ken nu na 2 meets 4 mensen

~Leonardo
 
[quote1395125429=Dragonshy]
Ik heb inderdaad HEEL wat moeite om contact te zoeken met de andere nieuwe mensen. Meer ook omdat meet 12 mijn eerste (grote) meet was en ik dus vrijwel niemand kende...
[/quote1395125429]
^This, so much this.

Ik vind het zeker een goed initiatief, ik voelde me bij meet 12 nou niet echt op mijn gemak en ben toen eigenlijk ook heel stilletjes weer vertrokken. Nou is dat ook wel mijn eigen schuld.

Afhankelijk van de activiteiten zou ik ook zeker komen.
 
Ontgroening schijnt een band te kweken tussen jaargenoten op studentenverenigingen, dus een dergelijk tafereel zou hier waarschijnlijk ook wel succes hebben.
 
ontgroening? O_0 maar dan iets met roze! PFUDOR
Ik heb mij niet echt voorgesteld geloof ik en ben niet erg sociaal actief... beetje terughoudend nog. FiM heeft nog niet erg geholpen bij mij. Nou ja te midden van ruim 600 ponies en andre merch is het best veilig indoors :D NOT ENOUGH PONY!
Maar wellicht op een con/meet zou ik wellicht proberen te praten... alleen ik ben een diehard ponyfan op mijn manier O_0 24/7/365 pony no one beats me :p (hoewel Sethisto EQD zou in mijn buurt kunnen komen ;) )
 
Locutus heeft gelijk, het idee an Sich is prima en zullen ook vast wel een aantal mensen aan deelnemen.

Wellicht dat hierdoor de drempel om überhaupt naar een meet te komen (voor de nieuwe leden) wat verlaagd wordt.
Voor mij persoonlijk in ieder geval wel, dan heb ik tenminste iets 'gepland' staan en kan ik daaraan deelnemen i.p.v. awkward ergens te gaan staan.

Alleen wat de invulling van een dergelijk 'event' moet zijn, I have no idea.
Van de ene kant wel iets speels, zodat er wat te lachen valt.
Lachen is altijd goed om wat 'Schwung' erin te krijgen.
Maar ook weer niet te kinderachtig, het natuurlijk wel iets zijn waar je, je aandacht bij kunt (moet) houden.

Enfin, dat is mijn kijk op 't idee, welk geenszins hoeft te kloppen.
twilightblush.png
 
[quote1395172683=ToodleDoodle]
Alleen wat de invulling van een dergelijk 'event' moet zijn, I have no idea.
[/quote1395172683]
Ik bied mij aan om jullie allemaal een uur lang te laten zoemen in een donkere ruimte waarna jullie een minnutje in de gracht moeten zwemmen om af te koelen. Als jullie daarna een kledinglijn gemaakt hebben op het stationsplein, denk ik dat het begin van jullie band er wel is.
 
Back
Top