[poll] BroniesNL Meet #13 Nabespreking

Hmm. Misschien is het geen gek idee als de orga in ieder geval met Man Bijt Hond overlegt of inzage van de aflevering voor uitzending mogelijk is. Als je dat gewoon op een beleefde manier vraagt, wie weet? En als het dan echt niet door de beugels blijkt te kunnen kan je altijd nog kijken hoe of wat.

For the record, ik heb zelf geen vervelende ervaringen gehad met de filmploeg (al vond ik dat je wel wat aso taart zat te eten Skullcoat, zeker wetende dat je gefilmd werd.. Maar goed, mierenneuken :p)
 
9~

Ik heb het echt leuk gehad! Vorige meet was best stil, en 'k heb toen met gewoon he-le-maal niemand gepraat, lag niet alleen aan mezelf om eerlijk te zijn... x'D

Ik ben het trouwens wel eens met DissOrder over de cameraploeg van Man bijt Hond. Toen ik lekker stond te tekenen op dat blad op de muur, zeiden ze gewoon: "Hey, ga even aan de kant." ;-; En ik dacht eerst dat ze in bepaalde gebieden niet zouden filmen? ;_;

Anyhow, plus en minpunten! :'D

Plus:

-Erg gezellig. Beetje druk, maar wel gezellig druk. :D
-Leuk idee van dat grote blad op de muur. ('k Heb daar echt iets van.. 12 tekeningen op gemaakt ofzo. Ik kon het niet laten :s)
-Events waren al veel beter georganiseerd dan vorige keer.
-Op het einde waren er gratis broodjes knakworst. x'D
-De cosplayers waren awesome. :'3

Min:

-Man bijt Hond
-Wc's
-Er was bijna niks te verstaan in de zaal. :c
-Veiling duurde superlang. D: Er waren ineens superveel veilingitems, wth? o-o;


De terugreis met de trein was trouwens echt geweldig. xD Ik zat met Dragonshy, Oceanbolt, Aragnoth, en nog een paar anderen in de trein ricthing Vlissingen IC. :'D Aragnoth was dronken, haha. ;w; Ik lag echt helemaal plat van 't lachen~

Btw: Artis.

;u;
 
Geef het best een 9.

ik heb weer even een lol gehad op de meet, en met me strikje op me hoofd al helemaal.

man bijt hond was wel wat Te fanatiek met hun gedrag. Dus maar even kijken wanneer het uitkomt ^^

En de treinrit naar huis heb ik mezelf met het groepje even mogen uitleven xD (arme aragnoth)

en we moeten zeker vaker Dan de grote meet afspreken! Mini-meets here we come!!
 
[quote1401648353=RoyVG]
Erg genoten van de meet.

Pros
- relatief makkelijk bereikbaar
- de tekenmuur was een geweldig idee, alleen jammer dat ik de tijd niet heb genomen om er iets op te zetten
- Het voelde iets beter ingedeeld dan de vorige keer.

Cons
- De omroepen waren nauwelijks te verstaan. Het was hard genog, maar je moest echt moeite doen om het te kunnen begrijpen.
- Veiling ging een beetje lang door en jesusmina, die prijzen. Ik weet dat het grootste deel naar de Orga gaat en kudo's dat het zo goed ging, maar toch.

Special mention
- Man Bijt Hond. Ik was een beetje sceptisch over het feit dat ze kwamen en gezien ik de aftiteling buiten heb zien gebeuren, begon ik zeker te twijfelen aan de boodschap. Maar gezien het specifiek over Skullcoat ging (toch...?
mlp-aawkward.png
) en zijn ervaringen met pesten en hoe de Brony community hem hebben geholpen, kan ik het ook wel erg goed begrijpen. We zullen wel zien rond september als de aflevering is geweest, hoe de Bronies nu weer worden afgeschilderd.

Overall 8/10
[/quote1401648353]


Ja klopt het ging vooral over mijn depressie en over hoe de Bronies mij eruit hebben gehaald


Baree wrote ...

Hmm. Misschien is het geen gek idee als de orga in ieder geval met Man Bijt Hond overlegt of inzage van de aflevering voor uitzending mogelijk is. Als je dat gewoon op een beleefde manier vraagt, wie weet? En als het dan echt niet door de beugels blijkt te kunnen kan je altijd nog kijken hoe of wat.

For the record, ik heb zelf geen vervelende ervaringen gehad met de filmploeg (al vond ik dat je wel wat aso taart zat te eten Skullcoat, zeker wetende dat je gefilmd werd.. Maar goed, mierenneuken )



Ik heb die taart gemaakt!






En inderdaad. Orga, als jullie contact opnemen met MBH, want ze hebben inderdaad ons een beetje als vreemde deprisieve gevallen, dus als ze dan alleen maar wat algemene beelden nemen om te laten zien wat er gebeurt
 
[quote1401648470=Baree]
Hmm. Misschien is het geen gek idee als de orga in ieder geval met Man Bijt Hond overlegt of inzage van de aflevering voor uitzending mogelijk is. Als je dat gewoon op een beleefde manier vraagt, wie weet? En als het dan echt niet door de beugels blijkt te kunnen kan je altijd nog kijken hoe of wat.

For the record, ik heb zelf geen vervelende ervaringen gehad met de filmploeg (al vond ik dat je wel wat aso taart zat te eten Skullcoat, zeker wetende dat je gefilmd werd.. Maar goed, mierenneuken :p)
[/quote1401648470]


Ik heb die taart gemaakt!
 
En inderdaad. Orga, als jullie contact opnemen met MBH, want ze hebben inderdaad ons een beetje als vreemde deprisieve gevallen, dus als ze dan alleen maar wat algemene beelden nemen om te laten zien wat er gebeurt
 
[quote1401648878=Skullcoat]
[quote1401648470=Baree]
Hmm. Misschien is het geen gek idee als de orga in ieder geval met Man Bijt Hond overlegt of inzage van de aflevering voor uitzending mogelijk is. Als je dat gewoon op een beleefde manier vraagt, wie weet? En als het dan echt niet door de beugels blijkt te kunnen kan je altijd nog kijken hoe of wat.

For the record, ik heb zelf geen vervelende ervaringen gehad met de filmploeg (al vond ik dat je wel wat aso taart zat te eten Skullcoat, zeker wetende dat je gefilmd werd.. Maar goed, mierenneuken :p)
[/quote1401648470]


Ik heb die taart gemaakt!

[/quote1401648878]
Voortaan noemen we je Skullcoat Pie
L9WqHHQ.png
 
Haha NEE!

En ik verontschuldig me hierbij voor iedereen die bij de meet aanwezig is dat Man Bijt Hond zulke debielen hebben uitgehangen. Als de Orga het niet doet ga ik ze ook vragen om zo veel mogelijk beelden van tijdens de meet weg te monteren, om dan alleen nog wat algemene beelden over te houden
 
wat het ook is, in TV land kunnen ze iets wat je hebt gezegd en het dan zo te draaien dat het iets word wat beter voor hun uitkomt. Dat is het grootste gevaar van dit soort dingen.
Als ze vantevoren een negatief beeld van ons hadden zullen ze het opzetten dat het negatief voor ons blijft, en andersom ook. Dat kan je allemaal met editing, it's magic :p

we zullen wel zien wat eruit komt denk ik, als het te vervelend is kunnen we gewoon emails gaan sturen van mensen die in beeld kwamen en zeggen dat we nooit toestemming hebben gegeven om beelden van ons uit te zenden.

en Skull, het is ok hoor :p zien ze eens nederlandse bronies op TV.
als ze hoopten op een bronycon hadden ze maar gewoon het geld moeten willen neerleggen om naar de VS te gaan, hun eigen schuld als ze te gierig zijn. ik denk dat ondanks alles er een redelijk beeld uitkomt van ons, tenzij de editing ermee gaat lopen kutten om het verhaal leuker te maken als nieuws.
 
Man bijt hond maakt altijd van dergelijke items met een satirische insteek. Ik heb genoeg stukjes van MBH gezien om te weten dat ze het niet doen om "ons" belachelijk te maken.

Ik vond de meet goed opgezet. Er is duidelijk iets gedaan met de feedback die vorige meet gegeven is. Ik herken mij overigens niet in de WC-klachten. De herentoiletten in de kelder waren naar mijn mening niet echt vies.
 
[quote1401654463=Bloodyking]
ik heb weer even een lol gehad op de meet, en met me strikje op me hoofd al helemaal.

[/quote1401654463]

TRYING TO GET YA' CUTIEMARK BY STEALING MY BOW AREN'T YOU?!
 
Dit was mijn eerste meet, en ik vond hem geweldig!
Alleen jammer dat die cosplay-competitie niet doorging, maar volgende keer gaat die zeker door.
De locatie vond ik ook wel goed.
Dat Man bijt hond aan het filmen was, was bestwel grappig, want ik ben op de een of andere manier altijd voor hun camera geweest (I did it on purpose) :D maar soms was de cameraploeg ook gewoont uit het niets opgedoken en dan had je de camera voor je neus... De veiling was ook een super event, ik was echt verbaasd voor hoeveel euros sommige dingen verkocht zijn.

Maar in totaal geef ik 9/10 punten.
Ik kan echt niet meer wachten tot de volgende meet!
/)
 
Ja de veiling was echt geweldig! En ik heb trouwens net een mailtje naar MBH gestuurd, of ze zoveel mogelijk beelden willen wegmonteren en gewoon wat algemene beelden willen gebruiken
 
Ik vond de meet ook weer super gezellig. Maar vond het wel jammer dat er bij de veiling erg veel lawaai was. Ik had echt moeite om te luisteren wat er nou precies gezegd werd.
En ik weet niet wat de reden is dat er opeens binnen gerookt werd maar erg prettig vond ik het niet.

Wat de cameraploeg van Man Bijt Hond (NCRV!!!) betreft hebben een boel mensen gewoon niet goed geluisterd naar de instructies.

- Er is netjes gevraagd of ze konden komen
- Ze volgden Skullcoat en niemand anders. En ja dat betekent dat ze op plekken komen waar jij wellicht dan ook staat.
- Er is ruim van te voren aangegeven dat ze zouden komen, dus je had jezelf makkelijk voor kunnen bereiden
- Er werd geklaagd dat de camera plotseling mensen ging filmen die niet gefilmd wilden worden: maar heeft iemand ook daadwerkelijk gezegd van "hey ik wil niet gefilmd worden"? De orga is geen politie apparaat die iedereen in de gaten houdt wie wel en wie niet gefilmd wilde worden.
Dus als je denkt van "goh ik klaag ze aan" dan heb je geen poot om op te staan want er is nog niks uitgezonden.
Als het is uitgezonden zou je een klacht in kunnen dienen. Maar zij kunnen zich ook er op beroepen dat de gefilmde personen niet aan hebben gegeven dat ze niet gefilmd wilden worden.
Dat is de pers: als jij niks zegt gaan ze gewoon hun gang
 
[quote1401658801=Skullcoat]
Ja de veiling was echt geweldig! En ik heb trouwens net een mailtje naar MBH gestuurd, of ze zoveel mogelijk beelden willen wegmonteren en gewoon wat algemene beelden willen gebruiken
[/quote1401658801]
Heb je ook gevraagd of ik in beeld ben gekomen en dat er in te laten? :p
rainbowkiss.png
 
Back
Top