[quote1365605165=Woelzy]Helaas kon ik niet meedoen met het smash bros. toernooi omdat iemand mijn plaats had ingenomen en onder mijn naam speelde. >_< Verder vond ik het op een gegeven moment erg benauwd, vooral tijdens de veiling, al weet ik niet of jullie daar wat aan kunnen doen. Maar goed los daarvan een geslaagde dag en volgende keer doe ik gewoon wel mee met het toernooi.
Wat ik me later trouwens bedacht is dat de ruimte die we in Haarlem hebben best wel geschikt is voor urban games zoals het moordspel. Daarbij krijgt iedereen een kaartje met zijn/haar naam. Vervolgens moet je iemand aantikken die nog een kaartje heeft zonder dat een ander het hoort/ziet en zeggen 'jij bent dood' en dan krijg je diens naamkaartje. De speler die op het einde als enige nog z'n eigen naamkaartje heeft, heeft gewonnen. Dit is maar één voorbeeld van zo'n urban game.
[/quote1365605165]Nee, dat kwam omdat ik er bij zat. I do have that effect on women. ;D
Zo'n urban game lijkt mij echt heel cool, maar dat moordspel kan best verwarrend worden als iemand vermoord wordt terwijl ze Ponyhunt zouden spelen. xD
Misschien kan je een topic maken of er animo is, ik zou wel mee willen doen.