Events meet #7

Kolonisten van catan, WoW TCG, Magic, Yu-Gi-Oh, carcasonne.

En nog wat dingen ofzo, maar even off the top of my head dit.
 
we hebben waarschijnlijk weer een DJ, dat hoop ik in ieder geval, en we kunnen weer de teken en fanfic wedstrijden doen.
 
Fanfic wedstrijd zeker een want. Dit keer zal ik zelf schrijven.
Kolonisten van katan is niet zo goed idee, duurt te lang
 
hmmmmm heeft hal 16 enige mogelijkheid dat ik schijnwerpers en een lichttafel kan krijgen en lekker een lichtshow bouw op de muziek :D heb ik zin in en kunnen we tellen als event :p
 
[quote1344393379=repstar]
hmmmmm heeft hal 16 enige mogelijkheid dat ik schijnwerpers en een lichttafel kan krijgen en lekker een lichtshow bouw op de muziek :D heb ik zin in en kunnen we tellen als event :p
[/quote1344393379]

Dat zou wel erg tof zijn :-D
 
[quote1344412184=ghhumor]
Fanfic wedstrijd zeker een want. Dit keer zal ik zelf schrijven.
Kolonisten van katan is niet zo goed idee, duurt te lang
[/quote1344412184]

Ik heb me anders op de vorige meet erg vermaakt met catan, dus ik kan mijne wel mee zeulen
 
Een massive Sing-a-long van de beste liedjes?

Een youtube filmpje opnemen waarin wij als groep Tara Strong bedanken? Ik weet niet hoeveel man komen opdagen op een meet, maar die groepsfoto laat toch aarig wat lui zien. Als die allemaal tegelijk een Twilightlicious rap (http://www.youtube.com/watch?v=wblE8YYLyQ0) doen, dan zou ze dat erg leuk vinden, en misschien retweeten?
 
[quote1344436428=00j666]
Yu-Gi-Oh ALL THE WAY!!!!!!!
[/quote1344436428]
en nog een +1 voor die; kaarten zitten toch inmiddels standaard in m'n tas.
 
[quote1344438976=Paulus]
Een youtube filmpje opnemen waarin wij als groep Tara Strong bedanken? Ik weet niet hoeveel man komen opdagen op een meet, maar die groepsfoto laat toch aarig wat lui zien. Als die allemaal tegelijk een Twilightlicious rap (http://www.youtube.com/watch?v=wblE8YYLyQ0) doen, dan zou ze dat erg leuk vinden, en misschien retweeten?
[/quote1344438976]

Klinkt als een awesome idee, weet alleen niet of het haalbaar is

[quote1344438982=Antarus]
[quote1344426164=Thermor]
carcasonne.
[/quote1344426164]
I'm in
[/quote1344438982]

Dan neem ik het in ieder geval mee =P
 
[quote1344446100=JackySparrow]
Als er kolonisten basis gespeeld wordt ben ik game :)
[/quote1344446100]

Telt ook voor mij :D En ik zou Set mee kunnen nemen ;)
 
[quote1344450732=Thermor]
[quote1344412184=ghhumor]
Fanfic wedstrijd zeker een want. Dit keer zal ik zelf schrijven.
Kolonisten van katan is niet zo goed idee, duurt te lang
[/quote1344412184]

Ik heb me anders op de vorige meet erg vermaakt met catan, dus ik kan mijne wel mee zeulen
[/quote1344450732]

Indeed, was erg leuk om te doen.

[quote1344457219=Paulus]
Een massive Sing-a-long van de beste liedjes?

Een youtube filmpje opnemen waarin wij als groep Tara Strong bedanken? Ik weet niet hoeveel man komen opdagen op een meet, maar die groepsfoto laat toch aarig wat lui zien. Als die allemaal tegelijk een Twilightlicious rap (http://www.youtube.com/watch?v=wblE8YYLyQ0) doen, dan zou ze dat erg leuk vinden, en misschien retweeten?
[/quote1344457219]

Waarom specifiek Tara Strong? xD Ze is by far m'n favoriete voice-actress, maar ze heeft niet speciaal iets gedaan voor de Nederbrony's. Maar wel een leuk idee.
 
[quote1344517739=Kaas]
Waarom specifiek Tara Strong? xD Ze is by far m'n favoriete voice-actress, maar ze heeft niet speciaal iets gedaan voor de Nederbrony's. Maar wel een leuk idee.
[/quote1344517739]
Cause she's the queen of all bronies?

Of mis ik hier iets?

Van mij hoeft ze niet speciaal iets voor de Nederbronies gedaan te hebben, toch? Ze houdt van alle bronies, wij kunnen toch wel wat teruggeven? :)
Ik vind het zo geweldig hoe zij zo actief communiceert met haar fanbase. En ik leek mij een tof idee om te kijken of zij een 'group Twilightlicious' van de Hollandse bronies zou retweeten naar alle bronies worldwide die haar op Twitter volgen.

Het leek mij een leuk idee, maar als ik één van de weinige ben, dan gaat het over :)


Ik zie trouwens veel bordspellen voorbij komen. Ik heb zelf ook een kleine collectie van bordspellen. Tijdens de meet zou ik er ook een paar mee kunnen nemen. Zo is The Elder Sign een best leuk kort coöp spel. Net als Pandemie.
 
Back
Top