meet 4.5 - 'minimeet' utrecht 7 april

Op zeven april ga ik met mijn ouders naar mijn jarige tante in Utrecht, dus dat zou een perfecte datum zijn. Maar dan ligt het er wel een beetje aan hoe laat de meet begint...

Begrijp ik het goed dat, hoewel de grote meet waarschijnlijk niet doorgaat, er nog wel een mini-meet plaatsvindt op 7 april?
 
[quote1333192053=Twinkledust]
Op zeven april ga ik met mijn ouders naar mijn jarige tante in Utrecht, dus dat zou een perfecte datum zijn. Maar dan ligt het er wel een beetje aan hoe laat de meet begint...

Begrijp ik het goed dat, hoewel de grote meet waarschijnlijk niet doorgaat, er nog wel een mini-meet plaatsvindt op 7 april?
[/quote1333192053]

eeeyup, lijkt me wel, ik ben in ieder geval om 1uur in utrecht :p volgens mij zijn er nog meer mensen die gewoon plannen te komen, dus komt wel goed denk ik :)

edit: het gaat inderdaad gewoon onofficieel door, ik heb geen idee wie allemaal komen maar dat zien we dan wel. Ik weet ook niet wie van de organisatie komen, dus voor het geval dat iemand iets nodig heeft (ik ken de weg in utrecht, mocht je verdwaald raken ofzo of gewoon iets nodig hebben :p): 0618039794
 
Ik denk dat ik wel ene dagje langs kan komen, ik heb veel te lang gewacht om wat mensen te ontmoeten nu. XD
 
Tot toelaat duurt de meet ongeveer? Kmoet namelijk voor het donker thuis zijn want anders worden mijn ouders weer ongerust :l
 
het duurt tot wanneer je er geen zin meer in hebt, je mag zelf kiezen sommige mensen zullen al om 5 uur ofzo gaan en anderen wat later
 
Dat gaat hem niet worden voor mij, ik zit dan midden in een toetsweek. Die begint donderdag, paasvakantie, dinsdag weer verder :( kutschool
 
Ik wil misschien ook wel komen, maar dat wordt dan denk ik een beetje awkward omdat ik zowat het enige meisje ben dan. x'3
 
[quote1333304165=Somepony]
Het wordt om 12 uur voor de Burger King, boven de treinsporen.
[/quote1333304165]

Roger that! Da's wel wat aan de vroege kant... nu moet ik gaan puzzelen.
 
Ik neem als ik kom sowieso een vriendin mee, maar mijn ouders vinden bij elke meet waar ik heen ga alles verdacht als er oudere jongens bij zitten x'3
 
Ik ga alvast komen..ook al moet ik vanuit Antwerpen komen met de trein.
Zijn er andere bronies die vanuit België komen met openbaar vervoer (of auto waar ik mee kan rijden, pwetty please ;) ?
Of anders handige tips over hoe er te geraken?
 
Booh, ik wil wel komen want ik hoor niks dan goeie dingen over die meets, maar Utrecht lijkt me toch ietsje te ver (minstens 2 uur rijden). Helaas, ik zal toch nog een weekje langer moeten wachten voor mijn allereerste meet, en het begint serieus te jeuken.
 
[quote1333352587=Wata]
Booh, ik wil wel komen want ik hoor niks dan goeie dingen over die meets, maar Utrecht lijkt me toch ietsje te ver (minstens 2 uur rijden). Helaas, ik zal toch nog een weekje langer moeten wachten voor mijn allereerste meet, en het begint serieus te jeuken.
[/quote1333352587]

pffff ik ben ook vanuit amsterdam naar maastricht gegaan voor een mini meet dus ga niet zeuren of 2 uur rijden :p als je echt wilt kom dan gewoon :D
 
[quote1333386173=repstar]
[quote1333352587=Wata]
Booh, ik wil wel komen want ik hoor niks dan goeie dingen over die meets, maar Utrecht lijkt me toch ietsje te ver (minstens 2 uur rijden). Helaas, ik zal toch nog een weekje langer moeten wachten voor mijn allereerste meet, en het begint serieus te jeuken.
[/quote1333352587]

pffff ik ben ook vanuit amsterdam naar maastricht gegaan voor een mini meet dus ga niet zeuren of 2 uur rijden :p als je echt wilt kom dan gewoon :D
[/quote1333386173]
Wel, als ik de trein neem vanuit Hasselt gaat het in totaal meer dan 3 uur duren, want die moet eerst nog naar Antwerpen. Van hier naar Antwerpen is meer dan en uur, en vanaf Antwerpen is het nog eens 2 uur! Vanuit Tongeren is nog erger, want die moet eerst nog naar Luik. Ik zit gewoon in een slecht hoekje van België :p.

Ik denk dat ik het gewoon ga laten, ik ga trouwens al naar 2 meets deze maand, dus wat heb ik te klagen. Als er eens een Nederlandse meet is in Maastricht of Eindhoven ofzo, dan kom ik mss wel :p

Have fun you guys!
 
Back
Top