[poll] BroniesNL Meet #13 Nabespreking

PrincessLuna

Well-Known Member
Weer met een poll.
Rate the meet!

Plus:
1. Lekker gezellig
2. De locatie
3. Man bijt Hond

Min:
1. WC's
2. De events (locatie en uitleg)

Eindcijfer: 8,0

Rapport: Ik vondt deze meet beter dan die van #12 maar er waren ook een paar dingen die niet beter waren dan #12. Ik vond het wel grappig dat MbH (Man bijt Hond) er was. Ik ben namenlijk ook geïnterviewd door de mensen. Ik zal het zo snel mogelijk willen terug kijken. Ook de groepsfoto was wel weer leuk. Ik had mijn anonymous masker op (bijna de hele meet). Verder vond ik dat de orga iets beter moet uitleggen waar het evenement plaatsvindt Verder was het lekker fris. Niet te warm (het lag ook een beetje aan de temperatuur die deze dag (zaterdag 31 mei 2014) het was namenlijk lekker warm.

Verder wil ik iedereen bedanken voor een weer gelukte en gezellige meet met iedereen die ik ken en niet ken.

~PrincessLuna (Leonardo)
 
voor mij ook een 8,
het was me iets te druk om echt mensen te leren kennen, dus dat moet ik maar mondjesmaat gaan doen met kleinere meets ook, maar de mensen die ik heb leren kennen waren allemaal briljant :D

plus: locatie was perfect, gezellige zaal, genoeg ruimte, en lekker veel herrie :)

min: ook herrie, buren hadden er last van, als we die zaal vaker willen huren moeten we zorgen dat we het buiten iig stil houden.

Man bijt hond,... is meestal wel een redelijk programma, maar vond het wel storen als ik dan iemand wilde aanspreken en die camera stond er ineens voor, meh... nouja hopen dat ze niet op de brony bash train springen ook.

en oja de wc's, die dingen stonken naar een paardenstal, misschien toepasselijk, maar dat dedenze aan het begin al :SS

al met al erg naar m'n zin gehad.


eh, was jij dat achter dat masker, waarom zei je niet effe wat, had ik gedag kunnen zeggen.
 
[quote1401567044=hemellicht]
voor mij ook een 8,
het was me iets te druk om echt mensen te leren kennen, dus dat moet ik maar mondjesmaat gaan doen met kleinere meets ook, maar de mensen die ik heb leren kennen waren allemaal briljant :D

plus: locatie was perfect, gezellige zaal, genoeg ruimte, en lekker veel herrie :)

min: ook herrie, buren hadden er last van, als we die zaal vaker willen huren moeten we zorgen dat we het buiten iig stil houden.

Man bijt hond,... is meestal wel een redelijk programma, maar vond het wel storen als ik dan iemand wilde aanspreken en die camera stond er ineens voor, meh... nouja hopen dat ze niet op de brony bash train springen ook.

al met al erg naar m'n zin gehad.


eh, was jij dat achter dat masker, waarom zei je niet effe wat, had ik gedag kunnen zeggen.
[/quote1401567044]


Awww man wist je dat niet? Ik ben heel "populair". Misschien kwam het omdat ik jou niet had gezien :c

Ik stond bekend om de "REKT" ~Karmakstylez en met een Princess Luna T-Shirt waarop stond "In the name of the moon i shall banish you" en ik had dat LED t-shirt nog aan. Ik had ook die Princess Molestia Houten plankje en die Spitfire Houten plankje geschilderd en ook die Princess Luna kleine plankje. Verder: Ik was overal en nergens. Ik was ook degene die als eerste een prijs won bij de loterij. Ik was pas om 19:55 vertrokken. Dus ik weet niet. Ik hoop jullie misschien als het een keer mag van mijn ouders dat ik op een mini meet kom.

~PrincessLuna (Leonardo)

PS: Ik heb heel veel getekend op dat vel achter in de zaal.
 
Ik kan niet echt een pluspunt noemen van deze meet, maar met de bezoekers zelf heb ik het nog wel naar m'n zin gehad dus vandaar m'n vier.

Voor mij gooide Man Bijt Hond echt roet in het eten. Ze kwamen op plekken waarvan van tevoren was gezegd dat het veilig zou zijn, en ik heb basically de hele dag rond zitten kijken of die rot cameraploeg niet toevallig in de buurt was. Op een paar momenten dat ik niet oplette heb ik die camera in m'n gezicht gehad terwijl ik het echt niet wilde (onderaan de trap bij het benedenstuk waar werd gezegd dat het veilig was, en bovenin waar ook van werd gezegd dat ze er niet zouden filmen). Zover ik weet zijn ze minstens 2 keer zelf boven geweest, en hebben ze ook vanaf beneden naar boven zitten filmen.

Ze waren echt superhinderlijk bijna de hele middag en ik heb de hele dag alleen maar mensen gesproken die er ook zo over denken.

De beelden die ze hebben gemaakt, dat gaat ook vrij hopeloos worden. Zo hebben ze:
- de camera op een verzameling drankflessen gericht, gevraagd "Wat is dat?" waarop schijnheilig werd geantwoord "cola"
- hebben ze bij mensen willekeurig de camera in het gezicht geduwd met vragen als "En, ben jij ook depressief?"
- gevraagd "Ben jij ook een brownie?"
- hebben ze als slotwoord gebruikt "Heb jij ook geen vrienden, word dan ook een brony!"

Verder liepen ze zich niet te gedragen alsof ze bij ons te gast waren. Als je ergens stond moest je regelmatig verkassen. Ook liepen ze regelmatig te snauwen of het ff stil kon zijn want ze waren aan het filmen... Ja duh, ga dan lekker ergens anders filmen! Wij zijn niet in een studio van jullie ofzo, sodemieter op als het je niet aanstaat.

En aan de mensen die die cameraploeg hier hebben gehaald: Leuk man. Maar voortaan iets minder verhalen over hoe bronies een groep eenzame autisten zijn, hoe bronies MLP als escape gebruiken van de werkelijkheid, etc etc... Dat jullie dat zo ervaren moet je helemaal zelf weten, maar voor iedereen is dat anders, en ik wil zo niet gezien worden.

Ik kan in ieder geval garanderen dat hier geen representatief filmpje van gaat komen.
 
een pijnlijk mooie meet, heb echt een ander aspect van de meets ontdekt waar ik mij erg blij mee voel, en volgens man bijt hond zijn wij allemaal cola verslaafde met geen vrienden :')
 
woow wow wacht ff....Disorder, heeft Man bijt je weet wel DAT ECHT gezegd? Dat slotwoord...:( orga even een relativeringsmomentje aub... ik ben veelal wat gevoelig enzo (wellicht niet goed dat ik dit lees van Disorder maar wil het toch graag kwijt)
Ik voel me niet erg op mijn gemak met die tv ploeg als ze daad werkelijk zo gedragen hebben en zo de fandom ietwat raar neerzetten!

Die drank was van de Dokzaal NIET van de bronies... depresief.. kom op zeg :p dit is JUIST waar John de Lancie bang voor was toen hij hoorde dat FOX tv zooo negatief deed over MLP fans... Typisch satirisch Nederland met 'de vrijheid van meningsuitting' of wel alles wat anders is dan wat ik doe is achterlijk en moet verbannen worden .

oei... ik houd mijn hart vast op wat er werkelijk uitgezonden gaat worden. Ik oordeel wellicht TE snel, maar als je Disorder's commentaar leest begrijp je een beetje waar het vandaan komt.

Ik ben het gedeeltelijk eens met Disorder fans zijn geen freakshow! Het is leuk om ergens tegenaan te schoppen maar zomaar iets verzinnen en vervolgens het een feit te maken zoals het slotwoord is ronduit een zwaar onder de maat journalestiek.

Ik snap wel dat het een programma is voor ff lui voor de TV , maar waarden en normen kenne zij kwablijkelijk niet echt meer.

Het is erg, erg jammer....de meet was voor mij een grote stap je, maar nu ik dit lees ben ik een beetje minder in de mood voor meet 14 (mist zonder camera's en dwazen die denken hun hypotheek te kunne betalen door mensen anders neer te zetten, zacht uitgedrukt)

Het is WEL fijn dat er zoveel mensen mij erg goed opgevangen hebben! Top! Ik moet minder bang zijn me onder de mensen te mengen, zo zie je maar.../)
 
Dus...ik zal me waarschijnlijk gaan schamen als het op de televisie komt. Well then... Heb inderdaad ook hier en daar klachten gehoord over de cameraploeg maar zelf er (gelukkig, losjes te gebruiken) geen last van gehad. Had de gasten niet eens gezien what-so-ever eigenlijk.

Maar verder en alles meegenomen was het voor mij toch wel een 9. Tuurlijk zijn er altijd minpunten die je hebt. Maar als ik kijk naar de locatie en de mensen die er waren, geniaal gewoon. Albeit a bit too busy sometimes for my liking. En het oh zo leuke feitje dat die akoestiek in die zaal zo belabberd was.

Hoorde je iemand letterlijk iemand hebt horen schreeuwen tijdens de veiling...probably me.

Maar dat terzijde, hartstikke genoten van de gekte. 9/10 and would come again without a second thought.
 
mijn eerste meet en was al meteen super, ik heb minder mensen ontmoet dan gewild (komt door mezelf) maar de bronies waar ik mee sprak waren heel gezellig en awesome. heb gelukkig de fluttershy kussen van de veiling kunnen krijgen die ik al wou hebben sins ik um op het forum zag. jammer dat weinig interesse hadden in de mlp ccg, maar veel kwamen de dogtags ogen die ik mee had gebracht, volgende keer neem ik meer mee om weg te geven of iets dergelijk. gelijk 2 donaties gemaakt voor de volgende meet, kan niet wachten
yay.png
 
Ik heb VEEL meer contact gehad met andere mensen (ook al was ik niet bij de kennismakings-event (uitleg volgt nog)) en ben daar echt super blij mee!! :D
Ook veel nieuwe gezichten leren kennen en gewoon super fijn omgang gehad met elkaar.
DIT is waar ik eigenlijk al levenslang van droomde: wildvreemde mensen die zo goed met elkaar omgaan en ook met mij als social awkward persoon. Jullie hebben me meer energie gegeven en mij ook beetje meer opener gemaakt. :)


Plus:
- de omgang met iedereen was zou maar zeggen in harmonie.
- veel babbeltjes gehad met nieuwe mensen en lekker grappen en grollen
- heerlijk veel event om een middag/avond meet te vullen. Niet meer op een stoel zitten en als een zombie voor je uit zitten staren omdat er niks te doen is! Ik heb mij in ieder geval zeer vermaakt o.a. met het MLP CCG game samen met Ossie :)

Min:
- WE VERSTAAN TOTAAL NIKS VAN WAT ER OMGEROPEN WERD!! Die fout werd ook al gemaakt tijdens de vorige meet... Probeer een manier te verzinnen zodat iedereen duidelijk hoort wat er gezegd wordt, en niet alleen degene die vooraan staan die het wél goed kunnen horen.
- Hierdoor heb ik dus ook de kennismakingsevent gemist (waar ik echt al tijdenlang naar uit keek), omdat ik dus nooit gehoord heb dat het onderaan het gedeelte gedaan werd. Ik dacht dus in de zaal zelf ofzo...
- De Man Bijt Hond film-ploeg was soms wel heel verrassend en onverwacht, omdat ze steeds kwamen als je met iets bezig was zonder dat het even verteld werd ofzo. Tuurlijk ze filmen dan wel in natura, maar toch is het handig geweest om het even te melden, omdat niet iedereen graag gezien wilde worden of vanwege andere redenen.
- Veilig was eigenlijk te lang... Mede dankzij de VELE GAVE spullen die iedereen had meegenomen. Wellicht toch het bieden wat vlotter laten verlopen, of eventueel een limiet aan aantal spullen beperken.
Of in groepen verdelen ofzo.
- De tekeningen vond ik jammer dat het zo chaotisch verliep (vind je het gek, want Discord had het zo geregeld :p ).
Het beste was geweest dat eerst alle tekeningen netjes verspreid naast elkaar op tafel lag, zodat iedereen niet gelijk de tekeningen oppakte of verschoof met veel viezigheid en vingers e.d. Dan was het ook beter om aan te geven welke tekening welke waarde kreeg :)

Maar al bij al ben ik zéér blij met deze dag! Voor mijn eigen ervaring was dit echt iets wat ik keihard nodig had in mijn rotperiode waar ik op dit moment in leef...
De terugweg naar huis was echt PRACHTIG!!! Met zijn 9'en ofzo heerlijk gelachen en grappen en grollen. Echt zo heerlijk hoe iedereen in harmonie met elkaar omgaat ook al ben je misschien anders.

Hartstikke bedankt voor deze dag! Ik hoop dat de vele komende meets net zo geweldig worden (of beter) dan deze
pinkiehappy.png
 
Ik geef het een zeven. Twee dingen die me wat tegen vielen. Ten eerste, ik mis toch iets van een activiteit tussen de opening en de het begin van de veiling. We hebben nu geen ep meer, blijf het jammer vinden dat wanneer ik geen tijd heb voor een quiz/screencap wedstrijd/fanfic wedstrijd er kennelijk niks gebeurt (tenzij Bebbers tijd en zin heeft, die is tenslotte met de quiz begonnen). Oh ja, Jacky had de custom wedstrijd en Sickpony de sculpting class. Pluim daaro, jammer dat er geen animo voor was maar dan wordt er tenminste wat geprobeerd.De rest van de bronies, kom op. Zijn vast wel meer bronies die iets kunnen verzinnen :p Nou ja, hopelijk heb ik volgende meet zelf ook weer tijd om iets te doen.

Ten tweede, heb het al tegen een aantal mensen gezegd, maar bewaar nou niet steeds het mooiste item in de veiling voor het laatst. Ik ben het er ook niet mee eens dat veel mensen weg gaan lopen zodra dat ding verkocht wordt. Er zaten erg veel leuke dingen bij deze keer, daar blijven mensen ook wel voor zitten. De pet vond ik leuk, het schilderijtje van Derpy, de flask, de puzzel, vergeet vast nog wat dingen... Maar ja, ik maar wachten totdat Gamer Luna wordt geveild. En niet verrassend buiten mijn budget. Had ik dus best op een van die andere dingen kunnen bieden.
 
Was een van de betere meets:

Pluspunten:

- Die tekenwand, geniaal!
- Dragonshy die onze hele grabbelton leegroofde op t einde. Nog bedankt eh! :p
- Plushiefight

Minpunten:
- Die zaal galmt als een iditoot
- Ranzige WC's maar dat kan ook de verantwoordelijkheid zijn van jezelf.
- Man Bijt Hond

Ik stond te tekenen, en ineens een camera achter me. Ook vond ik t wel vervelend dat ze echt overal willekeurgig heengingen zonder het te vragen, ik had er zelf niet heel veel problemen mee, maar voor anderen kon het echt vervelend zijn.

Verder wil ik Skullcoat nog bedanken voor de aftermeet. T was heel gezellig!
 
Erg genoten van de meet.

Pros
- relatief makkelijk bereikbaar
- de tekenmuur was een geweldig idee, alleen jammer dat ik de tijd niet heb genomen om er iets op te zetten
- Het voelde iets beter ingedeeld dan de vorige keer.

Cons
- De omroepen waren nauwelijks te verstaan. Het was hard genog, maar je moest echt moeite doen om het te kunnen begrijpen.
- Veiling ging een beetje lang door en jesusmina, die prijzen. Ik weet dat het grootste deel naar de Orga gaat en kudo's dat het zo goed ging, maar toch.

Special mention
- Man Bijt Hond. Ik was een beetje sceptisch over het feit dat ze kwamen en gezien ik de aftiteling buiten heb zien gebeuren, begon ik zeker te twijfelen aan de boodschap. Maar gezien het specifiek over Skullcoat ging (toch...?
mlp-aawkward.png
) en zijn ervaringen met pesten en hoe de Brony community hem hebben geholpen, kan ik het ook wel erg goed begrijpen. We zullen wel zien rond september als de aflevering is geweest, hoe de Bronies nu weer worden afgeschilderd.

Overall 8/10
 
[quote1401619973=DissOrder]
Ik kan niet echt een pluspunt noemen van deze meet, maar met de bezoekers zelf heb ik het nog wel naar m'n zin gehad dus vandaar m'n vier.

Voor mij gooide Man Bijt Hond echt roet in het eten. Ze kwamen op plekken waarvan van tevoren was gezegd dat het veilig zou zijn, en ik heb basically de hele dag rond zitten kijken of die rot cameraploeg niet toevallig in de buurt was. Op een paar momenten dat ik niet oplette heb ik die camera in m'n gezicht gehad terwijl ik het echt niet wilde (onderaan de trap bij het benedenstuk waar werd gezegd dat het veilig was, en bovenin waar ook van werd gezegd dat ze er niet zouden filmen). Zover ik weet zijn ze minstens 2 keer zelf boven geweest, en hebben ze ook vanaf beneden naar boven zitten filmen.

Ze waren echt superhinderlijk bijna de hele middag en ik heb de hele dag alleen maar mensen gesproken die er ook zo over denken.

De beelden die ze hebben gemaakt, dat gaat ook vrij hopeloos worden. Zo hebben ze:
- de camera op een verzameling drankflessen gericht, gevraagd "Wat is dat?" waarop schijnheilig werd geantwoord "cola"
- hebben ze bij mensen willekeurig de camera in het gezicht geduwd met vragen als "En, ben jij ook depressief?"
- gevraagd "Ben jij ook een brownie?"
- hebben ze als slotwoord gebruikt "Heb jij ook geen vrienden, word dan ook een brony!"

Verder liepen ze zich niet te gedragen alsof ze bij ons te gast waren. Als je ergens stond moest je regelmatig verkassen. Ook liepen ze regelmatig te snauwen of het ff stil kon zijn want ze waren aan het filmen... Ja duh, ga dan lekker ergens anders filmen! Wij zijn niet in een studio van jullie ofzo, sodemieter op als het je niet aanstaat.

En aan de mensen die die cameraploeg hier hebben gehaald: Leuk man. Maar voortaan iets minder verhalen over hoe bronies een groep eenzame autisten zijn, hoe bronies MLP als escape gebruiken van de werkelijkheid, etc etc... Dat jullie dat zo ervaren moet je helemaal zelf weten, maar voor iedereen is dat anders, en ik wil zo niet gezien worden.

Ik kan in ieder geval garanderen dat hier geen representatief filmpje van gaat komen.
[/quote1401619973]
Ik sluit me hier bij aan. Wat mij betreft was dit de laatste keer dat er media/pers/etc. aanwezig was.
8fee452cd2a7b952d8369c7d20dacc8d.png
 
Ik geef deze Meet een 9

Ik zal hier de volgende punten opbrengen;

- Ik vondt deze Meet echt geweldig. Ik heb wat nieuwe mensen leren kennen en ik had het erg naar mijn zin. Het viel me op dat het dit keer wel wat gezzeliger was dan vorige keer. De laatste keer was het namelijk veel stiller en was er niet echt iets te beleven, maar dit keer is het wel weer goedgemaakt met deze fantastische meet.

- Rolin, gefeliciteerd met je nieuwe status als Head-Admin. Je hebt het verdient! ;)

- Man bijt hond was ook aanwezig en ik ben ook ge-interviewd samen met Skullcoat. Het was well een toffe ervaring. :) Ik vindt dat de crew wel wat voorzichtiger had moeten zijn met wie te filmen en wie niet. (Aangezien er mensen waren die niet op de camera wouden maar toch werden gefilmd.) maar voor de rest vondt ik het geweldig.

Sowieso Respect naar FrankkieNL want zonder jou had ik de geweldige tekening van jasmijn nooit gekregen. Ik ben je met m'n leven dankbaar. :p )

Náh, dat was um.
Ik wil iedereen bedanken en tot ziens maar weer. /)
 
Ik vond het echt zwaar klote dat er steeds een camera op mijn gezicht werd geduwd. :I meh. En jammer dat de cosplay competitie niet door ging.wel leuk om iedereen weer ff te zien.
 
(deze pm is naar Disorder gestuurd en hij heeft gevraagd te reageren op de treath, bij deze. En voor de duidelijkheid, mochten er mensen zijn die deze reactie stuitend of ongepast vinden, HAAL HEM DAN WEG dank u, ik heb mijn zegje gezegd en na het lezen van de reacties alhier reageer ik middels deze reactie. Laten we het vooral gezellig houden in de mood van de seizoen finale van het afgelopen seizoen The end song/Let the rainbow remind you!;) /) )

Zal ik zeker doen.
Mocht de opname te inzage zijn voor de uitzending, dan houd ik mij aanbevolen het te zien, wellicht MET advocaat!
Normaal gebruik ik niet graag harde taal. Dit is dan ook een assertive Fluttershy reactie op de 'Diamond Tiara-achtige' actie van een filmploeg.

Ik bedoel dat het NIET de bedoeling is om mensen die lol hebben en vriendelijk met elkaar omgaan (normen en waarden) door deze onwtende figuren dei zonodig tweestrijd en mensen zwart willen maken daar hun held mee te verdienen. De een zijn dood de ander zijn brood.

Het gaat hierom het feit dat een paar zaken als; huisvredebreuk, rechten van de mense, laster en smaad ten laste kan, ik zeg kan ten laste gelegd worden.
Als zij zo doorgaan is het verstandiger dat zij de media code en Rechten van de Mens maar eens gaan bestuderen en zich er aan houden.

Rectificatie, excuus en voorinzage vooraf de uitzending is een pre! Dit is juist waarom My Little Pony Friendship Is Magic is her-geintroduceerd door Hasbro en Lauren Faust, mensen jong vooral maar ook oud ongezcht geslacht te laten leren en sterk worden in een maatschappij vol van meningsverschillen die kwetsend kunnen overkomen of zelfs tot haat leidden.

Man Bijt Hond heeft nog niets begrepen van de lessen in de schoolbanken en van de verhalen achter de ponies. Repent en rectificatie!

Het zou Man Bijt Hond zeer goed sieren met fans en zeker mensen als Tara Strong en John de Lancie te corresponderen, om een eerlijk EN helder beeld te krijgen van de fandom.

De VPRO (geloof ik verantwoordelijk voor dit programma) heeft van mij geen steun meer! Mits zij over de brug komen met een plan van aanpak om de schade en mogelijke komende schade te repareren!

Nogmaals dit is GEEN haatzaaierij of modder gooien, want daar ben ik oud en wijs genoeg voor hoop ik. Gewoon oplossen als volwassenen onder elkaar!
 
Back
Top