meet 4.5 - 'minimeet' utrecht 7 april

[quote1333828226=Kyderra]
zit in de trein naar huis naast sc1zo.
[/quote1333828226]

De gast daarvoor was ik btw. Anyway, recap time:

Aangekomen op Utrecht, Davh11 en scootashy ontmoet, vervolgens naar een café gegaan waar we een tijdje gebleven waren (epic café met Led Zeppelin en metallica lyrics op de steunpalen). Toen een blindbagjacht gedaan door Utrecht, helaas geen succes maar wel veel lol van mede-bronies en vooral omstanders die ons vraagden of het echt geen geintje was dat we MLP leuk vonden. Toen een quiz gedaan met belachelijke vragen (ja, er waren vragen over de nederlandse dub, die wist ik). Een grote groep was toen ponyhunt gaan doen. Ondertussen wat rondgekeken, laserpon3 ontmoet, wat gepraat en een costum colgate blindbag gekocht die er echt fantastisch uit ziet. Toen met een paar naar de KFC gegaan, waar vervolgens nog meer bronies kwamen omdat ze uit het café gezet waren. Toen met de overgebleven groep naar het park tegenover het station gedaan, hier werd nog een keer ponyhunt gespeeld, veel met mensen gepraat, en uiteindelijk met Kyderra en Sc1zo met de trein naar Rotterdam gegaan. In de trein nog een bekende tegengekomen die ik bronies uit heb moeten leggen, en thuis uit excitement nog een bloedneus gekregen. Kortom: Awesome dag, veel mensen ontmoet en veel nieuwe vrienden gemaakt.

Ja, dit heb ik gekopieerd van facebook. Deal with it, ik ben lui.
 
lets go through my day:

wachten op trein, bijna stuiterend als pinkie pie. in trein gestapt, heel stil in trein 0.o aangekomen op utrecht, zoeken naar BK.... uiteindelijk gevonden, en ook de andere bronies. eerst zoals de shyguy zoals ik ben, stilletjes in de groep gevoegd, ben bij everlight gaan staan omdat dat de enige was die ik herkende, maar heb niks gezegd... uiteindelijk was de groep wat groter, en toen begon ik was los te komen en begon ik langzaam dingen te zeggen. uiteindelijk was t dan zover, the march of the bronies! naar t cafe en daar gezellig opgestart. was iemand zo aardig om mij een blindbag fluttershy te geven (heb geen flauw idee wie) en daarvoor nogmaals brohoof! /) uiteindelijk was ik wat meer aan t praten en enkele andere bronies leren kennen. was super gezellig, hebben tussendoor nog enkele ponyhunts gedaan op t grasveld bij t station en daarna weer terug naar t cafe. totdat we uit t cafe geschopt werden XD toen maar de rest (die zich hadden opgesplits in groepen om te eten) contact mee gezocht, en na een tijdje waren we weer op t grasveld. tijdje daar gebleven en nog een grote ponyhunt gedaan. vervolgens nog ergens een terrasje gezocht en daarna weer terug naar t station.

geslaagde eerste meet voor mij! heb veel plezier gehad, en zal deze dag niet snel vergeten! zal hopelijk de namen en gezichten van vele medebronies herinneren :p
 
Mijn recap:

trollen op centraal.
trollen in stairway.
food.
trollen op grasveld, waar ik geshipt wordt met appleteeny en hyfnae.
Burgemeester geworden, gelijk verbannen (2x)
food.
bier.
ponies.
heel veel swag.

dat was het zo ongeveer :D awesome meet mensen!

EDIT: BELLETJES. DANKJE APPLETEENY FOR THE MANY WINGBONERS :D
 
[quote1333839973=ShadowDash]
Mijn recap:

trollen op centraal.
trollen in stairway.
food.
trollen op grasveld, waar ik geshipt wordt met appleteeny en hyfnae.
Burgemeester geworden, gelijk verbannen (2x)
food.
bier.
ponies.
heel veel swag.

dat was het zo ongeveer :D awesome meet mensen!
[/quote1333839973]
jajaj daar doen we t voor jou meteen verbannen
en ja trollen was erg geslaagd
sws geslaagde 1e meet voor mij :D
 
Anderhalf uur later dan ik had gewild uit bed gerold.
Naar de Blokker gegaan om een bestelling op te halen, men in deze Blokker kent mij ondertussen aangezien ik al vier verschillende mensen heb moeten vragen of mijn bestelling van een complete doos My Little Pony blind bags al binnen was...
De trein gepakt en boek gelezen.
Naar Stairway to Heaven gelopen... loop twee keer heen en weer omdat ik het niet herkende voordat ik naar binnen ging. Zie meteen de gast die ik had uitgenodigd (een huisgenoot van een vriend van me die ook brony is, hij is trouwens nog tot 8 uur gebleven en vond het ook super gezellig) en natuurlijk al mijn favoriete bronies.
Baree de doos overhandigd, nog veel plezier er mee. ;3
Duurde eventjes voordat ik opgewarmd was om gezellig te doen, na een uurtje lukte dat wel weer, dus gezellig gedaan en zo.
Meegedaan aan de pop quiz met drie anderen als team Twilight.
Meegegaan met de ponyhunt groep, een aantal potjes mee gespeeld en eentje gewonnen als Zecora.
Terug bij Stairway kom ik er achter dat mijn team de quiz heeft gewonnen. Awesome!
Naar buiten om voedsel te vinden en een KFC bucket gedeeld met spicy stukken Scootaloo, iedereen komt ons achterna omdat ze uit Stairway zijn geschopt, dat vind ik grappig.
In het park gek doen, liedjes zingen en internet memes schreeuwen.
Nog een biertje gedaan op een terras en daarna naar huis.

Iedereen was geweldig, het enige wat ik achteraf aan dacht dat we zijn vergeten is een groepsfoto voor EQD.

Beste meet tot nu toe? Probably. Maar ik denk dat officiële meet 5 nog beter zal zijn!
 
Was een geweldig leuke dag en heb me goed geamusseerd!
Belgium was represented ;)
7 u opstaan om er op tijd te zijn en was pas om half 12 terug thuis, but worth it.
Veel nieuwe mensen irl ontmoet en was geweldig leuk!
Nogmaals bedankt aan Somepony om wat blindbags voor mij te hebben gezeocht! i owe you one mate!
Zat in Team Twilight, the well-read team, die de quiz wonnen! Kyderra zat er trouwens ook in, maar vergeet wie 4de was :s
All in all, a pretty awesome day!
 
Ik zou mijn verhaal dichtbij Nickel plaatsen, maar dan ipv het naar huis gaan nog even 5 minuten op het terras gezeten met de rest voordat ik terug moest. :p

Zeer geslaagde dag!
 
[quote1333864958=MuffinSucker]
Anderhalf uur later dan ik had gewild uit bed gerold.
Naar de Blokker gegaan om een bestelling op te halen, men in deze Blokker kent mij ondertussen aangezien ik al vier verschillende mensen heb moeten vragen of mijn bestelling van een complete doos My Little Pony blind bags al binnen was...
De trein gepakt en boek gelezen.
Naar Stairway to Heaven gelopen... loop twee keer heen en weer omdat ik het niet herkende voordat ik naar binnen ging. Zie meteen de gast die ik had uitgenodigd (een huisgenoot van een vriend van me die ook brony is, hij is trouwens nog tot 8 uur gebleven en vond het ook super gezellig) en natuurlijk al mijn favoriete bronies.
Baree de doos overhandigd, nog veel plezier er mee. ;3
Duurde eventjes voordat ik opgewarmd was om gezellig te doen, na een uurtje lukte dat wel weer, dus gezellig gedaan en zo.
Meegedaan aan de pop quiz met drie anderen als team Twilight.
Meegegaan met de ponyhunt groep, een aantal potjes mee gespeeld en eentje gewonnen als Zecora.
Terug bij Stairway kom ik er achter dat mijn team de quiz heeft gewonnen. Awesome!
Naar buiten om voedsel te vinden en een KFC bucket gedeeld met spicy stukken Scootaloo, iedereen komt ons achterna omdat ze uit Stairway zijn geschopt, dat vind ik grappig.
In het park gek doen, liedjes zingen en internet memes schreeuwen.
Nog een biertje gedaan op een terras en daarna naar huis.

Iedereen was geweldig, het enige wat ik achteraf aan dacht dat we zijn vergeten is een groepsfoto voor EQD.

Beste meet tot nu toe? Probably. Maar ik denk dat officiële meet 5 nog beter zal zijn!
[/quote1333864958]

Ha, dan weet ik wie jij op het forum bent. xD Eerst wist ik het dus niet.
Awesome! De variety bucket was zeer lekker. ^_^
Het was echt super gezellig, en ik had niet gedacht andere gelovige bronies tegen te komen eigenlijk. o: Ik wist het eigenlijk alleen van Zenchi denk ik.

De meet was erg leuk! In het begin wist ik alleen niet zo goed bij wie ik moest staan aangezien er kampen werden gemaakt in een crowd. :l Mja, ik kende toen nog bijna niemand, dus heb ik maar heel veel bronies ontmoet, en daarna als een gek met de brony crowd mee gerent. Het was erg gezellig. c:

Daarna een gefaalde poging tot ponies kopen, en we hebben half Utrecht gezien. :l

nVjnB.jpg


Verder heb ik erg goede custom ponies gezien, en gezellig gegeten, en de ponyhunts waren ook awesome, maar ik was altijd een burger. :c (Ik wil altijd zo graag een shadowbolt zijn D':)

Nja, toen ik weg ging nog een gezellige treinreis gehad met Lotte, een jongen die ik niet ken, Tommahs en Zenchi, daarna nog een hele tijd in Hilversum gelopen en uiteindelijk Baarn -> Huis.

Een zeer geslaagde meet imo, en ik wil het zeker nog een keer doen.


kom-we-gaan-naar-stairway-to-heaven-en-nemen-patat-en-appels-mee-048a45.jpg
 
Hmm, twee man dat een Variety KFC bucket at.
Ja, daar zat ik dus naast. Nu heb ik dan weer geen idee wie van de twee wie is. xD
 
7 April. (my side)

7:30 opstaan (iedereen ligt nog in bed), snel snel een rugzak nemen, wat versnaperingen derin stoppen, m'n treinticket, men ballonnen en m'n vlagje pakken, zonder echt eten met de trein naar het station fietsen, daar aangekomen verneem ik dat ik pas om 8:30 een bus naar Maastricht heb. Mind=blown, ik dacht dat ik mijn trein van 9:56 zou missen, little did I remember dat de bus een uurtje reed deed van Genk naar Maastricht, en dat ik eigenlijk nog ruim op tijd was, dit bessefte ik pas op de bus zelf.

Eenmaal op maastricht kon ik eigenlijk een trein eerder nemen, ik zou dan om 20 voor 12 aankomen, ik heb die trein genomen, maar heb in Sittard nog op Herder (die blijkbaar toch niet kwam :p) gewacht op de volgende trein, en ben daarna met de volgende trein rechtstreeks naar Utrecht gereden. (Little detail, ik was niet het opvallendste op het station van Sittard, er was ook een Jack Sparrow)

Eenmaal in Utrecht had ik GEEN IDEE waar ik naartoe moest. Ik keek rond voor een Burger King of cardboards, zoals afgesproken, maar die zag ik nergens, dus ben ik 90% van het station en de winkels afgelopen, (er stond ook niets op het plannetje van Burger King) en zelfs even buiten het station geweest. Living up to my name, ging ik terug naar het station, en toen zag ik een grotere ruimte, waar ik toch eindelijk de BK zag, mijn ballonnen nog altijd laaghoudend, liep ik er naartoe, toen ik uiteindelijk een grote groep mensen zag, en ook wat cardboards. Daar aangekomen al direct enkele brohoofs en hugs. :3

Na nog wat wachten op een paar mensen, gingen we met onze stoet (ja stoet, we trokken heel wat aandacht met onze cardboards, mijn ballonnen en vlagje, en ons lawaai)
Er werd heel wat nagekeken, maar gelukkig geen idioten die ons nariepen ofzo.)

Eenmaal in de Stairway to heaven was het voor mij even moeilijk om een plekje te vinden, er werden groepjes gemaakt, hier een gitaar, daar tekenaars, etc...
Dus ben ik random ergens aan een tafel gaan zitten, en heb ik ook wat rondgelopen en foto's getrokken. (die ik nog zal uploaden).
Ik heb enkele schetsen en tekeningen gezien van mensen, (ook van mijn request, die trouwens EPIC uitzag - Thanks Appleteeny). Een tijdje daarna gingen we met een groep ponies hunten, (nee, niet het spel, het echte werk) wat mislukt is, we hebben wel brushables gevonden, maar totaal geen blindbags, (we even found g3 ponies -> THE HORROR, THE HORROR!)
Na een uur of anderhalf uur te hebben gezocht naar winkels besloten we terug te gaan, op de weg terug was er een random gast die ons opmerkte, en wou een foto van 'een paar van ons trekken', tot ie een paar seconden later zijn open opentrok en vroeg "zijn jullie allemaal ponyfans ofzo?" -"euh, ja?" "NEEEEEEEEEEEEJ!" (beste reactie van de dag, blijkbaar heeft ie nog iemand opgebeld). Het was in ieder geval gewoon een zeer verbaasd iemand en geen hater.

Terug in de STH hebben we nog wat gepraat, en foto's getrokken, wat gezongen (vrij luid, blijkbaar, want mijn stem was een beetje schor), en daarna een quiz, (met slechts 20 vragen ofzo, I prefer my 40 questions, sorry :p).

Even daarna werd er voorgesteld om ponyhunt (het spel dit keer) te gaan spelen, met een 30-tal man vertrokken we dus naar het park, daar verspreidden we ons in twee groepen van 14-15 mensen en hebben we toch een heel tijdje ponyhunt gespeeld.

Daarna terug naar naar de STH, en een tijdje daarna had iedereen honger, dus hebben we ons verdeeld om elk ergens anders te gaan eten. Njah, ik had dus een 'kapsalon'. (what do you Dutchies have with weird names?)
Blijkbaar werden de rest van de nog overgebleven mensen uit de STH gegooid (wat wil je ook, eigen voedsel, en amper drinken kopen van de kroeg zelf.) dus die zijn dan ook maar gaan eten, Daarna zijn we (weeral) naar het park gegaan om nog wat te praten, muziek te spelen, en (yup) ponyhunt te spelen. Langzaamaan vertrok iedereen, en tijdens die laatste momenten zijn er tientallen hugs en grouphugs uitgedeeld. (iets wat ik leuk vind aan bronies, hugs all the way!)

Rond half 9 zijn we dan met wat overbleef (20 man van de 70-tal) naar een kroeg gaan zoeken, en hebben ik, en nog 3-4 mensen in alle haast moeten drinken, (we hadden drinken om kwart voor 9, en de trein was om 21:05, dus heb ik maar de pitjes van de citroen meegedronken, en hebben ik en (I don't know your names) moeten rennen om de trein te halen, maar blijkbaar was ie wat later dus waren we nog op tijd.

Op de trein heb ik dus nog een skype gekregen van iemand en de laatste twee haltes (Sittard, Maastricht) zat ik alleen op de trein.

Eenmaal in Maastricht rende ik naar de bushalte, only to notice dat de laatste bus een uur en een kwartier geleden vertrokken is. Dus heb ik op enkele plekken gevraagd of ik een telefoon mocht lenen, maar blijkbaar is de gsm/telefoon in Maastricht nog niet uitgevonden... Dus dan wou ik eerst op eigen houtje (20-25km) naar Genk lopen, maar toen besloot ik terug naar het station te gaan, om aan de infobalie om een telefoon te vragen, tijdens het teruggaan waren er nog 2 mensen die mij drugs probeerden te verkopen, en enkele ongure types waar als ik er voorbijwandelde, ik zeker wou zijn dat mijn handen uit mijn zakken waren om mij te verdedigen...
Op het station aangekomen heb ik m'n vader nog kunnen bereiken en werd ik rond 1 uur opgehaald, zijn we m'n fiets op het station van Genk gaan ophalen, en naar huis, toen ben ik gewoon mijn bed in gegaan.

Long, tiring day, but satisfied.
Brohoofs, single hugs, en group hugs.

Thanks to the Dutch organisers! Ik zal in de zomervakantie vast en zeker nog naar een meet komen in NL. :)
 
[quote1333880448=Sc1zo]
Was een geweldig leuke dag en heb me goed geamusseerd!
Belgium was represented ;)
7 u opstaan om er op tijd te zijn en was pas om half 12 terug thuis, but worth it.
Veel nieuwe mensen irl ontmoet en was geweldig leuk!
Nogmaals bedankt aan Somepony om wat blindbags voor mij te hebben gezeocht! i owe you one mate!
Zat in Team Twilight, the well-read team, die de quiz wonnen! Kyderra zat er trouwens ook in, maar vergeet wie 4de was :s
All in all, a pretty awesome day!
[/quote1333880448]

Kudo's aan de Belgen. Zijn ze eindelijk ook een keer represented in NL. :p
 
Lol, mijn dag:

-op station baarn Swag-mode activated
-hele dag lang trollen en infite swag hebben
-eten en ponyhunt leiden jonugh
-thuiskomen en wachten tot 3 uur tot me ouders thuis zijn.
nice dag i suppose
 
Dit was mijn eerste meet, en het was geweldig om iedereen te ontmoeten, nu ik de mensen hier een beetje heb leren kennen voel ik me veel meer op mijn gemak.

Ik heb met dom toeval een uur in de trein gezeten tegenover een Brony en allebei hadden we zo iets van "Zal ik iets zeggen of ga ik dan er heel dom uitzien als het niet zo is."

Ik heb flink wat af lachen, het is heel lang geleden dat ik in zo een melige bui ben geweest.
ik hoop dat ik hierdoor niet veel mensen tot last was.

aBgXF.jpg

emcdl.jpg

SHnvn.jpg
 
Back
Top