Events meet #7

[quote1346683572=ghhumor]
JONGENS, DE PIRATENPARTIJ GAAT MLP-RELATED SHIRTJES GRATIS WEGGEVEN OP DE GROTE MEET, wie wil er 1 voor mij halen? :(
[/quote1346683572]

WAT?! ECHT WAAR?! EERST EEN STICKER EN NU EEN SHIRT?!

YOHO, YOHO, A PIRATE'S LIFE FOR ME!
 
[quote1346700045=DarkDash]
ik ben een friend van lilpinkypie en zo ook graag meekomen kan dat
[/quote1346700045]

Iedereen is welkom,dus kom vooral mee!

(en maak een post aan in de introductie forums, dan kunnen we je formeel welkom heten)
 
IK KAN NIET MEER WACHTEN , ik kom met 2 vrienden yay , maar gratis T-shirts light het aan mij of vertrouw ik het hele zaakje niet :S (the guy who turned his whole school intro a mlp school in 1 day)
im not like fluttershy fluttershy is like me
 
ik kan niet kome (nooo) heb een honkbal wedstrijd dus ik moet spelen ik las het ook van die T-shirts kan iemand er ook een voor mij haelen en mischien opsturen ik vind het jammer dat k niet kan ='(
 
Belangrijk:
Ik moet weten of de live call met Yelling At Cats wel of niet doorgaat. Ook zou het leuk zijn als er een webcam aanwezig is, zodat hij ons ook kan zien. Als deze niet aanwezig zal zijn, kan ik er zelf ook een meenemen. Verder moet er een laptop met Skype zijn, maar dit zal geen probleem zijn, neem ik aan.

Dus als een vraag aan de leiding: Kan deze call wel of niet doorgaan?
 
[quote1346864897=Seaweed_Drop]
Belangrijk:
Ik moet weten of de live call met Yelling At Cats wel of niet doorgaat. Ook zou het leuk zijn als er een webcam aanwezig is, zodat hij ons ook kan zien. Als deze niet aanwezig zal zijn, kan ik er zelf ook een meenemen. Verder moet er een laptop met Skype zijn, maar dit zal geen probleem zijn, neem ik aan.

Dus als een vraag aan de leiding: Kan deze call wel of niet doorgaan?
[/quote1346864897]

Question!

Wie is Yelling At Cats?
 
[quote1346867985=Filly]
[quote1346864897=Seaweed_Drop]
Belangrijk:
Ik moet weten of de live call met Yelling At Cats wel of niet doorgaat. Ook zou het leuk zijn als er een webcam aanwezig is, zodat hij ons ook kan zien. Als deze niet aanwezig zal zijn, kan ik er zelf ook een meenemen. Verder moet er een laptop met Skype zijn, maar dit zal geen probleem zijn, neem ik aan.

Dus als een vraag aan de leiding: Kan deze call wel of niet doorgaan?
[/quote1346864897]

Question!

Wie is Yelling At Cats?

[/quote1346867985]
[quote1346867970=Seaweed_Drop]
Wat dachten jullie van een live Skype interview met de brony rapper Yelling at Cats? Dat is iets wat ik kan regelen, zolang er genoeg animo voor is.

Voor mensen die hem niet kennen, hier zijn een aantal van zijn songs:

http://www.youtube.com/watch?v=U1d9upxRq9Q
http://www.youtube.com/watch?v=jxJ8LDxbuQ4
http://www.youtube.com/watch?v=rWdjgBLVwU0
[/quote1346867970]
 
kan ik ook aan die skype meedoen dan dan ben ik er toch een beetje bij als ik terug kom van honkbal
 
Ik moet uiterlijk morgen weten of de Skype call wel of niet doorgaat. Als ik geen reactie krijg van iemand van de leiding zal dit automatisch een nee zijn.

Dus, tenzij het jullie denken dat dit echt niks zou worden, vertel mij of dit doorgaat.

Kyle zelf lijkt het erg leuk, maar hij moet wel zelf weten of het gaat gebeuren of niet.
 
Ehhmmm guys. Nog even betreft die MLP Pirate Party shirts.
T-shirts staan in de planning, maar ik weet niet zeker of dit nog gaat lukken. Ze hebben problemen met het bedrijf die deze krengen moet drukken.
Pegla (Danny Palic) van de Piraten Partij komt zelf alsnog wel gewoon langs hoe dan ook. Hij komt er immers voor vrienden (mij, Nido en wat anderen) en de gezelligheid en niet alleen puur om zijn partij te promoten, wat sommige serieus dachten (jammer.)
Je zou eventueel bij hem een reservering kunnen maken if all else fails.

Gaat iemand nog een echte video schieten en editen? Die er dan ook echt gaat komen, zeg maar?
Zo nee, dan wil ik best mijn hobby weer warm laten draaien en een 1080p video schieten en editen van de meet. ^^
 
woohoo~!

ik heb t schaakspel vanavond wel af :3 nog maar 3 speelstukken te gaan (die ik ga afmaken zodra ik dit gepost heb). Valancia neemt een schaakbord mee (als t goed is <_<) en ik neem de schaakstukken mee :3

dus, hierbij de vraag: wie wil meedoen aan de eerste paar potjes?
 
ik ben er niet bij reactie: sad ik hoop dat het skype nog doorgaat dan kan ik ook mee skype ps: niet cool ik ben neergeslagen met een tak terwijl ik door het bos liep door een 5 jarige niet cool (en nog een keer ps: plz laat dat skype doorgaan!
 
Back
Top