meet 4.5 - 'minimeet' utrecht 7 april

@Fluttershy87: Over de Ponyhunt, het is je vergeven. Ik was op dat moment alleen een heel klein beetje gefrustreerd omdat ik voor de zoveelste keer de kaarten weer op moest halen maar verder was ik niet echt boos ofzo ^^

En over dat geld voor de kapsalon: Paas me maar een biertje de volgende keer en ik ben het weer vergeten. :)
 
[quote1333991345=DissOrder]
@Fluttershy87: Over de Ponyhunt, het is je vergeven. Ik was op dat moment alleen een heel klein beetje gefrustreerd omdat ik voor de zoveelste keer de kaarten weer op moest halen maar verder was ik niet echt boos ofzo ^^

En over dat geld voor de kapsalon: Paas me maar een biertje de volgende keer en ik ben het weer vergeten. :)
[/quote1333991345]
Oké, gelukkig. :)
Maar ja, ik vond het wel een beetje grappig. ^^
Doe ik pas voor de tweede keer ooit mee met zo'n pony hunt,
maak ik meteen een epische fout, typisch een Derpy Hooves actie. :p
Zou ik daarom van de Hoef met m'n achternaam heten? XD
 
[quote1334041490=Fluttershy87]
Het tweede potje ging ook wel goed op 1 ding na. :p
Aan het begin maakte ik een epische fout door van kaart te ruilen me de speler die rechts naast me zat! :p
Sorry, I'm new here, don't know the rules!!! :p
[/quote1334041490]

Ehehehe... Ik weet dan ook wie jij bent... :D

>_> Damnit. We hadden even beter moeten nadenken over die zet. De kaartjes waren al 3 keer opnieuw uitgedeelt. xD
 
[quote1334056739=BigMac]
[quote1334041490=Fluttershy87]
Het tweede potje ging ook wel goed op 1 ding na. :p
Aan het begin maakte ik een epische fout door van kaart te ruilen me de speler die rechts naast me zat! :p
Sorry, I'm new here, don't know the rules!!! :p
[/quote1334041490]

Ehehehe... Ik weet dan ook wie jij bent... :D

>_> Damnit. We hadden even beter moeten nadenken over die zet. De kaartjes waren al 3 keer opnieuw uitgedeelt. xD
[/quote1334056739]
Thank you kindly for that... :/

:p
 
Sanne moest de vorige dag voor de meet nog oppassen bij de buren, dus pas 2 uur thuis. Jezus wat was ik moe. Meteen naar bed en alleen maar:
BRONIE MEET BRONIE MEET BRONIE MEET! in mijn hoofd.

Volgende ochtend veel te vroeg wakker omdat ik veels te hyper was. Kijk ik naar de wekker: 8 uur.. BITCH PLEASE! not gonna do that. Dus ik sliep weer.

om half 10 werd Sanne weer wakker, goeiemorgen.. Wait, moest ik niet de bus van 5 voor 10 hebben? SHIIITT!! Ik sprong uit bed en heb mezelf maar onder de douche gesleept omdat, ja, toch wel beetje hygiënisch doen. Eenmaal klaar, niet ontbijten want geen tijd, boterhammen meenemen (die ik nooit gegeten heb) en naar de bus sprinten.

Ik was 10 minuten te vroeg.. Dus diepe zucht en maar wat manga lezen. De bus kwam en ik vertrok naar Hilversum Centraal. Daar aangekoen was ik weer veel te vroeg en waren mn bronie vrienden (Tommahs, Zenchi, Bigmac en lotte) nog niet gearriveerd. Dus natuurlijk, leesmens dat ik ben, meteen naar de AKO gegaan en gezocht naar Garfields. Wat vond ik? Een pony magazine :D Nog gezocht naar meer en zelfs gevraagd maar ze zei dat het de enige was. Dus ik blij, en midden op het station tegen een pilaar aan mijn pony magazine lezen.

Toen kwam Zenchi eraan en hebben we mijn kaartje gekocht, daarna kwamen Tommahs en Bigmac aan en als laatste Lotte. Er zou nog iemand meegaan maar die kwam niet.

Dus toen waren we op Utrecht Centraal, en kwamen we bronies tegen.. Eerst wat minder.. Toen meer.. toen veel.. elke keer als ik met mijn ogen knipperde kwamen er wel 2 nieuwe bronies aangelopen. Uiteindeijk was het een huge groep en zijn we naar de stairway gelopen.

Daar was het, welk plekje zal het worden en ik koos voor het podium. Daar praatte we even en toen ging ik.. ja.. doen waar ik goed in ben? Oftewel elke bronie die ik een beetje ken huggen :D

Na een tijdje zijn we eerst wat te eten gaan halen (frietjeees) en toen weer terug. Mocht helaas (you dont say) niet binnen eten dus naar buiten doorgelopen.

En we gingen ook nog ponyhunt doen in het park, was ontzettend koud maar wel leuk. Geweldige spelleiders werkelijk (applausje voor tommahs, weet niet meer wie de andere was).

Daarna terug naar de stairway, beetje gekletst, beetje geknuffeld, en opeens gingen we eten. Ik was even bang dat het hetzelfde zou worden als bij Rotterdam en dat we de andere groepen niet meer zouden zien maar dat was gelukkig niet waar. Alleen was ik wel de enige die naar de mac wou.. Gelukkig kreeg ik twee helden mee (Shadowdash en Pseudonym dank jullie <3) en zijn we naar de mac donalds gelopen, later gevolgd door Leothul, Edoxile, the Dreamer en nog wat mensjes :3 Het was ontzettend gezellig en we hebben wat afgelachen. Nog een gesprek gehad met Leothul die dacht dat 9 van de 10 bronies bisexueel was. We bleken er uiteindelijk 7 te kunnen opnoemen dus dat was geen groot succes voor hem :p.

En toen we terug liepen zijn we alle andere bronies tegengekomen en liepen we terug naar de Stairway. Maar blijkbaar waren we daar uitgekickt en liepen we meteen door naar het veldje waar we ponyhunt speelden.

Nog een ontzettend episch spelletje ponyhunt gedaan en heel erg goed samengewerkt met sixreader (YEAH! samen de zecora's) en predator (ziener) was echt awesome. Op het veldje gingen heeel veel mensen weg, en uiteindelijk zijn we met zo'n 20 mensen nog op stap gegaan omdat we het koud kregen en het donker werd.

Op een terrasje hebben we nog gepraat en heb ik 2 epische massages gekregen ^^ Mijn moeder nog gezeurd of ik langer mocht blijven en dat mocht! (YES!!) Uiteindelijk om half 11 met z'n allen (nu nog 7 ofzo) naar het station gesukkeld, gelachen om een 'dinges en cloppenburg' bord.

Op het station nog naar de burger king gelopen, daar wat dingen gekocht (DONUTSS) en iedereen doei doei gezwaaid, behalve Shadow die met mij meeging omdat ie lief is ^^ (En komt ook door mn belletje denk ik).

Uiteindelijk opgehaald door mn vader om half 12..

AWESOME MEET!! en het belletje was grappig XD
 
[quote1334067482=ShadowDash]
EDIT: BELLETJES. DANKJE APPLETEENY FOR THE MANY WINGBONERS :D
[/quote1334067482]
~volgende keer weer, shadow?~
 
[quote1334069634=AppleTeeny]
[quote1334067482=ShadowDash]
EDIT: BELLETJES. DANKJE APPLETEENY FOR THE MANY WINGBONERS :D
[/quote1334067482]
~volgende keer weer, shadow?~
[/quote1334069634]

YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I mean, pwetty pwease yes :)
 
[quote1334080126=BigMac]
[quote1334041490=Fluttershy87]
Het tweede potje ging ook wel goed op 1 ding na. :p
Aan het begin maakte ik een epische fout door van kaart te ruilen me de speler die rechts naast me zat! :p
Sorry, I'm new here, don't know the rules!!! :p
[/quote1334041490]

Ehehehe... Ik weet dan ook wie jij bent... :D

>_> Damnit. We hadden even beter moeten nadenken over die zet. De kaartjes waren al 3 keer opnieuw uitgedeelt. xD
[/quote1334080126]
Lol, ben jij dan degene die naast me zat? :p
 
[quote1334083168=AppleTeeny]
Daar was het, welk plekje zal het worden en ik koos voor het podium. Daar praatte we even en toen ging ik.. ja.. doen waar ik goed in ben? Oftewel elke bronie die ik een beetje ken huggen :D
[/quote1334083168]

Noez, AppleTeeny kent mij niet eens een beetje !sad

Balen dat ik eerder weg moest, had wel zin in een potje ponyhunt.
 
Ik moest al om 5 uur naar huis... FUUUUUUUU!
Maar... het was wel epische en probeer volgende keer weer te gaan! :)
 
Even een poke voor iedereen die er zaterdag was om dit: http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?22480.last even te lezen.

Dank.
 
[quote1334678960=Zenchi]
Even een poke voor iedereen die er zaterdag was om dit: http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?22480.last even te lezen.

Dank.
[/quote1334678960]
Bumping, for a good cause. ^
 
[quote1338472818=Fluttershy87]
Bump, just to remind everypony once again how awesome this meet was!^^
[/quote1338472818]
*le bump?
 
bump.jpg
 
Back
Top