meet 4.5 - 'minimeet' utrecht 7 april

Ok, treinticket gekocht en de dag vrij...
Confound these ponies, they drive me to buy a 38 € train ticket and travelling nearly 2 hours :D
 
Als er nog mensen in de buurt wonen bij wie na afloop een aflevering gekeken kan worden.... Dibs!
 
Voor alle geïnteresseerden, neem zaterdag je yugioh kaarten mee, dan kunnen we wat duels doen! Ik en Hyfnae nemen ze in ieder geval mee.
 
Yugioh kaarten? Die heb ik al jaren niet meer kunnen gebruiken! Ik zal ze zeker meenemen :D
 
Yugioh... is dat niet dat spel met die monsters die tegen elkaar vechten??? :p Ik zal eens kijken of ik mijn denk nog kan vinden onder het stof ^^
 
Het is natuurlijk geen meeting die ik zou missen! Utrecht is veelste dichtbij daarvoor!het wordt btw wel zoeken voor mijn yugioh kaarten! Nieuwe decks samenstellen alles!
& @ fluttershy, ik weet dat er zoiezo nog 2 meiden meereizen, sinds ik met ze mee reis vanuit hilversum ^^
 
Misschien dat ik er ben. Ik heb niet zo veel zin om met het wisselvallige weer dat ze voorspellen een hele dag door Utrecht te lopen, want daar gaat het op neer komen als er veel mensen komen.
Zijn pony decks ook toegestaan voor yu gi oh? :p
 
Zijn er eigenlijk plannen om de nieuwe aflevering samen te zien? Ik heb de vorige nog niet kunnen bekijken wegens slecht internet en zal diegene die eraan komt ook niet kunnen zien thuis tot ongeveer zondag 15 april.
PRO: 3 afleveringen
CON: OH, COME ON!
 
[quote1333521445=Twinkledust]
Oei, Yugioh is helaas buiten mijn geekdom.
Zijn er toevallig ook mensen die MTG spelen?
[/quote1333521445]

Heb nog wel 1 deckje liggen, weet niet zeker of t goed is, nooit echt hardcore MTG gedaan zoals ik yugioh doe, maar ik zal me deck meenemen!

I smell brony meet YGO tournament coming up!
 
Duuusss... Soortement van Mini-meet maar ook weer niet in Utrecht, 12 uur staan we op centraal, we wachten tot 12:15 voor eventuele laatkomers, mensen die later zijn bel ff naar bijvoorbeeld mij op: 0625595834 of iemand van de organisatie zoals herder of wie dan ook... Wat gaan we doen en waar gaan we heen? Ik dacht zelf weer lekker chill in dat park rondhangen waar we de vorige Utrecht meet ook zaten... Aangezien we geen zaal hebben en we teveel mensen zullen hebben om ergens in een kroegje te gaan zitten ofzo lijkt me dat het handigst... Iemand hierop tegen?
 
Occupy Kroeg Movement gewoon...
Beetje rondstappen, hangen, drinken, ... All in good fun :)
Eerste minimeet dus alles is goed voor mij :)
 
Ik kom trouwens, zoals elke keer tot nu toe, weer ongeveer een uurtje later. Ik geef wel ff een belletje aan iemand om te vragen waar jullie zijn.
 
[quote1333566990=1997mrock]
wil gaan maar kom er net achter dat ik bij m'n pa ben en die weet het niet dus kan ik niet !sad
[/quote1333566990]

Zeg gewoon dat je naar een paar vrienden gaat, dat doe ik ook ;)
 
[quote1333604968=Filly]
[quote1333566990=1997mrock]
wil gaan maar kom er net achter dat ik bij m'n pa ben en die weet het niet dus kan ik niet !sad
[/quote1333566990]

Zeg gewoon dat je naar een paar vrienden gaat, dat doe ik ook ;)
[/quote1333604968]
hoe moet ik dan in utrecht komen
 
Back
Top