[quote1401648353=RoyVG]
Erg genoten van de meet.
Pros
- relatief makkelijk bereikbaar
- de tekenmuur was een geweldig idee, alleen jammer dat ik de tijd niet heb genomen om er iets op te zetten
- Het voelde iets beter ingedeeld dan de vorige keer.
Cons
- De omroepen waren nauwelijks te verstaan. Het was hard genog, maar je moest echt moeite doen om het te kunnen begrijpen.
- Veiling ging een beetje lang door en jesusmina, die prijzen. Ik weet dat het grootste deel naar de Orga gaat en kudo's dat het zo goed ging, maar toch.
Special mention
- Man Bijt Hond. Ik was een beetje sceptisch over het feit dat ze kwamen en gezien ik de aftiteling buiten heb zien gebeuren, begon ik zeker te twijfelen aan de boodschap. Maar gezien het specifiek over Skullcoat ging (toch...?
) en zijn ervaringen met pesten en hoe de Brony community hem hebben geholpen, kan ik het ook wel erg goed begrijpen. We zullen wel zien rond september als de aflevering is geweest, hoe de Bronies nu weer worden afgeschilderd.
Overall 8/10
[/quote1401648353]
Ja klopt het ging vooral over mijn depressie en over hoe de Bronies mij eruit hebben gehaald
Baree wrote ...
Hmm. Misschien is het geen gek idee als de orga in ieder geval met Man Bijt Hond overlegt of inzage van de aflevering voor uitzending mogelijk is. Als je dat gewoon op een beleefde manier vraagt, wie weet? En als het dan echt niet door de beugels blijkt te kunnen kan je altijd nog kijken hoe of wat.
For the record, ik heb zelf geen vervelende ervaringen gehad met de filmploeg (al vond ik dat je wel wat aso taart zat te eten Skullcoat, zeker wetende dat je gefilmd werd.. Maar goed, mierenneuken )
Ik heb die taart gemaakt!
En inderdaad. Orga, als jullie contact opnemen met MBH, want ze hebben inderdaad ons een beetje als vreemde deprisieve gevallen, dus als ze dan alleen maar wat algemene beelden nemen om te laten zien wat er gebeurt