[poll] Kennismakingsactiviteit meet #13

[quote1395173075=Locutus]
[quote1395172683=ToodleDoodle]
Alleen wat de invulling van een dergelijk 'event' moet zijn, I have no idea.
[/quote1395172683]
...lang te laten zoemen in een donkere...
[/quote1395173075]
[img height= 300]http://th04.deviantart.net/fs71/PRE/i/2014/061/e/0/flutterbee_by_dasprid-d78ip34.png[/img]
Flutterbee approves.
 
[quote1395179427=Yo_Brony]
[quote1395173075=Locutus]
[quote1395172683=ToodleDoodle]
Alleen wat de invulling van een dergelijk 'event' moet zijn, I have no idea.
[/quote1395172683]
...lang te laten zoemen in een donkere...
[/quote1395173075]
Flutterbee approves.
[/quote1395179427]
betekent dit dat we al 1 persoon hebben voor het zoemen?
 
[quote1395180278=Zenchi]
Een groep scheppen door middel van een collectief trauma.
Daar zie ik wel wat in.
[/quote1395180278]
Zei je nou trauma? Daar wil ik wel voor zorgen :> plotseling heb ik zo'n zin naar de meet te gaan.
 
[quote1395182335=ToodleDoodle]
Van de ene kant wel iets speels, zodat er wat te lachen valt.
Lachen is altijd goed om wat 'Schwung' erin te krijgen.
Maar ook weer niet te kinderachtig, het natuurlijk wel iets zijn waar je, je aandacht bij kunt (moet) houden.
[/quote1395182335]
Het is beter om te lachen met, dan te lachen om :)
En hopelijk wordt dat dus door zoiets ook bekrachtigd.

Meeste denken dat ze wellicht achter hun rug om uitgelachen worden of dat er negatief over hun gepraat wordt. Dat komt omdat je de andere niet kent, en daarom dus ook vooroordelen hebt over de onbekende. Al denkende dat jij de spot bent.

Door zoiets wordt dat ontkracht (hopelijk) en kun je sneller en beter met elkaar omgaan en MET elkaar lachen en plezier maken :)

ik-zeg-doen.png
 
[quote1395215428=Aragnoth]
guys guys heel simpel, we gaan twister spelen =w=
[/quote1395215428]
dit 100%
 
Ook voor mensen die niet weten wat Ontgroening is (Pech gehad Google is je Vriend)

Aldus...

**IK BEN VOOR***

#Meet13EventKennisMakingsActiviteit

~ra1n

7BpLl.jpg
 
nou goed nu ben ik om eerlijk te zijn al niet zo iemand die naar iemand anders toegaat en zichzelf voorsteld of een keer gek doet tijdens de meet :p dus dit is inderdaad een goed idee maar of ik zelf ideën heb hiervoor ik heb niks sorry maar dit is idd een goed idee ^^
 
Sowieso lijkt het me een goed idee om een kennismakingsevent te hebben bij de meet. Maakt het wel veel makkelijker om met elkaar aan de klets te raken. :)
 
Idee misschien om mijn best princess concept er bij te betrekken? het is een creatief spel en toen ik hem hoste lang gelee waren er volgens mij meerdere groepjes mensen die elkaar nauwelijks of net kende. volgens mij ging het wel ok wat het band scheppen betreft.

Zo begin je elkaars manier van denken te leren en het is nog wel in het trend van MLP.
Wat het lachen betreft komt het volgens mij ook wel goed.

Het is maar een idee.
 
Of gewoon voor iedereen doen weet je. zoiets van;
''Hoi ik ben...''
''Mijn Forumnaam is...''
''Mijn Fave Pony is...''
Fave Episode
Fave Villain
Hoe ben je achter de DBC gekomen?
etc. etc. etc.
Een beetje wat je ook doet op de eerste dag van school als je in een nieuwe klas zit.
mlp-dehappy.png
 
[quote1396477996=Skullcoat]
Of gewoon voor iedereen doen weet je. zoiets van;
''Hoi ik ben...''
''Mijn Forumnaam is...''
''Mijn Fave Pony is...''
Fave Episode
Fave Villain
Hoe ben je achter de DBC gekomen?
etc. etc. etc.
Een beetje wat je ook doet op de eerste dag van school als je in een nieuwe klas zit.
mlp-dehappy.png

[/quote1396477996]
Dan lijkt het net alsof je in een afkick-kliniek zit :p

Idee van de prinsessen heeft wel iets denk ik.
 
Je kunt een kennismakings event misschien combineren met de wens om mensen wat langer geïnteresseerd op de meeting te houden door het een beetje te verdelen over de meeting.

Voorbeeldje; iedereen die mee wil doen schrijft bij binnenkomst zijn (nick)naam op een lijst onder een categorie, denk aan earthpony/pegasi/unicorm/griffon/CMC/enz.

Door de zaal/het gebouw heen staan tafeltjes met een plaatje met daarop bijbehorende afbeeldingen (AJ/RBD/TS/Gilda/ABSWSL etc.). Op vaste tijdstippen die aangegeven zijn op de inschrijflijst, bijvoorbeeld het hele uur en om de andere events heen, komt een groepje bij elkaar voor een groepsopdracht.

Groepsopdrachten zijn iets waarbij je samen naar een doel toewerkt en een product oplevert. Denk aan een doorgeef tekening waar ieder persoon 10 seconden aan mag tekenen en dan doorgeeft. Denk aan een 3 woorden verhaal waarin ieder persoon 3 woorden opschrijft. Denk aan een gedicht waarin iedereen steeds 1 regel noemt waarop de volgende moet rijmen. Onderwerpen zijn voor elke groep gelijk.

Alles wat de opdrachten opleveren kan 1 centraal iemand vervolgens bundelen, inscannen en op het forum gooien. Heb je nog een leuk aandenken aan de meet ook. Je kunt eventueel nog een beloning voor leukste verhaal/mooiste tekening/mafste gedicht uitreiken.
 
[quote1396737730=Moonlight]
Je kunt een kennismakings event misschien combineren met de wens om mensen wat langer geïnteresseerd op de meeting te houden door het een beetje te verdelen over de meeting.

Voorbeeldje; iedereen die mee wil doen schrijft bij binnenkomst zijn (nick)naam op een lijst onder een categorie, denk aan earthpony/pegasi/unicorm/griffon/CMC/enz.

Door de zaal/het gebouw heen staan tafeltjes met een plaatje met daarop bijbehorende afbeeldingen (AJ/RBD/TS/Gilda/ABSWSL etc.). Op vaste tijdstippen die aangegeven zijn op de inschrijflijst, bijvoorbeeld het hele uur en om de andere events heen, komt een groepje bij elkaar voor een groepsopdracht.

Groepsopdrachten zijn iets waarbij je samen naar een doel toewerkt en een product oplevert. Denk aan een doorgeef tekening waar ieder persoon 10 seconden aan mag tekenen en dan doorgeeft. Denk aan een 3 woorden verhaal waarin ieder persoon 3 woorden opschrijft. Denk aan een gedicht waarin iedereen steeds 1 regel noemt waarop de volgende moet rijmen. Onderwerpen zijn voor elke groep gelijk.

Alles wat de opdrachten opleveren kan 1 centraal iemand vervolgens bundelen, inscannen en op het forum gooien. Heb je nog een leuk aandenken aan de meet ook. Je kunt eventueel nog een beloning voor leukste verhaal/mooiste tekening/mafste gedicht uitreiken.
[/quote1396737730]

Dit is dus basically mijn Best Princess idee :p
 
[quote1396741777=Marverinno]
[quote1396737730=Moonlight]
Blabla tekst
[/quote1396737730]

Dit is dus basically mijn Best Princess idee :p

[/quote1396741777]

Nou in dat geval lijkt het me een goed idee. :p
Heb je dat ergens opgeschreven of lees ik daar overheen?
 
[quote1396741869=Marverinno]
[quote1396737730=Moonlight]
Je kunt een kennismakings event misschien combineren met de wens om mensen wat langer geïnteresseerd op de meeting te houden door het een beetje te verdelen over de meeting.

Voorbeeldje; iedereen die mee wil doen schrijft bij binnenkomst zijn (nick)naam op een lijst onder een categorie, denk aan earthpony/pegasi/unicorm/griffon/CMC/enz.

Door de zaal/het gebouw heen staan tafeltjes met een plaatje met daarop bijbehorende afbeeldingen (AJ/RBD/TS/Gilda/ABSWSL etc.). Op vaste tijdstippen die aangegeven zijn op de inschrijflijst, bijvoorbeeld het hele uur en om de andere events heen, komt een groepje bij elkaar voor een groepsopdracht.

Groepsopdrachten zijn iets waarbij je samen naar een doel toewerkt en een product oplevert. Denk aan een doorgeef tekening waar ieder persoon 10 seconden aan mag tekenen en dan doorgeeft. Denk aan een 3 woorden verhaal waarin ieder persoon 3 woorden opschrijft. Denk aan een gedicht waarin iedereen steeds 1 regel noemt waarop de volgende moet rijmen. Onderwerpen zijn voor elke groep gelijk.

Alles wat de opdrachten opleveren kan 1 centraal iemand vervolgens bundelen, inscannen en op het forum gooien. Heb je nog een leuk aandenken aan de meet ook. Je kunt eventueel nog een beloning voor leukste verhaal/mooiste tekening/mafste gedicht uitreiken.
[/quote1396737730]

Dit is dus basically mijn Best Princess idee :p

[/quote1396741869]
Kunnen jullie het niet samen organiseren de activiteit? :D
 
Back
Top